Huhtikuun hulinat

Multaki meni tänä keväänä katsastusneitsyys. Viimeks käyny katsastuskonttorilla inssiajossa noin 20 vuotta sit :grin
Oli muuten pirun nipo inssi katsastamassa. Se oli joku uus. Kitis joka asiasta. Seuraavana päivänä vietiin auto uudestaan näytille, ku mies oli vaihtanu perävalot ja kappas meni läpi vaikka mitään muita "vikoja" ei korjattu. Kyllähän toi vanhempi inssiki kitisi noista lisäperuutusvaloista, et ne ois laittomat ja käski se ottaa ne pois.... Mutta arvaa vaan otettiinko :grin

Ja mää muuten varasin netin kautta katsastusajan, ni sai liki 20e halvemmalla :hello2

Siis mie yritin tunti sitten mukamas ruveta imuroimaan!
Mitä oon tehny? Jankannu jostain katsastuksesta ja yrittäny pysyä kärryillä teijän jutuissa. Lukematta on siltikkin tsiljoona sivua... :grin

Juu, mieki tässä oon suihkun jälkee yrittäny saada jotai päällekki.... :oops: Viimeset kaks tuntia.

Pysyy paremmin perässä jutuissa jos ei ees yritä ite ehtiä kommentoida välissä. Oon huomannu tässä parin viimepäivän aikana :)

Miulla taas aika menee nopeemmi, kun yrittää pysyä vaudissa mukana. Muuttoki tulee kokoajan nopeemmi! :)

Miulla oli tuppisuu vaihe kans yhes vaihees. Onneks seki on ohimenevää :P

Tai no tuppisuu ja tuppisuu...melkeen 800 viestiä kirjoteltu taas tässä kuussa foorumille :o oli pakko käydä tarkistamassa kun tuntuu että en oo saanu viimeaikoina mitään sanottua.

Mä olin tuppisuu sillon alussa, kun oli niin voimat loppu. Mut emmä kyl en oikeestaan vieläkään tajuu miten te jotkut, kuten esim Hymis ja Mannaryyni ootte kirjotelleet tollasen määrän viestejä :schocked028

Emmmää nyt koe, et oisin paljon kirjotellu, jos vertaa Hymikseen. :rolleyes: Nyt pari edellistä päivää on ollut melko aktiivista miulta, myönnän. :grin

Mäkin olin aika hiljaa, kun kaikki voimat meni siihen että selvisi työpäivästä hengissä :/ . Ei silloin tullut muuta tehtyä kuin kaaduttua sänkyyn kun kotiin pääsi. Nyt saattaa olla, että pääsen jo huomenna käynnistykseen, sit lupaan taas rajoittaa tätä foorumilla notkumista.

Ehkä ne mun viestit kertyy öisin kun en saa unta ja kahlaan foorumia läpi...en tiiä.

Mä yritän palstailun ohessa saada jotain aikaiseksikin: pyykkään, imuroin, väsään keittiössä jotain. Kun ei tuo ulkoilu enää luonnistu (ja ai ristus, että se ottaakin päähän), täytyy pitää itsensä puuhakkaana. Välillä kun on osunut noita turvotus- ja kipuilupäiviä, joina on vain maannut sängyssä, olokin on ollut aika kamala iltaa kohden.

No, ainakin kämppä kiiltää ja mies kiittelee kovasti, koska on viimeisen kuukauden aikana säästynyt kotitöiltä jotakuinkin kokonaan.

Mä aloin tekemään logiikkapulmia takapihalla, koska aurinko paistaa niin upeasti. Pitäis kyllä huomisen varalta pakata sairaalakassia ja kotiintulovermeitä ja järjestellä kotia... Eikä mun raskausaivoilla logiikkakaan toimi. Mut tässä on niin mukavan lämmintä!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Takaisin