Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ummetus...mikä inhottava vaiva..sais maha toimia..
ja toinen ilmavaivat...kun ei voi pidättää niin ku ollenkaan...miten noloo![]()
Phuh!!
Iltasin olisin valmis nukkumaan jo ennen kaheksaa ja esikoisen päikkäreiden aikana on itsekin tullut torkuttua (ja ikinä en minäkään päikkäreitä nuku!). Koko ajan paleltaa ihan hulluna, varsinkin iltaisin. Ajoittain yököttää, mutta menee yleensä nopeasti kyllä ohi. Ja sitten on vielä se itkuherkkyys.. Huhhuh
Oli asia sitten iloinen, surullinen, aivan mitätön tai joskus jopa ilman syytä, hanat aukeaa. Välillä mieleen nousee ajatus: mä oon raskaana! Ja yhyyyyyy!
Voi näitä hormooooneja!

On muutenkin vähän vaikea edes erottaa oireita kuten tuo itkuherkkyys. Mä olen aina ollut itkuherkkä, koiran pelastus tarinat saa mut itkemään muutenkin niin osaa sanoa onko nyt pahempi :D Muutenkin olen tosi äkkipikainen, suutun ja lepyn ihan nollasta sataan. Ehkä olen vaan jotenkin omituinen. Mutta kun olette maininneet tuon että on kylmä niin tuota on kyllä iltaisin. Eilenkin suihkussa piti olla 20 minuuttia kun oli niin pirun kylmä ettei kyennyt tulemaan pois.:D
Ja tuo väsymys, olen nukkunut melkein joka päivä päikkärit monen vuoden ajan, on vaan niin hyvät unenlahjat että en osaa siitäkään sanoa että onko nyt väsyttänyt enempää :D Onpa ahdistavaa, ihankun olisin ollut aina raskaana jos noita oireita miettii :D Mutta mutta, kyllä toivon niin paljon että jotain selviä oireita alkaa tulla, kuten sanoit Sintsi, kylläne rauhoittaa mieltä vaikka ei kivoja olekkaan =)

Sama on ihon kanssa.. vaikka iho on paikoittain kuiva, niin mun oudosti koko syksyn finneillyt naamani on nyt kun pikku vauvan sileä pylly ja iho hehkuu! Jotain positiivistakin siis tämän yökkäilyn ja huimauksen keskellä