Tsiisus mulla alkaa keittää pikkuhiljaa mieheni suku.. Pitkän tauon jälkeen. Hienosti olen osannut ottaa (mielestäni) vastaan alkoholismit, huumeriippuvuudet, vankilatuomiot, yms. sekoilut miehen sukulaisten keskuudessa. Mutta nyt kun on yleisenä keskustelun aiheena miehen suvun kesken yhden velipojan-A syytös siitä että on vaimonsa pettänyt häntä erään veljensä-B kanssa, niin alkaa itselläkin taas keittää.. Ei muuten, mutta kun on anoppi joskus muinoin appiukkoani pettänyt ymmärtääkseni urakkapainoitteisesti ja lähivuosien sisään meni eräs sukulaispoika tappamaan itsensä siitä syystä että tyttöystävänsä petti häntä veljensä kanssa (jotka nyttemmin asuvan yhdessä). Ja tämän lisäksi itsellä vahva epäilys erään ahdistavan saunareissun jälkeen siitä, että saattaapi olla että on vielä velipoika-C käynyt
polkemassa veljen-B tyttöystävää. Mutta niin, en yhtikäs ihmettele että mieheni suvun pettämishistoria ja nykyisyys vaikuttavat mieheeni (ja tähän en siis jaksanut kaikkia tiedossani olevia miehen sukuun liittyviä pettämisjuttuja luetella), mutta onhan se nyt aivan pepusta että on mieheltä alkanut tulla uusia epäilyksiä minua kohtaan pettämispuolella näiden johdosta. Sen lisäksi että on epäillyt velipoika-C.tä yhden lapsemme isäksi, niin viime sukulointireissulla heitti ilmoituksen aattestaan minun aikomuksistani veli-A.ta kohtaan..

Ja tähän vielä pitäisi loogisesti lisätä se, että mieheni luottaa kyllä veljiinsä, mutta minuun ei naiseuteni takia
Niin ja pitää vielä tähän lisätä etten ole siis ikinä miestäni pettänyt taikka välitaukommekaan aikana muiden syleissä pyörinyt, niin ärsyttää kahtakauheammin tälläset syytökset kun en koe niitä omalla käytökselläni niinkään aiheuttaneen..
Niin ja asutaan onneksemme k-a-u-k-a-n-a miehen suvusta

Saan kyllä ihan riittämiin heistä (ja heidän tekemisistä) tälläkin kilometri välillä.
Meni ehkä osittain ohi aiheesta mutta olipas ihanaa päästä vähän purkamaan tätä ketutusta, kun en kehtaa oikeassa elämässä tästä kellekkään puhua sen enempiä jos juuri mitään. Kiitos anonyymeudelle ja internetille :P