Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ite tahtoisin alle 2-vuoden ikäeron lapsille. Maximissaan ikäeroa 2,5-vuotta. Saa nähdä milloin kakkonen ilmoittaa tulostaan, eihän se mahdottomuus ole vaikkei menkat ole vielä alkaneet.
Tosi hienoa että unikoulu tuottanut tulosta! Toi fiilis on niin siisti kun pikkunen alkaa vihdoin nukkumaan yöt paremmin. Toivottavasti ens yönä osaat jo itekin nukkua.En tiedä onko ilo liian aikainen, mutta ei tarvinnut viime yönä tassutella ollenkaan! tosin itse tietenkin heräsin 2.30 odottamaan että koskahan se herää ja sama puoli kuudelta. No ennen kuutta piti sitten vähän tassutella, mutta nukahti vielä uudelleen ja herättiin 7.20
Toivottavasti tämä ois pysyvä kehityssuunta! Muutaman kerran piti tuttia laittaa takaisin suuhun, siinä olisikin sitten seuraava homma, mutta jääköön miehen kesälomalle. Tai sitten nakitan mummin siihen hommaan kun on tutille kerta opettanukin!
Hyvä sunnuntaiaamu! Mites muilla?
Luin sujuvasti et pimeää kun possun persauksessa jouluaattona. Mistä tuo sun sanonta tulee vai onko joku sun oma läppä?Meillä tämä ei vaan tajua laittaa itse sitä tuttia takaisin suuhun (tai ei viitsi kun palvelu pelaa ) Jos et käy tulppaamassa niin neiti vaan silmät kiinni kitisee ja oottaa tuttia. Olisi varmaan pitänyt opettaa...
Pimennysverhot on kyllä ihan must! Ei pärjättäisi ilman. Niillä säädettiin vuorokausirytmi heti vastasyntyneenä jo kohdilleen. Oon Lapin likkoja niin meillähän tuo aurinko kiusaa touko-heinäkuussa ihan kiitettävästi yölläkin verhon avulla meillä on makkarissa kesät talvet pimeää kuin tontun persauksessa jouluaattona
Hih, minulla ovis olisi näillä näkymin ensi viikonloppuna, mies tulee sopivasti töistä kotiin :angelic: jännittää kun tietää, että mahdollisuudet talletella oikeaan aikaan on varsin hyvät