jonna^^^^
Jostain jotain jo tietävä
Voi onnea hirmusti tyttö lupauksesta! <3 Mä kanssa ootan jo hirmusti et pääsis ehkä selvittään kumpi tulossa.. :) Tosi hyvällä kaverilla ja minulla on 3 päivän ero lasketussa ajassa, ni hänen kanssa jännitetään noita rakenne ultria.. Meillä peräkkäisinä päivinä nekin.. :) (ihana muuten kun omasta tuttava piiristä löytyy myös joku samassa elämäntilanteessa oleva.. hänellä myös jo 1 lapsi, hiukan vajaa 3 kk nuorempi omaani, molemmilla pojat. Ikäeroakin meillä vain vuoden verran. :) Saa jakaa kaikki murheet ja raskausjutut sitten keskenään eikä tarvi muille purkaa. :'D )
Ja tosta maidosta.. mäkin huomannu parisen viikkoa jo sitten et täältä erittyy myös jo tippoja.. :) Esikoisen kohdalla muistan ennen hänen syntymäänsä jo että sai melkein uida loppuraskaudesta sängyssä ku tissit vuos aikalailla. :D Saatika sitten pojan syntymän jälkeen.. :)
Te joilla tota huimausta, kuulostaa aika pelottavalta, varsinkin jos taju meinannut lähteä.. :s Mulla oli ekassa raskaudessa kans huimausta koko ajan, mut johtu vaan ihan alhasesta hemoglobiinista. Helpotti raudan syömisen myötä..
Ja tosta maidosta.. mäkin huomannu parisen viikkoa jo sitten et täältä erittyy myös jo tippoja.. :) Esikoisen kohdalla muistan ennen hänen syntymäänsä jo että sai melkein uida loppuraskaudesta sängyssä ku tissit vuos aikalailla. :D Saatika sitten pojan syntymän jälkeen.. :)
Te joilla tota huimausta, kuulostaa aika pelottavalta, varsinkin jos taju meinannut lähteä.. :s Mulla oli ekassa raskaudessa kans huimausta koko ajan, mut johtu vaan ihan alhasesta hemoglobiinista. Helpotti raudan syömisen myötä..