Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fuji, onko välttämätön pumpata ollenkaan? Vauva sais enemmän rinnasta ja sinä pääsisit helpommalla. Se vauva on paljo parempi maidontilaaja kun pumppu. Tuo maitomäärien vaihtelu pullosta on ihan ok, eihän sitä aina oo niin nälkä.
Mutta eikai sitä äidinmaitoa korvikkeella korvata? Eikö se oo lisäksi vain?
Voi se olla ihan normaalia.onko sulla jo maito noussut? Minulla tulee maito aika paineella ja sekä esikoinen että uusi vauva on pikaruokailijoita, saavat mahan täyteen parissa minuutissa. Minulle on ihan vierasta jotku monen tunnin maratonit, 5-10min kerrallaan ja vauva pois. vähän isompana saattaa imeä kauemmin välillä jos tilailee. Tässä on vaan hankalaa se ettei imemisen tarve aina täyty ja haluaa sitten heti kohta uudelleen tissille. Samoin nopeasti syödessä vatsaan joutuu paljon ilmaa.Kertokaahan viisaammat, että onko normaalia, että vauva on uninen tissillä lähes koko ajan? Käytännössä otan tissille, imee muutaman minuutin ja sen jälkeen lopettaa ja torkahtaa. Välillä olen yrittänyt herätellä tai vaihtaa tissiä mutta heikoin tuloksin. Laitan vauvan yleensä pois rinnalta kun nukahtaa. Tästä menee n. 10 minuuttia ja vauva lipoo ja alkaa itkeä. Sitten sama rumba uudestaan. Muutama min tissillä ja uneen. Kakan ja pissan määrästä päätellen saisi kuitenkin tarpeeksi maitoa..
Voi se olla ihan normaalia.onko sulla jo maito noussut? Minulla tulee maito aika paineella ja sekä esikoinen että uusi vauva on pikaruokailijoita, saavat mahan täyteen parissa minuutissa. Minulle on ihan vierasta jotku monen tunnin maratonit, 5-10min kerrallaan ja vauva pois. vähän isompana saattaa imeä kauemmin välillä jos tilailee. Tässä on vaan hankalaa se ettei imemisen tarve aina täyty ja haluaa sitten heti kohta uudelleen tissille. Samoin nopeasti syödessä vatsaan joutuu paljon ilmaa.