Täällä ei edelleenkään kummempia oireita. Tai no on jotain, mutten usko niihin... :D Eli itkuherkkyyttä löytyy, sellaista turvotusta että lakanan jäljet painuu ihoon ja arkivaatteet puristaa tukalasti. Eilen vietin nukkuen lähes koko päivän. Mutta koska minulla ei ole pahoinvointia, ei minulla siis ole raskausoireita. Näin toimii naisenlogiikka.... 
Asiat jotka huolestuttaa on lievä alaselän särky välillä, se sellainen menkkamainen, ja se että tissioireet heittelee. Välillä ne on aristavat ja välillä liki normaalit.
Onneksi ylihuomenna on se ar-ultra. Mie en yleensä ole näin negatiivinen, pikemminkin päinvastoin. Mutta näköjään taustalla olleet keskenmenot vaikuttaa ja vaikeuttavat tähän raskauteen luottamista. Ja joo, mielialanvaihtelut lienee yksi oire myös, oon miehelleni itkenyt tätä ettei tämä lapsi ole saanut osakseen samaa iloa kuin keskenmenneet edeltäjänsä, koska äiti pelkää niin paljon....
Asiat jotka huolestuttaa on lievä alaselän särky välillä, se sellainen menkkamainen, ja se että tissioireet heittelee. Välillä ne on aristavat ja välillä liki normaalit.
Onneksi ylihuomenna on se ar-ultra. Mie en yleensä ole näin negatiivinen, pikemminkin päinvastoin. Mutta näköjään taustalla olleet keskenmenot vaikuttaa ja vaikeuttavat tähän raskauteen luottamista. Ja joo, mielialanvaihtelut lienee yksi oire myös, oon miehelleni itkenyt tätä ettei tämä lapsi ole saanut osakseen samaa iloa kuin keskenmenneet edeltäjänsä, koska äiti pelkää niin paljon....

Täytyy siksi olla innoissaan, että oon koko ajan valittanut kun ei oo ollut! Pahenee jos ei syö, ja tuntuu hassulta että syöminen auttaa, kun niin hirveesti kuvottaa. Tissit kun tulis vielä kipeemmiks/isommiks/aremmiks/jotain muutosta niin voisin juhlia.