Imettävät kuumeilijat

Siiru toivottavasti jompi kumpi:happy:

Mulla alkoi eilen kp 1! Wuhuu! Mutta täytyy vielä tämä eka kierto odotella ennen kuin yrityksen saa käyntiin. Ollaan varattu reissu loppu vuodelle ja jos olisi sattunut heti tärppäämään niin reissun aikana olisi ollut liikaa raskausviikkoja, etten enää saisi lentää, joten nyt sitten varman päälle..

Nega tuli testistä ja tänään ei mitään oireita :D kuulin eilen kahdet vauva-uutiset niin meni varmaan kuvittelun puolelle :D tai mistä sitäkään varmaksi tietää.

Meeeeitsi poistuu kolmen selkeän plussan jälkeen. Kiitos hei ja tsemppiä kaikille! Tulkaahan perässä. :)
Onnea vielä Punis! <3

Lukeekohan Twisted täällä vielä?
Mie edelleenkin selailen teidän imettävien juttuja, vaikka lopetuksesta jo useita kuukausia :D

Täälläkin tuli tänään plussattua<3 toivottavasti ei ole taas kemiallinen

Onnea teille kaikille imetystaipaleelle, nauttikaa! Toivottavasti pääsen itsekin tän myötä taas imettämään :)

Onnea plussanneille :)
Mä tässä joudun nyt varmaan luovuttaamaan sen toiveen että lapsilla olisi vuoden ikäero. Mut jääpä aikaa sitten vähän muuhunkin kuin kotona olemiseen.

Onnea plussanneet :happy: ja Vaiana, kiva kun käyt täälläkin, sinun viestejä on aina niin kiva lukea tuolla toisessa ketjussa kun osaat olla niin rakentava, positiivinen ja toiset huomioon ottava! Toivon tositosi kovaa että nyt nappasi sellainen plussa, joka tulee syliin asti! <3

Omasta navastani sen verran, että minun kaverin vauva syntyi eilen ja voe vitsit että kuumetta pukkaa! On ne niin ihania :cat:

Onnea plussanneet :happy: ja Vaiana, kiva kun käyt täälläkin, sinun viestejä on aina niin kiva lukea tuolla toisessa ketjussa kun osaat olla niin rakentava, positiivinen ja toiset huomioon ottava! Toivon tositosi kovaa että nyt nappasi sellainen plussa, joka tulee syliin asti! <3

Omasta navastani sen verran, että minun kaverin vauva syntyi eilen ja voe vitsit että kuumetta pukkaa! On ne niin ihania :cat:
Voi kiitos ihana<3
pistetäänkö hormonien piikkiin, pieni onnen kyyneleiden pakahtuminen viestistäsi:shy::grin ihana kuulla<3

Minäkin kävin tänään katsomassa ystäväni (jo) 8viikkoista tyttöä. Kyllä siinä vain sydän sulaa :) ja että pääsit vielä vastasyntynyttä katsomaan, niin Voih! :rolleyes:

Minä ainakin olen vähän arka omista asioistani puhumaan, mutta nyt on ollut sellainen olo, ettei oikein ole näitä kuumeiluajatuksia päässyt elävässä elämässä kenenkään kanssa jakamaan, joten tämä foorumi tuntui hyvältä paikalta siihen.

Meinasin kuitenkin heti alkuunsa poistaa koko tunnuksen kun tuntui, että joissain keskusteluissa on kovin negatiivinen tunnelma. Mutta Vaiainan rauhaa rakentava asenne sai jäämään! Ollaan toistemme tukena niin iloissa kuin suruissa<3 jokaisen yritys on yhtä arvokas, jossa käydään läpi suurta tunteiden skaalaa.

No niin, itsekin varmaan tädin vuoksi nyt olen hieman tunteellisella tuulella :rolleyes:

Minä ainakin olen vähän arka omista asioistani puhumaan, mutta nyt on ollut sellainen olo, ettei oikein ole näitä kuumeiluajatuksia päässyt elävässä elämässä kenenkään kanssa jakamaan, joten tämä foorumi tuntui hyvältä paikalta siihen.

Meinasin kuitenkin heti alkuunsa poistaa koko tunnuksen kun tuntui, että joissain keskusteluissa on kovin negatiivinen tunnelma. Mutta Vaiainan rauhaa rakentava asenne sai jäämään! Ollaan toistemme tukena niin iloissa kuin suruissa<3 jokaisen yritys on yhtä arvokas, jossa käydään läpi suurta tunteiden skaalaa.

No niin, itsekin varmaan tädin vuoksi nyt olen hieman tunteellisella tuulella :rolleyes:
Ymmärrän mitä tarkoitat. Ennen meinasin kipakasti sanoa noista ikävistä kommenteista/tunnelmista.
Pari kertaa sanoinkin.

Mutta lopulta parempi päätös jättää sellaiset omaan valoonsa, ja koittaa vain porskuttaa eteenpäin tukien toisiamme :)
Jokainen yritys todella on yhtä arvokas. Meistä kukaan ei päätä sitä tietä, jonka joudumme yrityksen aikana kulkemaan. Menee siinä sitte yksi kuukausi tai monta vuotta.
Ihanaa kun jäit<3

Ja tsemppiä yritykseen, kuumeiluun ja imetykseen. Niin sinulle huomio, kuin teille kaikille muillekin! :)
pidetään lippu korkealla!

Täällä on kyllä tosi hyvä tunnelma munkin mielestäni.. Olen teidän kanssa samaa mieltä. Olen myöskin miettinyt nikkini poistamista ja olinkin hetken poissa. Sellasen vuoden verran, oli pakko koska mua vainottiin.. Siis täällä sain sellasia ikäviä viestejä omaan inboxiin :( Päätin lopulta ylläpidolta pyytää poistoa, kun en enää jaksanut. Olin luonnollisesti silloin eri nimimerkillä.
Vaiana on minulle ainakin tuttu tuolta edelliseltä foorumi ajalta.
Toivottavasti en ole ollut ketään kohtaan törkeä. Itse en valitettavasti voi itsestäni kertoa liikaa, ettei minua tunnisteta ja haluaisin pysyä anonyyminä. Nämä raskauteen ja yrityksiin liittyvät asiat ovat kuitenkin arkoja. :)

Täällä on kyllä tosi hyvä tunnelma munkin mielestäni.. Olen teidän kanssa samaa mieltä. Olen myöskin miettinyt nikkini poistamista ja olinkin hetken poissa. Sellasen vuoden verran, oli pakko koska mua vainottiin.. Siis täällä sain sellasia ikäviä viestejä omaan inboxiin :( Päätin lopulta ylläpidolta pyytää poistoa, kun en enää jaksanut. Olin luonnollisesti silloin eri nimimerkillä.
Vaiana on minulle ainakin tuttu tuolta edelliseltä foorumi ajalta.
Toivottavasti en ole ollut ketään kohtaan törkeä. Itse en valitettavasti voi itsestäni kertoa liikaa, ettei minua tunnisteta ja haluaisin pysyä anonyyminä. Nämä raskauteen ja yrityksiin liittyvät asiat ovat kuitenkin arkoja. :)
Tuskin olet ollut törkeä<3
Nyt täytyy kyllä sanoa, että herranjestas kuinka kamalaa! Miten ihmiset osaakin olla julmia, että täytyy jossain foorumilla (tai ylipäätään muutenkaan) kiusata toisia!
Ihan järkyttävää..
Mukavaa, että olet palannut tänne kirjoittelemaan<3

Minäkin koitan pitää kiinni yksityisyydestä, mutta olen kyllä kova jakamaan asioitani ja tuntojani :D välillä joudun pyyhkimään pitkän viestin, jonka juuri kirjoittanut.. pälätän liikaa :hilarious:

Mutta ei vaan..täällä hyvä tunnelma, pidetään se näin :)

Ihmiset osaa olla julmia, valitettavasti!! Laitoin minä silloin ylläpidolle asiasta viestiä ja kyseinen ihminen sai varoituksen. Mutta tämmöisiin ihmisiin olen törmännyt nyt myös in real life.. Todella ikävää semmonen ja tämän takia meillä tulossa elämässä iso muutos. En voi valitettavasti paljastaa enempää vaikka mun tekisi mieli avautua oikein kunnolla..
Minä olen kanssa kova juttelemaan ja höpöttämään ja haluaisin tänne kirjotella enemmänkin. Ja sitten varsinkin kun ei "oikeassa" elämässä ole ketään joka olisi samassa tilanteessa.. Toki kyllähän mies kuuntelee, mutta eihän se ole sama asia tietenkään! Välillä koenkin olevani yksin näiden asioiden kanssa, koska tänne pitää niin varovaisesti kertoa itsestään. Jokaisessa viestissä pitää miettiä, ettei paljasta liikaa. Tiettyjä ketjuja pitää välttää vaikka kuinka haluaisin kommentoida..
Niin ja valitettavasti tämä ihminen joka minua kiusasi, tunnen hänet oikeassa elämässä ja tiedän kuka se on.. Välttelen häntä siis oikeassa elämässäkin. Pidin meitä hyvinä ystävinä ennen tätä kaikkea.. Tiedä vaikka olenkin paljastunut hänelle täällä ja lukee tälläkin hetkellä viestejäni. Mutta tietääpähän hän, että tiedän kuka hän on. Hän ei siis ole tähän mennessä sitä tiennyt..

Ihmiset osaa olla julmia, valitettavasti!! Laitoin minä silloin ylläpidolle asiasta viestiä ja kyseinen ihminen sai varoituksen. Mutta tämmöisiin ihmisiin olen törmännyt nyt myös in real life.. Todella ikävää semmonen ja tämän takia meillä tulossa elämässä iso muutos. En voi valitettavasti paljastaa enempää vaikka mun tekisi mieli avautua oikein kunnolla..
Minä olen kanssa kova juttelemaan ja höpöttämään ja haluaisin tänne kirjotella enemmänkin. Ja sitten varsinkin kun ei "oikeassa" elämässä ole ketään joka olisi samassa tilanteessa.. Toki kyllähän mies kuuntelee, mutta eihän se ole sama asia tietenkään! Välillä koenkin olevani yksin näiden asioiden kanssa, koska tänne pitää niin varovaisesti kertoa itsestään. Jokaisessa viestissä pitää miettiä, ettei paljasta liikaa. Tiettyjä ketjuja pitää välttää vaikka kuinka haluaisin kommentoida..
Niin ja valitettavasti tämä ihminen joka minua kiusasi, tunnen hänet oikeassa elämässä ja tiedän kuka se on.. Välttelen häntä siis oikeassa elämässäkin. Pidin meitä hyvinä ystävinä ennen tätä kaikkea.. Tiedä vaikka olenkin paljastunut hänelle täällä ja lukee tälläkin hetkellä viestejäni. Mutta tietääpähän hän, että tiedän kuka hän on. Hän ei siis ole tähän mennessä sitä tiennyt..
Kuulostaa kyllä kamalan rankalta <3 :(
En osaa edes kuvitella.. kaikki sympatiat sinulle<3 ja ei se miehelle puhuminen tosiaan ihan samaa aja, mutta on edes jotain.
Me ollaan täällä kyllä kuuntelemassa ja tukemassa sinua! Kerrot sen mitä pystyt ja se riittää :) Hiiteen tuollaiset julmat ihmiset!

Ite oon onneksi välttynyt kaikelta kiusaamiselta. Eikä mulla ole kokemusta negatiivisista foorumeista. Oon myös yrittänyt pitää profiilini niin ettei mua oikeassa elämässä pystytä tunnistamaan, ja olla paljastamatta liikaa vaikka se onkin välillä vaikeaa.

Siiru hyvä, että olet välttynyt ja toivottavasti niin on myös jatkossa.
Se on vaikeaa tosiaan tämmöselle joka haluaisi jutella paljon. Hyvin tarkka saa olla mitä sanoo.

Minunkin on tehnyt välillä mieli älähtää, koska siedän epäoikeudenmukaisuutta, ilkeilemistä ja kiusaamista äärimmäisen huonosti, mutta yritän kuitenkin itse pitää yllä neutraalia ja asiallista linjaa. Parempi kun ei sano mitään.

Blackwood, miten kamalaa! Osaan samaistua, itseäni on kiusattu oikeassa elämässä aikanaan ja onhan se ihan hirveää, miten julmia ihmiset osaavat olla. :bored:

Vaiana, minäkin pälätän liikaa! Ja pyyhin pitkiä viestejä ja välillä julkaisen. :hilarious: haluaisin pitää tietyn anonyymiteetin, mutta kyllä kai joku Sherlock varmaan näistä tiedonmuruistakin halutessaan tunnistaa!

ON: minulla on ekat ihan oikeat menkat! Kipuja ja kaikki :p tekisi mieli miehelle julistaa että olen selvästi jälleen lisääntymiskykyinen, mutta saatiin viime yönä riita aikaiseksi kun tuo lapsi edelleen nukkuu vähän huonosti, niin se varmaan tilaa mulle menolipun pöpilään jos nyt alan hehkuttaa vauvakuumetta... :facepalm: no, annetaan pölyn laskeutua!

Inhottavaa tollainen foorumikiusaaminen ja kiusaaminen muutenkin. :sad001
Nimenomaan jos ei ole mitään hyvää sanottavaa voi mielummin olla hiljaa!
Pidetään me täällä hyvää henkeä yllä:Heartbigred

Onnittelut menkoista:) Toivottavasti kiertoa odottelevilla myös pian käynnistyisi :)

Takaisin