Huhtikuun vauva-arki

Hemppuliinalle myötätuntoa täältäki.
:Heartred

Ja nyt, tyhmä kysymys. Olen toivottavasti tekemässä perunasalaattia huomen. Keitin vaan nyt illalla noi perunat siihen valmiiksi.. Mutta.. Ohjeissa sanotaan että kuorimattomat potut keitetään ja mä menin kuorii kaikki perunat ja sitten keitin. :/ sit googlailin muita ohjeita että hemmetti käsketäänkö niissäki kuorimattomina keittämään.. Juu-u. Pilasinko nyt heti alkuun perunasalaattini? Jos en noita kuorittuina keitettyjä voi käyttää, niin sit mulla on tuolla 2 kg keitettyjä, kuorittuja, kylmiä perunoita..
 
Hemppuliina huhhuh, mitä toimintaa! Varmasti tiedät itse, onko kaikki hyvin vai ei. Lääkärin on aika mahdoton noin lyhyessä ajassa mennä sanomaan mitään, vaikka nyt onkin näköjään sanonut.. :sad001 Tää on niin tää; teit niin tai näin, aina on väärin päin.. :sad001

Maiden et varmasti pilannut! Teen keittiöhommia työkseni ja itsekin juuri kuorin perunat, ennen kuin keitin ne! :) Ja perunasalaatti on siis työn alla täälläkin!

Triina tuossa ihmetteli, ettei taideta muilla kontata niin tajusin, etten oo tainnut asiasta tänne kirjoitella.. :D Meillä on siis nyt vajaat pari viikkoa kontattu, noustaan tukea vasten seisomaan ja tietenkin myös kaadutaan, kuten asiaan kuuluu. Osaa kyllä myös lasketua matalemmista paikoista hienosti takaisin kontilleen tai jos ei pääse, niin alkaa ensin ähinä, sitten kitinä ja vielä itku, jos kukaan ei ole tajunnut saapua avuksi. Välillä tulee niin vuoden mutsi-fiilis kun toinen kaatuu ja luö päänsä lattiaan.. :sad001 Toisaalta, ihan aina ei vaan pysty olemaan pojassa kiinni..
 
Vastavirrassa, etevä dude teillä! Mutta joo, ihan turhia noi paska mutsi -fiilikset. Ei kukaan voi olla koko aikaa ottamassa kiinni. Ja niinhän ne lapset oppivat, yrityksen ja erehdyksen kautta.

Mä olenkin huomannut, että kun joka kitinään ei ryntää päätä pahkaa "pelastamaan" niin poika yrittääkin itse enemmän. Nyt on pari päivää jo nostellut peppuaan et ehkä johonkin konttausasennon tyyliseen pyrkii. Välillä sitten märisee ja kitisee, mutta yritän aina ensin jutella ja kannustaa jatkamaan ennen kuin puutun kunnolla asiaan :)

Tänään on isin ja äidin omaa aikaa (odotettu kovin!!) ystävien hääjuhlan merkeissä ja poika menee mummolaan yöksi. Mummia jännittää, mutta hyvin se menee! Haluan et poika oppii olemaan hoidossa yötäkin, joten vaikka toki muakin vähän jännittää niin ei tunnu kuitenkaan mitenkään vaikealta. Kyllä ne hienosti selviää!
 
Takaisin
Top