Huolet ja pelot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä itketty itkut tänä iltana.Tuntui tänään sellaista kipua oikealla puolen alamahassa,siellä puolen siis ollut kokoajan enemmän tuntemuksia ja nyt oli aika kipeitä nippailuja.Iski sit kunnolla pelko onko kohdun ulkoinen :( Koitan sinnitellä vlopun yli ja maanantaina varmaan soittaa,jos töissä pystyn,neuvolaan voivatko jo ennemmin ultrata ja jos ei niin sitten ehkä yksityiselle.Satuin jo perjantaina hintoja kysellä et 80-100€ siitä saa pulittaa mut ehkä se on epätietoisuuden poistamisen hinta.Katsotaan mikä fiilis maanantaina.Kun tietäis voi olla normaalia mutta pienesti tuntuu et ei käy hyvin,toisaalta myös on vielä pieni toivon kipinä.

Voihan niitä kipuja olla välillä ihan muuten vaan. Toivottavasti kaikki on kunnossa. 100€ ei oo paha hinta mielenrauhasta, eli ultraan vaan, jos siltä tuntuu.

Mulla ei oo kipuja. On vaan huono olo. Ja tunteet pinnassa. Välillä mut valtaa kamala pelko raskauden keskeytymisestä. Itse varasin yksityiselle ultran juuri sen takia, että sais mielenrauhan. Torstaina täynnä 7 viikkoa, toivottavasti saavat sykkeen näkyviin ja kaveri on oikeassa paikassa. Tsemppiä vaveli16, toivottavasti sinullakin on kaikki hyvin. :)

Sepä onkin kun voi olla ihan normaalia tai voi olla et ei oo :/ Hirveä epätietoisuus.Kivut loppui nyt Aikalailla toki pieni paineen tunne sillä puolella.Että hiukan mielikin rauhoittui.Ei kummastakaan edellisestä raskaudesta ole ollut näin epätietoinen olo, siis toki on jännittänyt onko kaikki ok mutta en näin kovasti oo pelännyt. Sitä en sitten tiedä johtuuko siitä että jotain tosiaan Pielessä vai siitä että erehdyin lukemaan joskus tuolla kuumeilijoissa ketjua hormonikierukan jälkeen raskaaksitulleista.Ja siis siellä monta tapausta että pian poiston jälkeen raskaana ja sitten mennyt kesken.Noh katsotaan mikä fiilis on maanantaina soittelenko johonkin vai mitä teen. Neuvolasta varmaankin sanovat että normaalia enkä pääse ultraan kun ei ole vuotojakaan ollut.

Vaveli mullakin sitä painetta ja kovaa kipuilua oli, nyt pari päivää mennyt taas ihan hyvin :) toivon ja luulen, että kuuluu asiaan :)

Minua on alkanut vaivata oireiden hiipuminen viikonlopun aikana. En ole enää juuri yhtään turvoksissa, rinnat kyllä edelleen suurentuneet, mutteivät tunnu yhtä aroilta. En ole samalla tavalla ihan sumussa koko ajan, jonkun verran väsymystä on, muttei sitä kuolemanväsymystä. Välillä tulee jotain pientä tuntemusta kohdusta, mutta nekin tuntemukset ovat hiipuneet. Mullahan oli ensin vähän runsaampaa tiputtelua dpo 13, mikä sitten väheni ja vaaleni kunnes viime perjantaina ei ollut enää yhtään. Lauantaina se jatkui taas vähäisenä ja jatkuu edelleen. Olen ihan maani myynyt ja varma, että raskaus on keskeytynyt. Keskiviikkona on ultra, jonka tarkoitus katsoa, onko raskaus oikeassa paikassa. Silloin on 5+5, joten syke ei tod.näk vielä näkyisikään, enkä sitten tiedä, pystyykö siitä näkemään, onko se alkio silloin elossa vai onko kasvu loppunut? Suurin pelko on uusi kkm, edellisestä tuli niin paljon komplikaatioita.

Näiden ajatusten keskellä on haastavaa jaksaa skarpata töissä. Ei auta muu kuin odottaa..

Voi ei Thelma82! Toivottavasti on vain harmitonta, eikä oireiden väheneminen aina ole merkki kkm:sta. Toivottavasti kaveri on edelleen kyydissä

On kyllä ahdistavaa, Thelma. Onneksi keskiviikko on jo aika pian. Toivotaan, että siellä selviää et kaikki on kunnossa. Sykkeet ei ehkä ihan vielä näy, mut ottaahan ne tarvittaessa labrat. Nyt vaan sisukkaasti uskot ja toivot parasta.

Mulla kummittelee myös KU, ja erityisesti ne sisäiset vuodot. Pyörryin eilen ja yöllä koski vatsaan niin etten pystynyt nukkumaan. Tänään TOSI hutera olo, ja ajoittain aika kovia kipuja sekä hyvin voimakas paineen tunne (kuin vatsaontelo olis taas täynnä verta).

Huomenna ultra, päätin uskoa et kaikki on hyvin, ellei joku toisin todista.

Tsemppiä huomiseen, Tema, toivottavasti alkio löytyy oikeasta paikasta! Kyllä raskaus vain koettelee ahdistuksensietokykyä.. Tykkään asenteestasi, tekisi minullekin hyvää ajatella noin, vaikka se olisi aika haastavaa.

Koitin tsempata Thelma82:a, ja nyt itsellä kanssa oireet lähes kadonneet. Nyt pelottaa, ettei ole ees syytä mennä ultraan torstaina :crybaby2Edellisessä raskaudessa ei tällästä ollut, joten... mä en tiedä kuinka mä pystyn oleen. Edellisestä raskaudesta muistan kyllä ahdistuksen ja pelon alussa, olenkohan vaan liian tarkka noiden tuntemusten kanssa.

Toivottu, Kyllä ne oireet voi yhtäkkii hävitäkin ja tulla takas.. Tai olla tulematta :). Mä itse ainakin huomaan nyt tarkkailevan tätä raskautta paljon enemmän kun esikoisen. Ja vertaan oloja siihen koko ajan.. Vaikka joka raskaus on erilainen. Tsemppii, pian pääset ultraan :)

Voimia Toivottu! Pitäisi pystyä malttamaan mieltä ja odotella rauhassa, tulevatko oireet takaisin vai miten tilanne kehittyy, mutta niin se vain menee, että paniikki iskee kun joku/jotkut oireet puuttuvat. Eilen nukkumaan mennessä huomasin, että jopa rintojen turvotus oli laskenut muun turvotuksen kanssa, ja ajattelin, että se oli sitten siinä. Aamulla kun heräsin ne olivat turvonneet takaisin :woot:. Joten ei näistä sitten loppupeleissä tiedä. Ei auta muu kuin sietää vielä hetki. Onneksi sullakin on ultra niin pian, ettei tarvitse pitkään tuossa olossa kieriskellä.

Mulla on nyt tullu veritippoja paperiin Wc - käynnillä. Saas nähdä tarvitaanko sitä ultraa. Mä oon niin lamaantunut :(

Hienoja uutisia Tema!! :)

Toivottu, toivotaan, että selviät säikähdyksellä ja ettei vuoto siitä lisäänny! Voimia!

Itsellä huomenna ultra. On kyllä kovin epäileväinen olo ettei siellä enää elä kukaan, mutta hyvä saada selkeyttä.

Meinasi pelko iskeä eilen ultrassa. Lääkäri ei näyttänyt mulle mitään, eikä edes puhunut mitään, ja tutki todella intensiivisesti toisen puolen munasarjoja. Olin jo varma, että taas meni pieleen, mutta hän halusi vain tutkia kunnolla ja keskittyen ennen mulle kertomista. Sieltä se toukka löytyi ihan oikeasta osoitteesta. Kyllä helpotti!

Mullakin meni tänään hyvin, raskaus oikeassa paikassa ja vastaa viikkoja (5+5). :happy: Tiputtelun vuoksi gyne määräsi lugesteronia, jotta progesteronitasot varmasti riittävät kunnes istukka tuottaa omaa, vaikka todennäköisesti pärjäisi ilmankin. Hän ei ollut huolestuneen oloinen ja sanoi, että sekä oireiden häviäminen että tiputtelu ovat tavallisia. Olin niin varma siitä, että oli mennyt kesken, että oikein hämmennyin siellä ja piti tovi sulautella hyviä uutisia.

Hienoja uutisia Thelma ja Tema!! Toivottavasti saadaan Toivotulle yhtä hyviä uutisia <3

Täälläkin mahaan käy välillä ikävästi, mutta menee varamaankin kohdun kasvun piikkiin. Vielä pitäisi pitkä viikko odotella ultraan pääsyä. Sattui samalle päivälle kin viimeksi todettii kkm (8+2) joten toivossavasti kaikki on nyt oikein. Välillä kyllä hiipii ajatus että nytkin menee varmasti kesken, vaikka kuinka yritän olla asiaa murehtimatta kerran siihen en nyt voi mitenkään vaikuttaa

Takaisin