Outoa, mutta se mun imetyskipu hävisikin tässä parin päivän sisään oikeastaan itsekseen! Ja lisäksi eilen alkoi menkat! \o/ Olisiko sillä kivulla sitten kuitenkin ollut hormonaalistakin pohjaa. Laiton nännirasvaa pari kertaa ja sekin kyllä tuntui auttavan, ennen en ole joutunut sitä käyttämään. En tiedä mistä oli kyse, outo juttu.
Ja tosiaan, menkat alkoi, jee! Sataprosenttisella varmuudella en tietty tiedä, oliko mulla välttämättä ovulaatiota. Menkat ainakin tulivat hiukan myöhässä olettamaani ovulaatioon nähden (mun mielestä mulla siis pitäisi olla lyhyempi sen luteaalivaiheen, ja senhän ei kai pitäisi juuri vaihdella?). Tai ehkä ovulaatio vaan sitten olikin pari päivää myöhemmin kuin luulin. Niukan oloista tämä vuoto kylläkin, tosin muistan lukeneeni että monilla juuri ekat menkat synnytyksen jälkeen olisivat tavallista niukemmat. Mutta, ihanaa jos tää nyt tarkottaisi, että kierto olisi käynnistymässä! <3
Mulla koittaa kohta talviloma, ja ajattelin vähän kokeilla miltä tuntuisi lopetella silloin yöimetystä. Viime aikoina neiti on taas vähän turhan aikaisin yöllä herännyt vaatimaan rintaa.
Mitäs muille? :)