Huhtikuun höpinät

Mulle veikattiin lasketuksi ajaksi 15.11 eilen kun oli ultra niin olisi aikaa ihanaa jos tulisikin 11.11 eli isänpäivänä :happy:
Luulen kyllä että mulle saatetaan tehdä sektio niin sittenhän se ajankohta päätetään.
 
Mulle tullut olo et maha on koko ajan täysi. Ihan pienestä ruoka määrästä olen ihan täynnä. Tänään tein lemppari ruokaani jota yleensä syön tosi paljon nii nyt muutama haarukallinen ja tuntuu et maha räjähtää. Sit on huono olo taas hetken päästä ku syöny nii vähä. :)
 
Täällä taas tuntuu kulkevan tosi nopeasti :p Maanantaina poksahtaa jo viikko 11+0 ja se tuntuu tosi hurjalta! Ja ens viikon perjantaina jo np-ultra, sitä oon odottanut kuin kuuta nousevaa, että näen taas toukkani, mutta yllättävän nopsaan senkin odotus mennyt. Jännittää kyllä kovin, että jotain ikävää sieltä paljastuu, mutta se kai kuuluu asiaan, kun ekaa vauvaa odottaa ja kaikki on niin uutta. Toivotaan parasta! :)
 
Mistä sai tiedon että montako viestiä on kirjoittanu, et milloin pääsis salaiselle puolelle?
 
Mistä sai tiedon että montako viestiä on kirjoittanu, et milloin pääsis salaiselle puolelle?

Oikeassa ylälaidassa on laatikko, jossa on profiilikuvasi (tai siis kysymysmerkki harmaalla pohjalla, koska et ole asettanut sitä), nimimerkkisi, kirjoitettujen viestien määrä, arvomerkit ja pisteet. Näkyy jokaisella sivulla täällä ollessasi.

Edit: tässä vielä havainnekuva. :)

Näyttökuva 2018-4-15 kello 1.40.57.png
 
Lidlissä on kuulemma äitiysvaatteita myynnissä! Ei sillä, että asia mua koskisi, kun täällä kaukana olen. Kunhan vinkkaan.
 
Missä vaiheessa olette aloittaneet vatsan/ihon öljyämisen tai rasvaamisen arpien varalta? Pitäiskö se aloittaa ennakkoon vai vasta sitten kun vatsa tosissaan kasvaa?
 
Lidlissä on kuulemma äitiysvaatteita myynnissä! Ei sillä, että asia mua koskisi, kun täällä kaukana olen. Kunhan vinkkaan.
Kiitti vinkistä. Täytyy suunnata lidliin ensi maanantaina :)
 
Kiitti vinkistä! Niin pelastit mun päivän ja sen tuskan kun haluan mamma jegginsit ja nyt Mä saan ne edullisesti Lidlistä! :Heartred
 
Jee lidl! Täytyy käydä kattoo :happy:

Tänään pyörähti rv 9 käyntiin, en malttais odottaa tota toisen kolmanneksen alkua :Heartbigred
 
Missä vaiheessa olette aloittaneet vatsan/ihon öljyämisen tai rasvaamisen arpien varalta? Pitäiskö se aloittaa ennakkoon vai vasta sitten kun vatsa tosissaan kasvaa?

En oo esikoisen jälkeen rasvannut kun kutisevaa ihoa vaan, ei se auta :) Jälkeenpäin kyllä vaalenee mahdolliset arvet vähän nopeammin bepanthen arpi tms voiteen kanssa.
 
Voihan video että rakastan näitä heräilyjä ja sitä ettei uni tule takaisin helpolla :/ Hirveä pissahätä oli ja piti pissanäyte ottaa ja hirveetä sähläystä ja nyt olisi nälkäkin........ Noh ei kai muu auta kuin mennä syömään :D Klo 5.15 aamulla xD
 
Voihan video että rakastan näitä heräilyjä ja sitä ettei uni tule takaisin helpolla :/ Hirveä pissahätä oli ja piti pissanäyte ottaa ja hirveetä sähläystä ja nyt olisi nälkäkin........ Noh ei kai muu auta kuin mennä syömään :D Klo 5.15 aamulla xD

Sama viime viikolla kun oli tuo pissanäytteen aamu :laughing002 Ihan hirveetä sähellystä jalat ja silmät ristissä. Onneks se oli kuitenkin helppo ja siisti systeemi sit lopulta!
 
Mitä varten otatte pissanäytteitä?
Ainakin mun piti toimittaa labraan virtsanäyte, josta tutkitaan tulehdukset, klamydia ja jotain muuta. On siis samassa yhteydessä kuin verikokeet kyynärtaipeesta ja nt-ultra.
 
Juu alussa pitää tää tarkempi pissanäyte toimittaa just bakteerin kasvustoa, klamydiaa kahtovat, sitten jatkossa neuvolassa stiksaavat neuvolassa joka kerta
 
Ihan hullua.. Ei kestä enää pitkään, kun tammikuun ketjussa alkaa olla jo ekat keskustelijat paikalla!
 
Käytiin heti aamusta Lidlissä, mukaan lähti kahdet mammafarkut, yhdet jegginsit ja yhdet sukkahousut. Mulla ainakin farkuissa koko osui hyvin kohdalleen, kun otin samaa kokoa kun oli aikaisemmin Lidlin perusfarkut :)
 
Takaisin
Top