Onhan tuo aika huimaa tietää päivämäärä valmiiksi, jolloin saa oman nyyttinsä syliiin :)
Vähän erillaisempi joulukalenteri
itsellä on välillä sellainen olo, että nää syntyy ihan kohta, hetken päästä tuntuu että mä oon vielä jouluviikollakin raskaana ja sitten jännittää kasvuseurantaa, että mitä sieltä sanotaan..
Vähän erillaisempi joulukalenteri
itsellä on välillä sellainen olo, että nää syntyy ihan kohta, hetken päästä tuntuu että mä oon vielä jouluviikollakin raskaana ja sitten jännittää kasvuseurantaa, että mitä sieltä sanotaan..
Paitsi ehkä joku kauniiden ja rohkeiden tyyppinen synnytys, jossa äiti huulikiillot naamalla tekee kaks puhallusta ja pieni mussukka on syntynyt. Sitten Äiti ja isä lähtevät vatsalihakset hohtaen romanttiselle illalliselle ja juovat lasit skumppaa, kun lastenhoitaja vahtii pientä ihmettä.
noita ohjelmia mä oon kattonut mitä töllöstä tulee, vähän naama punaisena suurin osa puskee ja sitten se vauva onkin jo rinnan päällä. Synnytysvalmennuksessakin näytettiin vaan semmonen video jossa äidillä tuli ensin pissa ja sitten hän puhalsi pari kertaa ja vauva olikin pihalla, tuumattiinkin että ompas se näköjään helppoa
ei mittään vehkeitä onneks oo näkynyt missään ohjelmassa mitä mä oon sattunut katsomaan