Oon pahoillani sun puolesta ja huonoista fiiliksistä, Kadonnut. Mäkään en raskautumisyrityksen takia pelkästään lopettaisi imetystä, koska kuten sanottu, se ei sitä raskautumista takaa. Mä ehkä kokeilisin tuota mitä Pupuliina ehdotti, että sen viikon ajan pumppaisin maidot pois ja koittaisin vielä niin että pumppaisin etukäteen mahdollisimman paljon maitoa pakkaseen, että pieni saisi omaa maitoa sen viikon aikana, edes osittain. Se tietysti vaan jos herut pumpulle ja aikaakin tähän taitaa olla liian vähän, jos se pregnyl nyt pian pitäisi pistää. Toivotaan, että ovuloit ilman pistoksia!
Onnea Pupuliina ovisplussasta! Mäkin käytän niitä cb:n hymynaamatestejä. Musta ne on helppoja kun ei tarvi arvuutella viivojen vahvuuksia (tää on tietty varmaan vähän tottumiskysymys) ja oon niillä tähän asti aina oviksen bongannut paitsi nyt viime kierrosta, jossa sitä ei välttämättä tapahtunut. Tosin vieläkin elättelen toiveita, että on tapahtunut ja tärpännyt. Tänään kp 46.
Onnea Pupuliina ovisplussasta! Mäkin käytän niitä cb:n hymynaamatestejä. Musta ne on helppoja kun ei tarvi arvuutella viivojen vahvuuksia (tää on tietty varmaan vähän tottumiskysymys) ja oon niillä tähän asti aina oviksen bongannut paitsi nyt viime kierrosta, jossa sitä ei välttämättä tapahtunut. Tosin vieläkin elättelen toiveita, että on tapahtunut ja tärpännyt. Tänään kp 46.