Imettävät kuumeilijat

Oon pahoillani sun puolesta ja huonoista fiiliksistä, Kadonnut. Mäkään en raskautumisyrityksen takia pelkästään lopettaisi imetystä, koska kuten sanottu, se ei sitä raskautumista takaa. Mä ehkä kokeilisin tuota mitä Pupuliina ehdotti, että sen viikon ajan pumppaisin maidot pois ja koittaisin vielä niin että pumppaisin etukäteen mahdollisimman paljon maitoa pakkaseen, että pieni saisi omaa maitoa sen viikon aikana, edes osittain. Se tietysti vaan jos herut pumpulle ja aikaakin tähän taitaa olla liian vähän, jos se pregnyl nyt pian pitäisi pistää. Toivotaan, että ovuloit ilman pistoksia!

Onnea Pupuliina ovisplussasta! Mäkin käytän niitä cb:n hymynaamatestejä. Musta ne on helppoja kun ei tarvi arvuutella viivojen vahvuuksia (tää on tietty varmaan vähän tottumiskysymys) ja oon niillä tähän asti aina oviksen bongannut paitsi nyt viime kierrosta, jossa sitä ei välttämättä tapahtunut. Tosin vieläkin elättelen toiveita, että on tapahtunut ja tärpännyt. Tänään kp 46.

Kadonnut voi harmi jos ei voi käyttää :( mikähän ihme siinä sit on, kun on vaan ihmisen hcgtä :confused:

Viikon imettämättömyys ei kyllä varmaan maidontuotantoa lopeta, mut voihan se olla lapselle kurja :(

Mannikka, tota mäki mietin et miksiköhän ei voi käyttää.. Voisko olla sit vaan, et ku tulee nii nopeesti sellanen korkee piikki hormonitoimintaan? Soitin tosiaan sinne Husin teratologiseen tietopalveluun asiasta, kätilö selvitteli asiaa lääkärin kanssa ja soitti mulle sit takaisin...

No toivon edelleen, ettei sitä tarvittaisi. Ajattelin vielä tässä illalla testata ja huomenna aamulla, jospa se hymynaama ilmaantuisi testiin :)

Ihanaa Kadonnut! Nyt nautit viikonlopusta hyvillä mielin ja tsemppiä inssiin!

Täällä kp1. :( No, sentään jotain tapahtuu ja päästään käynnistämään yk 3.

Hyvää viikonloppua!

Ihana juttu, kadonnut! Nyt vain rennosti ja hyvillä mielin odotellen.

Tietokannassa ei lue syytä, miksi kyseinen lääke on kielletty imetyksen aikana. Oleellista on kuitenkin se, että sitä erittyy äidinmaitoon helposti, ja lääkkeellä on mahdollisia haittavaikutuksia, esimerkiksi oksentelu ja ripuli. Vakaviakin haittavaikutuksia löytyy.

Sympatiaa, Vulpix! Yrityskerta 3 on kuitenkin paljon todennäköisempi raskautumiskerta kuin esim. yrityskerta 1 :wink :grin

Hienoa, kadonnut! Tuli ihan paha mieli sun puolesta, peukut pystyyn inssin suhteen. En itsekään kyllä lopettaisi imetystä raskautumisen toivossa.

Sellainen välikysymys mulla tuli mieleen, Kun menkkojen piti alkaa eilen, Kaikki oireet oli jne Ja kiertokin ton komeat 36 päivää niin että Jos ovulaatiota ei tapahdukaan, niin vuotohan tulee silti koska kohdun kalvo hajoaa paksuuteensa. Eikö? Mutta kauan siinä sitten kestää? Oli kyllä stressiä ihan urakalla reilun viikon ajan juuri oletettuun ovulaatio ajankohtaan, siitä kun stressi lieveni tuli kyllä ovisoireitakin. Ja jos silloin ovuloin, niin olettaen että luteaali olisi sen pari vkoa niin en vielä olisi myöhässä menkoissa.. Mutta siis kysymys oli se, että Koska se kohtu tyhjentää itsensä jo itsekseen? :D Olipa taas sekavaa..

Aubrey, näin mäkin oon ymmärtänyt, että vuoto tulee silti juuri mainitsemastasi syystä. Mutta en sitten tiedä onko aika yksilöllistä paljonko ovulaation puuttuminen venyttää kiertoa. Ja se luteaalivaihekaan ei oo takuuvarmasti 14 päivää. Mutta sun tilanne kuulostaa hyvin siltä, että ovis olis voinut vaan siirtyä stressin takia vähän myöhemmäksi. Mikä sulla on nyt dpo oletetusta myöhäisestä oviksesta?

Mulla oli kans ovuloimaton kierto tai sit ovis kp 31 jälkeen ja koko kierron pituudeksi tuli 46 päivää. Edellinen oli 32 ja silloin testien mukaan ovuloin.

Niin totta luteaalivaihekin voi tietysti vaihdella Joo. Nyt olis 9 dpo. Maha oli ihan pallona muutama päivä sitten Ja Nyt kipeä, Ei edes viitsi testata vaikka saumaa olis oli ovis sitten 36 pään kierron mukaan tai mun oman arvion. Ehkä sitä pitää sortuu niitä ovistestejä..

Mulle lääkäri sanoi muuten noista ovulaatioista, että imettävillä usein ne tulee kauheen myöhään kierrossa jos on tullakseen ja luteaalivaihe voi näin ollen jäädä liian lyhyeksi tai kierrot venyä tosi pitkiksi ja epäsäännöllisiksi. Johtuu imetyksen aiheuttamista muutoksista hormonitoiminnassa... Ota siitä sit selkoa, tuntus et lääkäri koitti vaa ylipuhua mut lopettamaan.

Inssi tehty tiistaina, kaikki oli otollista. Folli sopivan kokone ja kohdun limakalvo hyvä. Ei muutaku sormet ja varpaat pystyyn, et tärppää ja saan unohtaa koko urpon lääkärin :-D

Tsemppihalauksia kaikille <3

Ps. Aubrey, jos "sorrut" ostamaa ni tilaa netistä! Apteekeissa on ovistestit aika törkyhintasia. Silläkin pakko rahastaa, et toisilla on vauvakuume...... Murr!

Moi. Onko joku käyttänyt Royale Geleetä imetyksen aikana vai voiko sitä edes käyttää? Yritin googletella mutta en löytänyt tietoa. Imetän 1v6kk ikäistä kerran vuorokaudessa. Kuukautiset alkoivat tammikuun alussa ja kierto on tietysti ollut vielä vähän sekaisin ja en tiedä onko ovulaatiota edes aina tapahtunut... Nyt alkoi taas kuukautiset ja tässä kierrossa ajattelin kokeilla greippimehua, mutta myös se Royale Gelee vähän houkuttelis.:rolleyes:En tiedä uskonko noihin, mutta ei niistä kai haittaakaan ole?

Kadonnut, hienoa et inssi onnistu :) miulla ainakin imettäessä ovis myöhästynyt n viikolla normaalista ja luteaalivaihe jäi 4-5 päivää lyhemmäksi.

Alina oon käyttäny geleitä imettäessä.. vähän tutkiskelin niitä ennen käyttöä, mut totesin et lähinnä on monivitamiini jossa lisänä estrogeenin esiaste.

Kadonnut, mahtavaa! Täällä peukut pystyssä tärpille! Mulla nää parit oviksen bongaukset tukee kyllä tuota sun lääkärin kommenttia, mutta ikävää jos siitä jäi sellainen fiilis, että yritti saada lopettamaan imetys. No, joka tapauksessa toivotaan, että tärppää ja ei tarvi enempää ajatusta sille uhrata.

Aubrey, sehän voisi tosiaan jo näkyä testissä ja mahan turvotus voisi olla oire.. peukut pystyssä myös sulle! Toivotaan, ettet tarvii ovistestejä.

Ihanaa, Kadonnut! Kaikki peukut ja varpaat pystyssä teille!

Mulla ovis tuli ekalla testauskierroksella ihan napisti. Katsotaan, miten tässä kierrossa. Toisaalta imetän vain aamulla ja illalla, se on todennäköisesti niin vähäistä, ettei vaikuta.

Täällä kans peukut pystyssä kadonnut!

Tänään aloitettu oviksen metsästys. Tilausten testit ja piti tulla 7+3 niin mukana oli 7 raskaustestiä kolmen sijaan.

Kadonnut, peukut pystyssä täälläkin teidän puolesta! :)

Mulla nyt meneillään kai kp 14. Ei varsinaisesti mitään ovulaatiotuntemuksia, tosin eilen mulla oli migreeniä. Mulla särkee yleensä tosi harvoin päätä ja kiinnitin viime kierrossakin huomiota, että juuri oletetun ovulaation aikaan oli päänsärkyä.. hmm. Noh, vielä nyt ei tosiaan kuitenkaan muita merkkejä.

Mä olen ollut lomalla tällä viikolla ja mukamas piti vieroittaa tyttöä yötissistä, mutta se jäi kyllä ihan idean tasolle. :D En mä vaan raaski, kun toinen on niin pikkuinen kuitenkin. Toisaalta välillä yöt meneekin ihan huippuhyvin, yhtenäkin yönä nukkui taas putkeen 10h ilman imetyksiä, mutta välillä taas pyörii ja hyörii ja on vaan helpointa rauhoittaa imettämällä.

Kiitos kaikille tsempeistä <3

Hei mielenkiinnosta, kuinka moni imettää yhä öisin? Meillä säännöllisen epäsäännöllisesti aamuöisin syödään kerran 1,5v ja välillä mietin, et pitäskö lopettaa se yösyöpöttely... Mut toisaalta ei vaan jaksais, ku se on nii helppoa :-D

Meillä syödään öisin vaihtelevasti, joskus kerran, joskus lähes koko yö. :) Tyttö 9 kk ja elättelen toiveita, että raaskisin n. vuoden iässä lopettaa yösyötöt, mutta saa nähdä miten käy.

Takaisin