Huhtikuun höpinät

Mä kävin kanssa Lidlissä ja ostin farkut, legginsit ja sukkahousut. Ostin myös kaverin neuvosta imetystoppeja (tuli kyl sellanen sellanen fiilis et liian aikaisin...). Kaveri kertoi kuinka kalliita ne normaalisti on, et suositteli ostamaan etukäteen. Esim h&m on puolet kalliimmalla....
 
En tiedä onko pieni valikoima lidleissä kun ei enää montaa ollut jäljellä mut mun mukaan tarttui 2x jeggins, sukkahousut ja imetystopit (ihan suosiolla otin jo kaappiin lojumaan) sekä kuumemittari :D
 
Joo, kuumemittari otettiin myös. Imetystoppeja just katsoin mutta mietin että en ota vielä, ehkä olis kannattanut.. :D
 
Tää kans kävi lidlissä. Kahdet farkut ja yhdeet sukkikset lähti mukaan. Hitsi, pitää varmaan ne imetystopit vielä käydä hakeen myös.. :D
 
Mie otin farkut ja imetystoppeja yhden paketin! Edellisiä on kyl viel tallessa, mut noita toppeja kyl oli ainakin miulla paljon käytössä, kun käytin niitä aina kotona ja myös yöllä oli tosi hyvät kun pysty näppärästi imettää. Ja tosiaan edullisempia kun muut.
 
Ainiin, otin Lidlistä myös sen lämpömittarin, tuntui että tolta meijän vajaa 2v:ltä on välillä hankala mitata sillä korvakuumemittarillakaan, kun ei haluais että pidetään paikallaan.

Ja luulen, että myös uuden kanssa sitten tämä mittari on hyvä! Pystyy siis ilmeisesti mittaamaan suoraan esimerkiksi otsasta, en oo viel tarkemmin tutustunut.
 
Te ketkä ostitte Lidlin kuumemittarin: oletteko testanneet miten toimii? Testattiin hetki sitten, ja en oikein luota noihin lukemiin.. Miehellä, jolla yleensä suht. alhainen ruumiinlämpö, näytti otsalta mitattuna 38 astetta.. Eikä siis ole kuumeessa :D

EDIT: ei pidä luottaa pelkkiin suomenkielisiin ohjeisiin..
 
Muokattu viimeksi:
Missä vaiheessa synnytyssairaala pitäisi valita?
 
Missä vaiheessa synnytyssairaala pitäisi valita?

Meillä piti valita ekalla neuvola käynnillä. Sen perusteella sitten nämä kaikki seulontatutkimukset ohjattiin jo valittuun sairaalaan. Mutta uskon, että tässäkin käytännöt vaihtelee :)
 
Missä vaiheessa synnytyssairaala pitäisi valita?

Siinä vaiheessa kun synnyttämään lähtee :D Noei, meillä vasta joskus ehkä rv 30 ns valitaan ja saa puhelinnumerot neuvolakorttiin, ite käyn ultrat eri paikassa kuin synnyttää meen, ennen ei saanu valita mutta nyt sai.
 
Nyt on käyty ekoissa verikokeissa ultra-seulontaa varten :).

Ja meillä kysyttiin myös synnytyssairaalaa jo heti kun soitin ja varasin ekaa neuvola-aikaa.
 
Uskomatonta että on enää 5 täyttä kuukautta töitä ja sitten alkaa mammaloma! :)
 
Niinpä, se on lähempänä kuin ajattelisikaan :) Mä oon rakentanut uraa koko aikuisiän, niin nyt on kiva kun kerrankin on hyvä syy jäädä kotiin. Vihdoin on mun vuoro :)

Joo, saas nähdä miltä se sitten tuntuu olla kotona lapsen kanssa. Mullakin hyvä sauma lähteä juuri nyt syksyllä, kun elämme ärsyttävässä välitilassa ennen suurta ohjelmistomuutosta:wtf:
 
Tänään eka neuvolakäynti ja sieltä suoraan labraan. Viikkoja tänään tasan 10. Jännää ku homma alkaa konkretisoitua. Ei malttais millään odottaa muutamaa viikkoa vielä ultraan.
 
Joo, saas nähdä miltä se sitten tuntuu olla kotona lapsen kanssa. Mullakin hyvä sauma lähteä juuri nyt syksyllä, kun elämme ärsyttävässä välitilassa ennen suurta ohjelmistomuutosta:wtf:

Juu, tuntuu varmaan toisaalta oudolta kotoilu ja toisaalta samalla niin ihanalta. Oon vähän yrittänyt tutkailla näkyiskö naapurustossa muita tämän vuoden lapsia tai raskaana olevia. Sitä jo hölmönä miettii, että löytyyköhän lapselle ketään kaveria lähistöltä ja mulle nammaseuraa. Tiedän, olen tosi ajoissa, mutta kun asia vain sattui tulemaan mieleen. Harmittaa, kun meidän lähellä ei ole yhtään julkista leikkipuistoa. Vain pari pientä eri taloyhtiöiden leikkialuetta. Sit joskus kun pikkuinen on jo vähän isompi olis kiva kärrytellä jonnekin toiseen leikkipuistoon. Täytyypä jossain vaiheessa tarkistaa missä on lähin julkinen puisto.
 
Leikkipuistoaikaan on kyllä vielä pitkä matka! :D Toki itse sitä seuraa kaipaa jo ennen kuin lapsi.
 
Kesä ja festarit edessä.. Aiotteko mennä jonnekin ja jos menette, niin mitä kannattaa ottaa huomioon?
 
Takaisin
Top