Ketju, missä saa purkaa rauhassa huolia ja murheita ja pelkoja. Liitty ne sitten raskauteen, osittain raskauteen tai mihin vaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koettu kkm kyllä pitää varuillaan. Mutta ajattelen että olen raskaana siihen saakka kunnes toisin todistetaan.
Tämän aamun huoli ja murhe; epäilys kohdunulkoisesta raskaudesta kun vasemmalla puolella kohtua nippailee ikävästi. Ovis tapahtui vasemmalta ja nyt oon saanut päähäni, että alkio on kiinnittynyt munanjohtimeen
Lisäksi oireet on vähän lieventyneet ja se pelottaa, vaikka testin viiva kyllä vahvistuu. Alavatsaa jomottelee tosi paljon!
Aivan samat tunnelmat. Ovatko oireet hiipuneet, eikö niiden pitäisi vahvistua? Miksen herännyt aamulla uusiin oireisiin? Onko kaikki hyvin, olenko enää edes raskaana?
Tänään olen huolissani kaikesta. Lainauksen viimeinen lause on se, mitä koetan takoa päähäni.
Tälle ketjulle on tarvetta. Kiitos aloittajalle!
Mulla kans järkyttävä stressi koko ajan ja huomaa ettei jotenkin uskalla "tarttua" tähän raskauteen kiinni ajatuksen tasolla.
Sama. Oon onnellinen mut en uskalla iloita liikaa tai kiintyä, pelottaa niin paljon että joutuu pettymään. Silloin tiistaina kun plussasin ekan kerran oisin heti halunnu tulla tänne lokakuisiin höpisemään, mut en uskaltanu. Ajattelin että en kyllä ensimmäisillä viikoilla varmasti tänne tuu kun kuitenkin menee jokin pieleen. Ja mä pelkään että jotenkin jinxaan tän raskauden. Esim. en sen takia uskalla iloita tai aatella että kaikki ois hyvin koska jos ajattelen positiivisesti, niin se kääntyy negatiiviseks. Kuulostaa tyhmältä tiedän, mut ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta.
Itse oon lopettanut salilla käymisen kokonaan alkionsiirron jälkeen koska en vaan uskalla, pelkään keskenmenoa. Tiedän että se perus jumppaaminen ei sellaista aiheuta, päin vastoin tekisi varmaan hyvää, mutta kun en vaan uskalla. Ja toisaalta en tiedä mitä siellä sitten tekisin. Olen tottunut tekemään painoilla, aika raskaillakin kaikenlaista ja varmasti ainakin jotkut liikkeet on syytä jättää väliin (mave, jalkaprässi, vatsat...??)
Toisaalta seksiä taas olen uskaltanut harrastaa, se on miehenkin onni se :D