Gunhilda, mulla ei valitettavasti oo kokemusta yhtämittaisesta puremisesta, mutta oon kuullut kans tuon että imuote voi hampaiden myötä muuttua. Mun vauva alkaa puremaan yleensä sitten kun ei enää varsinaisesti ime, ja alkaa muutenkin häslätä ja leikkiä. Mulla oli joskus lievä tukos, joka lähti itsekseen tiuhalla imettämisellä, mutta järkyttävän kivuliasta oli. Silloin mietin kuinka paljon olenkaan valmis tuon pienen olennon takia kestämään. Koska kenenkään muun takia en sellaista kipua suostuisi sietämään. Pureeko muuten molempia rintoja vai vaan toista? Toivottavasti saat imuotteen pikaisesti korjattua. Ja hakeudu ihmeessä johonkin imetystukiryhmään tai pyydä neuvolasta apua, jos tuntuu ettet saa itse korjattua. Se kipu on niin järkyttävää, ettei sitä kauaa jaksa.
On: testasin taas negan. Aloin miettiä kun kp 32 tienoilla oli menkkamaista kipua ja luulin että menkat alkaiskin, mutta mitä jos se olikin myöhäinen ovis? Ja sitten toivo herää kun siinä tuli pupuiltuakin, että sitten tänään olis vasta dpo 6 eikä testissä vielä mitään todennäköisesti näkyiskään. Joten piinailu jatkuu! Lopetin oviksen tikuttamisen kp 30 kun näytti vilkkuvaa hymyä vaan.