Eiköhän ne tosiaan Siiru sieltä tule, varmasti piinaavaa odotella mutta se kun on niin yksilöllistä! Toivotaan että mahdollisimman pian
Minullekin tuli menkat ihan yllärinä silloin, toki jälkeenpäin ajatellen tuli migreenikohtaus ennen kierron käynnistymistä, kun edellisen kerran oli migreeni alkuraskaudesta.
Pikkutassuinen, jotenkin vaan pää sanoo että kyllä ne menkat sieltä tulee ja minusta on helpompi ottaa vastaan ne kuin nega testi
ja toisekseen kun testaan niin haluan testata sellaisessa vaiheessa, että näkyy jo kunnolla raskaus jos on näkyäkseen:) toiset haluaa tietää kemialliset ja tosi varhaiset km:t, minä jotenkin mieluummin säästän itseni niiltä. Oon vähän semmone "tieto lisää tuskaa" -tyyppi.
Toki sitten jos olisi tarkoitus juoda alkoholia ja mahdollisuus että raskaus voisi jo näkyä testissä, niin asia erikseen.
Ja itse asiassa tänään jäikin sitten jo vaaleanpunaista paperiin, että eiköhän tämä tästä vielä ennen iltaa kunnolla kp 1 käänny! Kuten arvelinkin. Tosin aamulla ehdin jo hetken säikähtää kun kuunneltiin lapsen kanssa lastenmusiikkisoittolistaa ja sieltä tuli Meidän uusi vauva, joka pisti hetkeksi olon tunteelliseksi.
Harmi sinänsä, oisihan se tammivauva ollut kiva, olisi voinut mukavasti joululta jäädä äippälomalle ja kaikkea.
aloin vähän jo miettiä että miksihän ei alettu yrittää jo tässä kierrossa. No, esikoiselle vielä aikaa kasvaa!
Ja testausintoa kummasti himmaa muuten sekin, kun ei oo yhtään testiä kotona ja pitäisi omaan pieneen paikalliseen apteekkiin/markettiin lähteä hakemaan, missä kuiten joku kyylää hyllyjen välissä ja kohta jo juorutaan pitkin pitäjää.
Mutta onpa kiva kun on pari yk 1 ainakin tiedossa nyt piinailtavaksi! Meillä täytyy edelleen miettiä se, että haluanko täysin varmuudella rajoituksista vapaan hotellireissun vai otetaanko tjottailu-riski vai yritetäänkö ihan kunnolla. Ite alan ehkä koko ajan kallistua enemmän kunnon yritykseen mutta katsotaan mitä se mies on mieltä!