Ikä, perhe- ja parisuhdejutut

Mä oon aina hävennyt tota itku reaktiota seksin jälkeen. Ei onneks tuu joka kerta. Ekoilla kerroilla ku sitä ilmeni ni mies tietysti koki kolauksen miehuudessaan, kun tyhmässä päässään kuvitteli että itken kun seksi oli niin kamalaa:grin Nykyään osaamme jo nauraa tilanteelle:grin
 
Mie taas meen nii jumiks seksin jälkee, et mies raahaa miut vessaan perässään pesuille :grin:rolleyes: Toistelen vaan, hui hui.. huih.. :laughing001
 
Ollaan me naiset koomisia seksijutuissa! ajatelkaa jos se oliskin se mies joka rääkyis hysteerisesti, nauraa röhöttäis tai huihuttelis aktin jälkeen...kyllä meille sais ainakin valkotakkeja siinävaiheessa kutsua:rolleyes:..
 
No meillä mies on välillä tirauttanut itkut seksin jälkeen... Olinhan mä ekalla kerralla aika äimänä. Sittemmin oon herkistynyt ittekin tirauttelemaan. Meidän seksi on aika paljon emotionaalisempaa kuin kenenkään aiemman kanssa, joten tällanen ilmiö ei ollut tullut mulle aiemmin vastaan...
 
Äh, postasin väärään ketjuun, siirsin viestin huhtikuun hulinoihin.
 
Muokattu viimeksi:
Mun eksä voihki aina tosi äänekkäästi ja kimeästi lauetessaan, se oli kyllä aika hämmentävää. Ei meillä sit seksiä kovin usein ollutkaan... o_O
 
Takaisin
Top