Imettävät kuumeilijat

Meillä ainakin purraan etenkin väsyneenä ja kun jos lapsi on "kierroksilla" esim. tapahtunut paljon jotain jännä. Ja poskihampaita on varmaan tehnyt jo 9 kk iästä ja tekee edelleen, hammashoitaja silloin tunnusteli että tuntuvat jo, mutta läpi ei oo vieläkään tulleet. Eli niitä voi vissiin tehdä pitkään ja hartaasti!

Meillä kuopukselle tulee nyt kulmahampaat alas ja muuten on vaan etuhampaat.
Miehen veljelle tulo ekana hampaina kulmahampaat eli on se mahdollista puhjeta missä iässä vaan. Esikoinen tekee poskihampaita on jo kolme eikä vieläkään ole tulleet kokonaan. Niitö o tehty jo vuoden päivät.

Noi kulmahampaat näyttää tulevan hitaasti ja varmasti. Meidän 14kk pojalla ollut 8 hammasta jo puolisen vuotta, kulmahampaita tehnyt melkein siitä saakka. Pullottaa ikenet ihan pirusti mutta mitään ei vielä tunnu ikenen läpi tulleen. Välillä on päiviä kun puree hullunlailla lelujaan, varmasti tuntuu kurjalta suussa. Välillä suutuksissaan myös mun olkapäästä yrittää haukata palasta.

Oho, mikäs autoon tuli? Onpa ikävää että juuri reissussa hajoaa.

Laakeri meni edestä..
Päästiin 100 km tulemaan ja viimeiset 30km ajettiin 50km tunnissa xD

Saatiin onneksi mökki lainaan niin ollaan yö täälä ja aamulla mies lähtee katsoo josko löytyisi varaosaa..

Muokattu viimeksi:
Oho.. Kävipä ikävästi. Toivottavasti saatte auton kuntoon.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Mä taidan liittyä keskusteluun. Harmi ettei kuumeilijoille oo salaista puolta kun mieluummin kirjoittaisin siellä. Noh!

Meillä syntyi pitkän ja hartaan odotuksen (ja kovan vauvakuumeen) jälkeen elokuussa ihana tyttö, jota ei tekemällä tehty mutta ei estämällä estetty. 7 vuotta oltiin ennen häntä ilman ehkäisyä ja siihen pätkään mahtui mukaan vain yksi tuulimunaraskaus. Nyt tyttö on 10kk ja uusi vauvakuume on alkanut jo heti synnärillä. Nyt on oman kehon ihmettelyä, kierto imetyksen takia hukassa ja toive raskautumisesta on suuri. Mukavasti 2 kuukautiset tullut synnytyksen jälkeen, toiset just ennen joulua ja toiset nyt toukokuussa. Kpt huitelee missä sattuu ja oviksia en oo saanut tikuilla kiinni, mutta saahan sitä aina haaveilla. Jotain tuolla kehossa kuitenkin tapahtuu kun kerta parit menkat jo olleet. Tilaukseen lähti just ovulaatiotesti syljestä, josko sen avulla ei sit tarvis arvailla onko ovulaatio ollut ja onko menkat myöhässä vai mitenkäpäin.

Aikalailla samankaltainen tarina täälläkin, Keväthosu. Vauvaa tehtiin enemmän ja vähemmän aktiivisesti 6vuotta. Tuohon aikaan ei tullut plussan plussaa pissitikkuihin. Kuumeilu alkoi melkein synnäriltä ja roihahti täyteen liekkiin kun vauva oli 3kk. Kierto on palautunut mutta epäsäännöllistä on. Ja tyyppi käy tissillä 10-100x /vrk, joten onhan tässä haasteita että haaveet muuttuisi todeksi.
Toivotan onnea yritykselle (meille kaikille)!

Rauha80, mukavaa kuulla että samassa veneessä on muitakin. Onko sulla tietoa ovulaatioista että tuleeko? Minkä pituisia kiertoja sulla on? Minkä ikäinen teidän pieni on? Oikee kolmannen asteen kuulustelu :pompus: nää kysymykset muille imettäville kuumeilijoille myös, tiedän että jokainen on yksilö mutta kiinnostaisi saada jonkinlaista osviittaa.

Joo tosiaan, onnea yritykseen jokaiselle!

Hyvä se on suoraan kysyä kaikki mikä mietityttää :D
Kierto käynnisteli itseään jo 6 vkoa synnytyksestä ja on vaihdellut runsaasti lyhimmästä 15 pvästä 40pvään. Yleisimmin jotain 30pvän tietämissä.
2 kiertoa olen tikuttanut ja olen saanut oviksen kiinni toisessa.
Pikkuinen on nyt 8kk :) ja ehkäisy (kumi) jätettiin pois kesäkuun alussa.

Ois kyllä hienoa kun tännekin saatais salainen ryhmä :)

Mulla ei oo tietoa oviksista kun en ole koskaan seuraillut. Menkatkaan ei ole vielä alkaneet, mut toivonkin raskautuvani ilman niitä :shy:

Tervetuloa keväthosu :)
Täälä ei vieläkää plussaa enkä ole saanut ovista kiinni..

Onneksi meillä katkesi sunnuntaina matkanteko niin peitto heilui ainakin hyvin xD

Mutta päästiin myös kotiin maanantai iltana..

Joo hei ylläpidolle kehitysidea Salainen puoli myös tänne :happy:

Heippa! Oon täällä taustaillut ja välillä kirjotellutkin. Imetys loppui 4kk sitten, imetin lähemmäs vuoden ikää. Kierto palautui mulla jo noin 5kk synnytyksen jälkeen, toki alkuun oli pientä heittoa kierron pituudessa mutta aika nopeasti palautui normaaliin 29 päivään. Eilen tein haalean positiivisen ja tänään digitestin 1-2viikkoa. Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin! :Heartred Hyppään sivuun täältä kun imetyskin loppunut jo muutama kk sitten ja toivottu plussa saatu tikkuun. Tsemppiä kaikille ja paljon plussia tännekin ketjuun!!!!

Onnea suubi!

Joo kaikille plussat pian tikkuun :happy093.

Täällä otettu "järeämpää asetta" käyttöön. Tilasin syljestä tehtävän ovulaatiotestin (maybebaby minimikroskooppi) ja otan aamusta daysy-mittarin ja appin käyttöön. Saa nähdä antaako neiti nukkua niin että lämmöistä saa mitään irti ja tää kiertokin kun on mitä on että onko lämpöjen mittaamisesta mitään hyötyä. Aika näyttää. Huomenna eka sylkitestaus! Ja en just tilannut 10ntä pakettia pregcheck-raskaustestejä kotiinkuljetuksella, en....:cool14

Takaisin