Voih, kylläpäs suurella osalla on kummi asia suht. hyvin hanskassa.. siis ite en tiiä yhtään, ku en tältä paikkakunnalta tunne sellaisia ihmisiä ketä voisin kummeiksi pyytää. Kaverit, sukulaiset ja vanhempani asuvat lähes 600km päässä, jotenkin en sieltä päästä voi pyytää kummeiksi ketään, koska he eivät pääse kuitenkaan juurikaan olemaan vauvan/lapsen elämässä mukana. Harmittaa sinällään, vanhempanikin jäävät väkisten "ulkopuolelle" meidän elämässä, koska tavataan muutenkin vain n. 3-4 kertaa vuodessa. Ristiäisiä/kakkukahvi tilaisuutta en ole kyllä edes ajatellut, apua. Eihän sitä pakko ole pitää, ja ei meidän asunnossa ole kyllä tilaakaan...etenkään kun me ei siis olla kummatkaan tältä paikkakunnalta, niin miehen vanhemmat/mummut sekä jos minun vanhempani tulevat niin nehän tarvitsevat yöpymispaikan jne... ellen sit törkeästi sano että hotelleissa on tilaa. Toivottavasti miehen vanhemmat auttavat järjestelyissä, en osaa ite edes täytekakkua tehdä :D siitäkin tulee "pakollinen", kun kai nitä lapsen synttäreitäkin on vietettävä jatkossa.. ehkä mun on vaan pakko alkaa opetteleen kaikkee tuollasta "mammajuttuja".. kauhee ressi...
Asiasta kukkaruukkuun, elin eilen siis työnpuolesta koulutuksessa toisella paikkakunnalla koko päivän.. Junamatkalla takaisin kehuin työkaverilleni kuinka pääsiäislomalla nukuin koko viikon, ja miten ihana oli kerranki saada nukkua.. Tämä kattoo minua ja vitisllä naureskelellen heittää, että "ootsää kantavana?" Häkellyin vähän, mut onneks korjasin tilanteen äkkiä ja valehtelin törkeästi päin naamaa kaikille, että en todellakaan ole :D Olivat siinä juuri keskustelleet työtilanteesta, kun syksyllä on aikamoinen tilanne ku yks jää eläkkeelle nii saattavat olla pulassa...kunhan saavat tietää että minäkin jään syksyn jälkeen mammalomalle, ni johan on mielenkiintoista... :D Mutta jos myöhemmin tulee puhetta raskaudestani (koska kyllähän se jossai vaiheessa alkaa näkymään), niin taidan tokaista vain kylmänviileästi, että enhän mä nyt kaikkea tuo julki ;)
Asiasta kukkaruukkuun, elin eilen siis työnpuolesta koulutuksessa toisella paikkakunnalla koko päivän.. Junamatkalla takaisin kehuin työkaverilleni kuinka pääsiäislomalla nukuin koko viikon, ja miten ihana oli kerranki saada nukkua.. Tämä kattoo minua ja vitisllä naureskelellen heittää, että "ootsää kantavana?" Häkellyin vähän, mut onneks korjasin tilanteen äkkiä ja valehtelin törkeästi päin naamaa kaikille, että en todellakaan ole :D Olivat siinä juuri keskustelleet työtilanteesta, kun syksyllä on aikamoinen tilanne ku yks jää eläkkeelle nii saattavat olla pulassa...kunhan saavat tietää että minäkin jään syksyn jälkeen mammalomalle, ni johan on mielenkiintoista... :D Mutta jos myöhemmin tulee puhetta raskaudestani (koska kyllähän se jossai vaiheessa alkaa näkymään), niin taidan tokaista vain kylmänviileästi, että enhän mä nyt kaikkea tuo julki ;)