Meillä menee taas asiat päin helvettiä. Pitkään oli mies selvinpäin ja uskalsin jopa antaa sille viime viikolla vähän rahaa että pääsi parille ja parilla tosiaan kävikin. Eilen lähdin käymään kaupassa ja takas tullessa ei miestä näy ja isyyspakkauksen viskipullo (joka tarkotettu varpajaisiin) kadonnut. Ei vastaa ukko puhelimeen,kunnes vahingossa sen luuri vastas. Sain sieltä selville et oli tossa ihan vieressä ja menin sinne ovelle. Tappelun jälkeen lähti mun mukaan ja ulkona hetki juteltiin ja hän oli sitä mieltä et menee viel 2 tunniks,et ei voi olla siitä kiinni ja että kuulemma rauhottuu kun lapsi syntyy ja jää sit kotiin hoitamaan vauvaa niin mä voin rellestää. Sanoin että sen kaks tuntia on nähty ja käytetty ja etten tollaselle ihmiselle jättäis edes kultakalaa hoitoon,sekä että mulla ei oo tarvetta sekoilla ympäri kyliä umpikännissä varsinkaan jos olen äiti. Sanoin että tulis nyt kotiin ja purskahdin jopa itkuun,mutta mumisi vaan et ei voi haittaa jos menee jonnekki vielä pariks tunniks ja niin sit lähti kävelee siitä. Mä tulin kotiin itse. Aamulla puol 5 heräsin vessaan ja koitin onko jo puhelin päällä sillä kun oli sillon kun nähtiin akku loppu. Oli päällä,taas vastas taskussa itekseen. Kuulin ku mies puheli jollekki toiselle et on kylmä ja junaan vielä puol tuntia ja valitteli sitä kylmyyttä ja väsyä. Sit tää toinen sano lähtevänsä johonki ja mun ukko jäi yksin odottamaan sitä junaa. Koitin sinne luuriin huutaa että haloo,ei vastausta. Löin kiinni ja koitin pari kertaa uusiks,ei vastannu,kerran puhu jopa toista puhelua mutta ei silti vastannut. Meijän piti lähteä nyt aamulla klo 10 mökille mun äidin kanssa,eilen ostettiin 150eurolla ruokaa sinne ja nyt oon lähdössä kaksin äidin kanssa. Onko täs mitään järkeä enään? Se tietty että on ollu pitkään kiltisti ja auttanu mua kaikissa kotihommissa sun muissa enemmän kun koskaan,mutta onks sil mitään painoarvoa? En osaa enää edes ajatella selkeesti tän tilanteen kanssa. Onko parempi sit olla kaksin vauvan kanssa vai kolmin tiedostaen että nää reissut ei varmaan koskaan lopu?