Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä sai tiedon että montako viestiä on kirjoittanu, et milloin pääsis salaiselle puolelle?
Kiitti vinkistä. Täytyy suunnata lidliin ensi maanantaina :)Lidlissä on kuulemma äitiysvaatteita myynnissä! Ei sillä, että asia mua koskisi, kun täällä kaukana olen. Kunhan vinkkaan.
Missä vaiheessa olette aloittaneet vatsan/ihon öljyämisen tai rasvaamisen arpien varalta? Pitäiskö se aloittaa ennakkoon vai vasta sitten kun vatsa tosissaan kasvaa?
Voihan video että rakastan näitä heräilyjä ja sitä ettei uni tule takaisin helpolla :/ Hirveä pissahätä oli ja piti pissanäyte ottaa ja hirveetä sähläystä ja nyt olisi nälkäkin........ Noh ei kai muu auta kuin mennä syömään :D Klo 5.15 aamulla xD
Ihan hirveetä sähellystä jalat ja silmät ristissä. Onneks se oli kuitenkin helppo ja siisti systeemi sit lopulta!Ainakin mun piti toimittaa labraan virtsanäyte, josta tutkitaan tulehdukset, klamydia ja jotain muuta. On siis samassa yhteydessä kuin verikokeet kyynärtaipeesta ja nt-ultra.Mitä varten otatte pissanäytteitä?