Huolet ja pelot

Tsemppiä ja voimia Lorii! Toivon todella, että kaikki on kuitenkin hyvin. Ainakin hyvältä kuulostaa, jos ei oo hyytymiä.
 
Voi itku että menin tänään uurastamaan liikaa pihatöissä. Nyt jomottaa selkää ja vatsassa tuntuu jännää nipistelymäistä kipua. Nyt pistän sormet ja varpaat ristiin ettei mitään kamalaa tapahdu. :nailbiting:
 
Syysmorsian, kukaan ei fyysisellä työllä kyllä pysty keskenmenoa itselleen aiheuttamaan. Mutta muista ensi kerralla ottaa vähän rauhallisemmin, kaikkea saa tehdä, kuhan ponnistele liikoja :)
 
Tänään 7+6 ja järkyttävä alavatsakipu vasemmalla puolella. Alkoi aamulla.. vielä ei mitään vuotoa yms mut silti alkoi vähän jännittämään... mitä lie onkaan..
 
Meillä olisi huomenna flowparkkiin (kiipeilypaikka) meno. Periaatteessa riskit ovat tässä vaiheessa todella pienet mutta kiipeilisittekö te? Aina ajattelin, että tuun tekemään kaikkea omien voimien mukaan, mut nyt kun on raskaana niin miettii että entäs jos tipun valjaiden varaan niin voiko siitä tulla jotain... :sad001
 
Jennimus, itse joudun töissä kiipeämään monta kertaa päivässä talojen katolle. Toki raskaana ollessaan miettii kaks kertaa ja ottaa aina varman päälle mutta tietysti putoamisen riski on aina olemassa.
 
Joo siis kyllähän siellä lukee niin, koska ne tottakai haluavat pestä kätensä jos joku raskaana oleva tippuu ja jotain käy. Neuvolassa sanoivat kans et eivät suosittele, mutta siinä sama homma että eiväthän he voi sitä "sallia" jos jotain sitten sattuukin.

Ehkä vain keksin jonkun tekosyyn ja olen menemättä. Menen sitten syömään mukaan.
 
Meillä olisi huomenna flowparkkiin (kiipeilypaikka) meno. Periaatteessa riskit ovat tässä vaiheessa todella pienet mutta kiipeilisittekö te? Aina ajattelin, että tuun tekemään kaikkea omien voimien mukaan, mut nyt kun on raskaana niin miettii että entäs jos tipun valjaiden varaan niin voiko siitä tulla jotain... :sad001

Vaikea sanoa mitä ite tekisin. Jos putoamisen mahdollisuus on suuri, niin ehkä en sitten. Mutta itse kyllä oon menossa vielä ratsastamaan ja siinäkin on aina riski pudota. Mutta jotenkin ajattelen, että alkio on niin turvassa tuolla kaikkien kudosten ja kohdun suojassa, ettei vielä tarttis jännittää.
 
Vaikea sanoa mitä ite tekisin. Jos putoamisen mahdollisuus on suuri, niin ehkä en sitten. Mutta itse kyllä oon menossa vielä ratsastamaan ja siinäkin on aina riski pudota. Mutta jotenkin ajattelen, että alkio on niin turvassa tuolla kaikkien kudosten ja kohdun suojassa, ettei vielä tarttis jännittää.


Niin se on kyllä niin suojassa, että ehkä vaan nyt väistän nää hölmöt ajatukset ja menen kiipeämään. Ei kuitenkaan kai ole kovin yleistä että sielä keikahdetaan alas.
 
Just olin eilen työpaikan tykypäivillä seikkailupuisto korkeessa kiipeilemässä. Ei mua jotenkin huolettanut yhtään. Ei vielä ne valjaat näin alussa paina vatsaa ja kohtukin on vielä aikalailla kokonaan hyvässä suojassa tuolla sisällä. Kävin itse vaan helpot radat. Vähän pelotti et tippuisin valjaille, mut vaikka niiden varaan olis tippunut, niin en usko, että siitäkään olisi ollut suurta haittaa. Koitin kuitenkin olla varovainen.
 
Itselle tullut nyt enemmän huolestuneita fiiliksiä... Jotenkin miettii sitä kun on jo saanut kaksi tervettä lasta ja niiden raskaudet menneet hyvin että voiko enää kolmannella kerralla käydä yhtä hyvä onni... Mutta turha sitä on tietenkään etukäteen murehtia mutta minkä sitä itselleen voi. Taitavat olla normaalifiiliksiä näin raskaana.
 
Minä en osaa pelätä ite raskautta, ajattelen että menee niin kuin menee. Mutta synnytys..täällä minä yötämyöten itken taas.. Tajusim, että vahvasti näyttää siltä, että tammikuussa synnytetään....! Voisin kuitenkin palkata ne haikarat.
 
:-( eilen vähän verta tullut alushousuihin ja pyyhkiessä :-( katsellaan miten käy
 
Jetsu ❤ pidän sulle peukkuja, että on harmitonta. Koita pysyä rauhallisena, vielä ei mitään ole tapahtunut!
 
Jetsu toivottavasti olisi ihan harmitonta tuhrua! ♡ Eikös monesti tommonen pieni vuoto kuulu asiaan.
 
Minullakin tuli tuhrua lauantaina, nyt ei ole ollut mitään, mutta mahassa tuntuu oudolta ja koko ajan pelkään että vuoto alkaa.
 
Mua jännittää aina kun pitää yskiä, että jotain repeää kohdussa. Muistan aina sen, kun kaverini synnytys käynnistyi ennen aikojaan kovan yskän takia...
 
Mulla tuli reilu vko sitten ihan vähän kirkkaanpunaista verta pyyhittäessä ja säikähdin toki kovasti. Naistentautien lääkärin mukaan kohdussa tapahtuu "kaikenlaista" joten hyvin voi verisuoni aueta ja tulla verta. Sykkeet on kuulunut ja kehitys normaalia ultran mukaan eli sinänsä ei välttämättä merkitse mitään sen vakavampaa. Kauheaa on vaan se odotus, epätietoisuus on pahinta :(
 
Takaisin
Top