Siis ymmärrän äärimmäisen hyvin noita tunteita! Itse melkein itkua väänsin ennen plussaa, että jos seuraava ei synny esikoisen kanssa 5v ikäerolla ni meille jää vain yksi lapsi. Olen itse kaksilapsisesta perheestä ja ikäero oli tosi pieni. Koen sen ihanaksi ja meistä oli toisillemme iso tuki. En kyllä epäile, etteikö isommallakin ikäerolla näin olisi. Varsinkin aikuisena, jolloin sisarusyhtyeen voivat syventyä tosi tärkeiksi.
Ja mitä tulee tohon ulkonäköön ni nyt suoraan sanottuna;
Raskaus on perseestä. Siis kaikkea muuta kuin viime keskiraskaudesta alkanutta yleistä zen- oloa. Mutta kaikki muu on. Kaikki kolotus, oman kehon muutos, kömpelyys ja ihan kaikki. Minä en myöskään tykkää raskausmahasta isoimmillaan. Se on ihan hirveetä kun ei voi liikkua normaalisti. Vaikka minulla oli kompaktin kokoinen ni se ei ole normaali tila. Moni on vatsansa kanssa ihan onnensa kukkuloilla vaan mua ahdistaa ja vika kolmas on silkkaa selviytymistä. Ja rintojen kasvu. Sekin on varsin perseestä. Siis ei tällaiset patalaput kauniit ole edellisen imetyksen jäljiltä. Todella kaipaan pienempiä rintoja ennen raskauksia ja tästä olen ottanut jonkun identiteettiongelman kans :D :D. Ja joo, ihan "turhia" asioita valittaa jollekin. En vaan todellakaan oo mikään hautojatyyppinen odottaja.
Voisin suoraan hypätä aikaan kun lapsi on 1v muutenki :D
(Kohta saan kenkää koko foorumilta :D. Mutta joo; en ole pikkuvauva-ihminen myöskään samallatavalla kuin mitä taaperoiden- vanhempien lasten kanssa
VAIKKA tietenkin omat lapset on omia ja ihania