Huhtikuun höpinät

Oi ihanaa Annsku! Kerro miten kävi :)
Mun pitäis odottaa vielä viikko ja ei tässä meinaa malttaa!
 
Täällä on ensimmäinen neuvola takana nyt odotellaan ultraa, joka on vasta 24. päivä. Tuntuu ettei aika kulu ikinä!

Itse en siis ole raaskinut varhaisultraan rahojani laittaa :D
 
Hoh hoijaa.. ei napostelis nyt yhtään nää työt. Muutenkin stressaan suuresti jo sitä, kun joudun täällä töissä kertomaan raskaudesta. Mietityttää myös noi äitiys- ja vanhempainvapaa- asiat.
Ei pitäs vielä niistä stressata, mutta minkäs teet..
 
Täälläkin pohdiskellaan varhaisultra-asioita. saan sellaisen, mutta myöhemmin kuin haluaisin - minä haluaisin sinne heti! :angelic:

Joka tauolla töissä tulee kurkittua jotain vauvajuttua netistä, niinkuin vaikka tätä palstaa!
 
Huomenna olis varhaisultra, jännittää ku ihan uutta tää. Ja nyt ollu 2 päivää toistuvaa oikean puolista alavatsakipua :eek:. Äiti sanoi että hänellä on tunne er jotain pahaa tapahtuu kohta ja hän ei siis tiedä raskaudesta. Pelottavaa :eek:.
 
Painoin vahingossa alapekkua kun piti painaa peukkua, en siis tarkoittanut :sad001
 
Päivä alkoi ihanasti kun näin terkkarin aamulla töihin mennessä ja kerroin viime viikon vuodosta ja huolestani. Kysyin voisiko neuvolassa joku päivä koittaa kuunnella sydänääniä, mutta terkka meinasi että ei sillä vanhalla laitteella vielä kuule mitään. Käski kuitenki käydä kun kuljen ohi jos löydettäis aika lääkärille ensi viikolle. Menin heti aamupäivällä käymään ja ei tarvinnut edes etsiä kun pienen sydänäänet löytyi heti! :Heartred Että miten ihanaa kuunneltavaa se onkaan. Nyt voi taas olla luottavaisin mielin hetken aikaa ja yrittää kotona saada ääniä kuulumaan dopplerilla. Ihanaa huhtikuuta kaikille odottajille!
 
Päivä alkoi ihanasti kun näin terkkarin aamulla töihin mennessä ja kerroin viime viikon vuodosta ja huolestani. Kysyin voisiko neuvolassa joku päivä koittaa kuunnella sydänääniä, mutta terkka meinasi että ei sillä vanhalla laitteella vielä kuule mitään. Käski kuitenki käydä kun kuljen ohi jos löydettäis aika lääkärille ensi viikolle. Menin heti aamupäivällä käymään ja ei tarvinnut edes etsiä kun pienen sydänäänet löytyi heti! :Heartred Että miten ihanaa kuunneltavaa se onkaan. Nyt voi taas olla luottavaisin mielin hetken aikaa ja yrittää kotona saada ääniä kuulumaan dopplerilla. Ihanaa huhtikuuta kaikille odottajille!

Olipa kiva! Mikä rv sulla on menossa?
 
Hittolainen, äitin aavistus oli tavallaan oikeassa. Luulin että nyt o 7+0, mutta ultran mukaan 11+2 :eek:. Laskettuaika muuttui 21.11 -> 22.10 :eek:

Oho, aikamoinen heitto noissa viikoissa :D
 
Omien aavistusten mukaan 9+5 tänään [emoji4]

Okei, täytynee siis vielä odotella... Mulla on vasta 8+2 :) ultrassa jo kuultiin sydänäänet, mutta kotidopplerilla ei ehkä vielä löytyisi.
 
Okei, täytynee siis vielä odotella... Mulla on vasta 8+2 :) ultrassa jo kuultiin sydänäänet, mutta kotidopplerilla ei ehkä vielä löytyisi.

Jännä et edellisenä iltana ei kuulunut pitkän etsinnän jälkeenkään kotidopplerilla mutta eilen illalla löytyi heti navan alapuolelta keskeltä ku alettiin kuunnella [emoji4] En tiedä millä viikolla voisi aikaisintaan kotona kuulla, ehkä sulla vois kuulua jo tai sitten joutuu odottaa vielä muutama päivä [emoji5]️
 
Takaisin
Top