Huhtikuun hulinat

Ei kulje tieto ei. Pitää alkaa hehkuttaa tosiaan et tajuutteko et synnytän ens kuussa ni eipä pyydä töihin enää sen jälkeen. Hyvä mimmma!

Mä oon varmasti hirvee äiti jo nyt ku ihmiset kyselee joko toivon et vauva syntyis ja vastaan rehellisesti että en toivo. :rolleyes: toivon siis että aika menis pian ja syntyis mut toivon kuitenki et kerkeisin päästä tästä remppa stressistä ensin eroon ja hengähtää vähä aikaa etten ois aivan raato sit ku se oikeesti syntyy!

Mä haluisin lähteä synnyttämään mieluiten tän viikon sunnuntaina, mutta eipä taida onnistua vielä :D No jos siihen äitienpäivään mennessä oltais vauvan kanssa kotona niin hyvä niin!

Joo ku moni hehkuttaa että ku syntys jo, syntys jo ja mää vaa oon et ei vielä, ei ihan vielä!! :D mä mielellään ootan vielä sen 6 viikkoa..:rolleyes: kerkeisin käyvä ne perhevalmennuksetki, tänään ensimmäinen! :)

Meillä on aika paljon vielä tavaroiden järjestelyä ja aion sen kirppispöydän vielä myös varata et päästään ylimääräisistä tavaroista eroon. Muuten oisin ihan valmis, mutta ois niin sekasta jos Tonttu syntyis tähän väliin. Eikä mulla muuta ku harjotussupistuksia ollu. Tonttu iloisesti temmeltää vatsassa enkä usko, että sillä vielä kiire on. Kun sais itsestä niskasta kiinni ja hoidettua kämpän loppuun asti

Jaa niin tuo uiminen. Tohtiskohan sitä vielä? Edellisestä alakertatarkastuksesta on jo jokunen viikko ja silloin oli kaikki hyvin kiinni. Ehken mä mene.

Milleköhän tässä nyt ryhtyisi. Mies kielsi siivoamasta ja touhuamasta liikaa, että jaksan illalla keikalla nauttiakin. Eikä täällä edes ole siivottavaa, kun eilen imuroin ja järjestelin.

Että lähtiskö sinne rantakahvilaan vai ostoskeskukseen vai mitä. Uudet kengät ois kivat, mutta kun jalat on niin sämpyläiset ettei huvita mennä hankkimaan pahaa mieltä kenkäkaupoille. Joku uus mekkokin ois kiva, mutta tuo keskivartalokin on niin sämpyläinen, ettei siitäkään syystä innosta.

Joisko sitten vaikka kahvia. Tätäkö tämä nyt on, tylsänpitoa?!

Mä haluisin kauheasti ostaa uudet kengät, ihan jotku tavalliset simppelit tennarit kevääksi/kesäksi. Mut helvetti ku jokotona kenkiä laittaessa happi meinaa loppua niin voin kuvitella itseni ähkimässä jossain kenkäkaupassa naama punasena :grin Ehkä otan miehen mukaan niin se saa tunkea ne jalkaan... Mun vanhat tennarit on jo liikaa elämää nähneet ja ties millon sitä sit pääsee muksun synnyttyä tonne kaupoille pyörimään...

Mä olisin jo niin valmis synnyttään ja toivon ettei nyt ainakaa toukokuuhun asti tartteis odotella. Hyvä ois tietty viel muutama viikko olla vauvan masussa, niin olis sitte vähä valmiimpi eikä keskonen. Seki ois tietty kiva et jos neuvolas ees kerettäs vähä valmistaan mua synnytykseen, siellä ku ei oo aiheesta puhuttu mitään, ei oo ollu synnytysvalmennnuksia tai perhevalmennuksia tai mitään. Joka kerralla keskitytty vaan siihen mitä mulle sairaalassa on sanottu. Huomena mulla on kai jonkinlainen synnytystapa-arviointi, vaikka luulin et on jo selvää et alateitse lähetään yrittään ainaki. Tosin mulla on ne vuodot pahentunu nyt joka kerralla, et en tie oisko niiden takia sitten.

Meinasin aprillipilana lähettää miehelle viestin että nyt tuli lähtö sairaalaan, supistukset alko! Mut en taida raaskia, vaikka meidän huumorintaju onkin hyvin kieroitunutta muutenkin. Se sais paskahalvauksen töissä :grin Sano jo viikkoja sitten et pelästyy aina jos huomaa et oon soittanut ja se ei ole kuullut, reppana..

Mie en pysty sanomaan tuota "syntyis jo" vasta kun lasketunajan jälkeen. En tietenkään halua että lapsi syntyy liian pienenä, jopa keskosen kokoisena. Vaan tietenkin haluan, että hän saa olla parhaassa mahdollisessa paikassa siihen asti kun on oikeasti valmis syntymään ja elämään täällä. Haluan myös ottaa vielä kaiken irti ajasta yhden lapsen kanssa, kun voidaan mennä ja tulla vain hänen tarpeiden mukaan. Haluan myös ihan rauhassa laittaa kaiken valmiiksi.

Tiiän kyllä, että ne jotka sanovat että "syntyispä tämä jo" eivät tarkoita sitä ihan nuin. Vaan juurikin tuota, että menispä aika nopeaa yms. Mutta mie nyt vaan olen tämän asian suhteen melko tosikko :) Ja lisäksi ehkä vähän taikauskoinenkin, eli jos sanon niin ja niin sitten tapahtuisikin, eli synnyttäisin vauvan liian aikaisin syyttäisin siitä varmaan itseäni ja toivettani.

Hannan, kyllähän tuossa perää on. Itsekin pyrin vielä nauttimaan esikoisen kanssa tapahtuvista rutiineista ja touhuista kun ne kaikki on varmasti aika hukassa toisen synnyttyä :) Mutta, samaan aikaan alkaa kyllä jo toivoa että olis pääsiäinen ja viikko 38 täynnä ;) Sais voimansa takaisin kun alkaa tosissaan tuo etureppu painaa.
Parempi kuitenkin että viipyy vielä sen tovisen masussa, juurikin että on maailmaan valmis :)

Meidän tuttu sai rv 34-35 pöpön uima-altaasta ja äiti sekä vauva meinasivat kuolla.
Ite en ota riskejä, etenkään kun tuo kohdunsuu oireillut mulla jo muutamia viikkoja ;/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

^ That does it for me. En mene uimaan ennen kesää, liian riskiä. Plus isojen altaiden vesi on sen verran viileää, että muutenkin arkoja tissejä alkaa herkästi nipistellä.

Tehtiin tänään tarjous yhdestä kivasta, vähän nykyistä isommasta asunnosta. Samalla pyydettiin nykyisestä arvio pariltakin välittäjältä. Molemmat niistä ainakin vakuuttelivat että tälläinen asunto pitäisi mennä nopeasti kaupaksi. Mutta toisaalta, siitä kämpästä mitä havitellaan on kuulemma myös kaksi muuta tarjousta vetämässä meidän lisäksi. Eikä aiota lähteä summilla nokittamaan ja jos ei nyt tota saada niin ei varmaan laiteta vanhaakaan myyntiin eli voi olla että ihan vielä ei kannata alkaa muuttoautoja varailemaan.

Ei oo mitään syytä hötkyillä ja panikoida mutta kyllä nää tällaiset peliliikkeet aika jänniltä tuntuu :)

(kopsasin tän oikeaan ketjuun :rolleyes:)

Tein aprillipilan miehelle ja juoksin vessaan housuistani kiinni pitäen ja kiljuin, et nyt tais lorahtaa lapsivedet. Pyysin katsomaan ja hän sit pitkin hampain tuli.. Läpi meni.. Kiero huumorintaju, mut oli hauskaa :grin

Jaa juu ja mä oon käyny uimassa kun joka paikasta sanottu, että voipi käydä. Mikäli rv 38 tehdään sisätutkimus ja olisin oikein auki, sitten en enää mene. Muuten käyn kun ei muita oireita ole.

Mulla olisi ylihuomenna neukkulääkäri ja jos on vielä paikat kiinni niin sitten aattelin mennä pulikoimaan. Mutta tässä välin ei ole hotsittanut, kun kyllä muakin arveluttaa että minkä pöpön sieltä voi saada.

Ihmettelen kyllä edelleen miks mun lekuri on näin aikasin. No, ihan kiva ettei tarvii ootella nyt mutta loppuraskautta on sitten pidemmästi jäljellä ilman tarkistuksia.

Vähän kyllä mietin että kävisin ultrassa yksityisellä vielä tuossa lasketun ajan lähestyessä että saisi vähän kokoarviota ja että onko tarjonta silloinkin vielä ok. Ellei nyt sitten ole tässä tarkistuksessa pää ylöspäin, sitten kai tulisi lähete muutenkin seurailuun.

Miten toi kello on taas jo 1? :o Mun pitäis todellakin olla jo unessa...

Takaisin