Huhtikuun hulinat

Tuli tosta painon huomauttelusta mieleen. Oltiin tänään miehen kanssa raflassa syömässä, jossa istutaan aika tiiviisti, niin että väistämättäkin kuulee viereisissä pöydissä istuvien puheet. Meijän takana istui pari mummoikästä ladya. Vähän saapumisemme jälkeen viereiseen pöytäämme istui oikeasti iso kokoinen mies. Tämä ei minua liikuttanut millään lailla. Toisin kävi takana istuvalle rouvalle, joka alkoi viereisestä pyödästä huutelemaan tälle miehelle. 'Taidat painaa lähemmäs 200kg? On tainnut jo lapsena maistua muukin kuin kaurapuuro!' Mies meni selkeästi vaikeaksi, mutta kuittasi puheet vastaamalla kylmän viileästi, että ei, kyllä mä jo 300kg painan.

Mun mielestä oli vaan jotenkin tosi hämmentävää, että tää rouva koki oikeudekseen arvostella tuntemattomia. Ja yleensäkin ärsyttää tollaset ihmiset, jotka pitävät viisautta huvenneena luonnonvarana, jota nykyajan sukupolville ei ole heidän mielestään selkeästikään riittänyt ku pitää niitä omia juttuja tuputtaa. Just niinku nää imetys ja vaippa jutut. Mä toimin ainakin just niin ku näen, että on omalle lapselleni parasta.

Jokohan huomenna saadaa lisää vauvauutisia? Lämpimiä aatoksia Cranberryn suuntaan ja toivottavasti kaikki on hyvin!

Mahtaakohan muuten tän vuorokauden puolella vielä mennä 20k viestiä rikki toukokuisissa? :computer005

mä oon huomannu kans, et vanhempi ikäpolvi huomauttelee painosta hyvinki herkästi välillä... mut loukkaantuu jos sanoo takasin,... en tajua mikä siin on?! eikö vaan vois joskus olla hilja....????

mä oon huomannu kans, et vanhempi ikäpolvi huomauttelee painosta hyvinki herkästi välillä... mut loukkaantuu jos sanoo takasin,... en tajua mikä siin on?! eikö vaan vois joskus olla hilja....????
Todellakin! Mitä hiivattia toisten paino kellekään kuuluu? Oli sitä sitten liikaa tai liian vähän?

ja mua ärsyttää suunnattomasti ku näppäimistön alla on hirveesti jotain murusia ja koko ajan tulee sikana kirivirseitä... kuka on pupeltanu mun koneen ääressä?!?!? valivalivalivalivalivali.........

Sieltä valikosta kun näkee kaikki kuukaudet. Meidän toukokuiset kyllä selkeesti villiintyny :)

joo kyllä täytyy sanoo, että toukokuisilla on varmaan kaikkein parhain ryhmä ja henki :grin tai sit meil on vaan paljon asiaa :p HYVÄ ME!!!

Eihän täs ookkaan muuten pieruista juteltu hetkeen! Siihen saisi kyllä jutun juurta jos kävisi hörppimässä vielä lisää tuota mun ehkä vähän liikaa hiivaa saanutta simaa.

Vähän nostaa verenpainetta mutta lähinnä huvittaa kun katson tätä A2 venäjä-iltaa. Vakava aihe kiistatta, mutta lähinnä noi ihmiset ja toi rähinä huvittaa....

Samat mummot kokee oikeudekseen antaa esim lastenkasvatusvinkkejä kaikille, kysyttiin niitä tai ei. Ite oon toistaseks tuntemattomien mummojen tokaisulta(muistaakseni) välttynyt, mutta antaa tulla vaan. Tarpeeks äkäsellä tuulella ku olen niin kyllä tältä mammalta lähtee takaisin.

Pierusta puheenollen, jumalauta mikä haju meidän makkarissa oli viime yönä. Huomasin todella vasta ku tulin vessasta yks kerta, meinasin pyörtyä. Mies onneksi nukkui eikä ollut huomannut mitään. Mä epäilen kyllä et tais olla tajuttomana...Kiitos Duphalac, tunnen itseni kepeäksi ja hehkeäksi pääsiäispupuksi pieruineni kanssa

Hei (huhtikuun) hulinaa sanoi akka kun kirnuun pieras.

Ei oo kyllä tän sanonnan sisältö mulle auennut mutta sattuipa nyt sopimaan tähän :p

Pierun hajuille vois perustaa kans oman ketjun :D vähintäänkin ydinsota-ainesta!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huhhuh teiän juttuja :D Katotaan miehen kanssa leffaa ja nyt se ihmettelee mille mä hihittelen...

Takaisin