Imettävät kuumeilijat

Ei kai sitä tarvi lopettaa, jos se sopii itselle. Itse haluaisin tytön jossain vaiheessa omaan sänkyyn ja en jaksaisi nostaa pinniksestä viereen imetettäväksi. Viimeistään jos ja kun uusi tulokas saadaan niin sitten ei enää mahdutakaan kaikki samaan sänkyyn.

Täällä imetetään edelleen 1,5 vuotiasta öisinkin sen 1-10 kertaa. Kierrot 27-28 päivää ja ovis kp15-16.

Imetän öisin kerran. Aamuyöstä tyttö 9kk. Tyttö nukkuu omassa sängyssä josta nostan imetettäväks ja sit takaisin. Tyttö nukkunut aina omassa sängyssä koska en osaa nukkua jos on vieressä. Nyt ollut ensisänky mistä alkuun oli laita alhaalla. Nyt laita ylhäällä ja kohta siirrytään pinnasänkyyn kun harjoitellaan seisomaan nousua nii tarvii korkeemmat laidat sänkyyn niin ei tarvii pelätä toisen tippuvan sängystä.

Meillä siis poika nukkuu jo omassa huoneessa, mutta tepsuttelee aamuyöstä itse viereen ja syömään. Välillä sitä vaan miettii, et pitäskö lopetella mut toisaalta ihan sama. Varsinkin ku ei oo töihinpaluukaan ajankohtainen :) kiva kuulla, että muutkin imettää vielä öisin! Sitä vouhotettiin jo 6kk neuvolasta alkaen et pitäs lopettaa yöimetys...

Joo, ihan totta. Ärsyttävää, että mieleen istutetaan se ajatus, että hampaat kärsii, jos imettää yöllä, vaikkei se kai edes oo niin, tai ainakaan yksin hampaita huonoon kuntoon saa. Mä oon kans miettiny, että kohta sinne omaan sänkyyn pitää siirtyä kyllä senkin takia, ettei tää tuu ominpäin alas meidän sängystä. Nyt oon vielä kasannu reunoille peittoja ja tyynyjä.

Vihdoin sain varattua gyneajan, että pääsee tarkistaan onko tuolla kaikki kunnossa. Jos samalla vilkaisis näyttääkö siltä, että jotain ovuloimista olis tässä kierrossa tapahtumassa. :)

Kadonnut, jes sormet ristissä täälläkin!

Onko muilla joilla olisi ollut ovuloimaton kierto, niin ollut kuitenkin kaikki ovikseen viittaavat oireet, jopa pms -oireita? Se turvonnut maha oli ja meni, nyt ei oo taas mitään..

Meillä nukutaan perhepedissä ja maidotellaan aika usein, yksi-kolme kertaa yössä. Tyttö vaan haluaa sen tissin rauhoittuakseen, ei ole niinkään maitoa vailla. On vähän ärsyttävää, mut en jaksa tehdä asialle mitään :D
Te jotka harkitsette yötissistä vierottamista sekä omaan sänkyyn laittoa, niin muistattehan, että on hellempi ensin vierottaa ja sen sujuessa vasta siirtää omaan sänkyyn :)

Toisaalta jos on ollut huijaus pms oireita ni hyvin oon vetäny suklaata tyyliin aamupalaks kohta kaks viikkoa koska "menkat on tuloillaan " hehe..

Hitto sentään plussahan sieltä pärähti! Koitin tunne esikon salaiseen ryhmään jo laittaa kuvaakin testistä, mut liian iso. Ihan selkeä, vähän haalea viiva ja heti tuli esille vaikka oon käynyt aamuyöstä varmaan 4 maissa pissalla ku esikko riekku taas hereillä. Testasi Tän vähän aamukuuden jälkeen. Nyt joku miettii ni En asu siis suomessa:) Nyt sit vaan arvuuttelee, et Onko Se ovulaatio ollut jo tammikuussa, koska 10.päivä tuli verituhrua joka olisi voinut olla kiinnittymisvuotoa, 13.päivän tienoilla hirmuisen stressin keskellä, kuten appi ennusti edellisten kahden kierron perusteella vai 19.päivä, kuten mä mietin :D tuli kyllä sen verran selkeä viiva, että tuskin ihan loppukuusta..

Mutta olin niin varma ettei napannut! Niinkun tilaa ylhäällä totesin.. Join jopa viime viikolla pullon punaviiniä Ja eilen illalla vielä oluen... Hups. Toivottavasti ei oo aiheuttanut mitään..

Onnea Aubrey!

Täällä kolme päivää tullu tuhrua. Mulla ei siis oo vielä menkat alkaneet synnytyksen jälkeen. Mietin onko ne alkamassa vai onko tää vaan jotain välijuttua. Onko kellään ollu samaa?

Onnea aubrey :)

Muska, miulla oli esikoisen jälkeen n kk ennen ekoja kunnon menkkoja pientä tuhrua..

Äääääh kun voi ärsyttää. Tilasin ebaystä o-testejä kasan, ja ne ei oo vieläkään tullu :( siis ois pitäny viimeestään viime viikolla saapua. Yleensä tullu paljon ennemmin. No eipä sillä, ei vieläkään menkkoja. Ihme jomoja jne edelleen välillä.. tympii, niin jääny tännekkin kirjottelu vähemmälle.

Onnea Aubrey! Ihana ylläriplussa :happy:

Mannikka, samassa veneessä ollaan :) Kaikenmaailman tuntemuksia, mutta plussaa ei kuulu. Ovistikut sahasi tummaa ja negaa, muttei koskaan plussaa. Lopetin niiden tekemisen, kai se ovis joskus loppuun asti tapahtuu :grin

Kiitos!

Mulla Alko menkat sellasella jäätävällä selkäkivulla. Oltiin just ostettu uus petari ja laitoin sen syyks, käytiin ostaa toinen ja parin päivän päästä alkoki menkat :D hups.. Nyt On petareita :)

Ihanaa Aubrey, valtavasti onnea!

Mannikka, toivottavasti tilanne selkiytyy. Mieluiten niin että plussaisit myös!

Täällä eka ovistesti taas tähän kiertoon tehty. Negahan se, kuten oletinkin, kp 11. Mutta tästä se taas lähtee, plussaa kohti!

Kannatti valittaa!! Posti toi just kaaaauheen kasan ovistikkuja :D

Toivottavasti pupuliinalla käynnistys kohta kierto :)

Ainiin tääl oli puhetta yöimetyksistä, niin tähän mennessä ollut 2-4 kpl, mutta nyt oon alkanu rajottaa 1/yö :) ei tunnu olevan siitä moksiskaan, joten voi olla et alan harkita yösyöttöjen jättöä..

Takaisin