Huhtikuun hulinat

Mie en seuraa koko helahoitoo, kun synnytys tuskin käynnistyy ilman käynnistystä....

Mä hypin koht seinil jos sitä verenpainemittaria ei ala löytyy. Oon kääntänyt koko kämpän ja ei sitä perkelettä vaan löydy! Miehelt kysyin et onko se nähnyt ni totes vaan et häntä ei kiinnosta mun mittarit.

Mulla meni TUNTI ku selasin koko päivän juoruilut!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Huh huh! 6 sivua tekstiä aamusta, ja vaan tähän ketjuun?!?!?! Ja toiset kuus siihen laskettu sika toukokuussa ketjuun...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie aattelin kuulkaas jos meitsi vetäis sellasen saaristoblogin pystyyn. Tontun kanssa elämää saaressa. Oisko hyvä? Kirjotin aikoinaan blogia, mut sillä ei ollu oikein kunnon focusta ni jäi sen takia. Saaresta saa vaan niin paljon hyviä juttuja ja kuvia, varsinkin Tontun kanssa :)

Kannatan Muruska! Aihepiiri olis mielenkiintoinen ja ei varmaan montaa blogia löydy tuolla näkökulmalla!

Mie näin unta vauvasta tokaa kertaa tän raskauden aikana. Miehen siskokin on nähny useammin :eek:

Unessa pääsin sairaalasta ja sit vasta kun oltiin kotosalla niin tajusin et kukaan ei näyttänyt kuinka imetän lasta. Ei siis kertaakaan ollut lapsi rinnalla sairaalassa ja ihmettelin sitä kovaan ääneen miehelle. Miksi en tajunnut kysyä sitä sairaalassa? Miksi ne ei opettanu mulle? Luulin et sairaalasta pääsee vasta kun imetys sujuu mut kukaan ei edes maininnut asiasta. Kun koitin kotona ite ottaa vauvan syliin imetystä varten joku naikkonen tuli häritsemään. Sama tapahtui vielä uudestaan ja kävin epäilemään, että minut halutaan melkeimpä vierottaa mun omasta vauvasta! Jotain naikkosia vähän niin kuin jotain hoitajia siinä ympärillä pyöri ja leikki MUN vauvan kanssa eikä antanu mun imettää. Höh!

Ihme uni :sad001

Mun ekassa viimeöisessä synnytysunessa vauva oli tosi pieni enkä oikein osannut ees nostaa sitä rinnalle, oli niin liukas. Kätilöt oli häipyneet johonkin just kun se lipsahti ulos. Sit näin heti perään uusintaunen, jossa kaikki meni hyvin ja mun maito oli niin tehokasta, että vauva kasvoi heti monta kiloa ja oppi istumaan, nauramaan ja jokeltamaan. Näytti prinsessa Estelleltä, heh.

Täällä on ikävä kyllä näitä hiljaisiakin hetkiä.. Jollon tuntee olevansa ihan yktin.. :sad001

Ehk mä imuroin nopeesti. :) Haluun kuitenkin et kämppä on siisti jos ja kun joskus tää pikkumies päättää syntyy. Palaan kyllä astialle heti, kun on imuroitu!

Takaisin