Huhtikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Annsku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultra meni hyvin :) Siellä oli hyvin pieni Hän, jonka sydän sykki iloisesti. Lääkäri tietenkin muistutti onnittelujen jälkeen, että raskaus on vasta alussa, ja kaikkea voi vielä tapahtua. Mutta juuri nyt on oikein mukava ja hyvin mieli!

Niin, ja olen ilmeisesti viikolla 7+2, la lääkärin lapun mukaan 30.11., mikä minusta outoa, kun samoilla tiedoilla vai:n sovellus antaa la:ksi 21.11.! o_O

Onko teitä monta siellä marraskuisten salaisella puolella? Onko siellä jo aktiivista kirjoittelua?

PS. Muokkasin, kun raskausaivot olivat kirjoittaneet "huhtikuisten salaisella puolella"...

Ja näkeekö muuten jostain, montako viestiä on kirjoittanut jo tähän ryhmään?

Näkee, kun käytät foorumia selaimen kautta. Meet sieltä vaan kohtaan käyttäjät ja etsit oman nimimerkkisi. Katoin, niin sulla 26 viestiä tänne. Muutama viesti vielä ja eikun salaiselle!

Ilmoittaudunpa tännekin mukaan! Nyt aktiivista kirjoittelua plussan jälkeen tänne, niin pääsee sinne salaiseen ryhmään :grin
Tänään soitin neuvolaan, 24.4 olis ensimmäinen neuvola, miten ihmeessä jaksaa odotella pari viikkoa?

Onko kukaan ladannut semmosta kun layette aplikaatiota?

Mullakin on se puhelimessa, samoin mun miehellä :D Näppärintä siinä on se, että kiellettyjen ja vältettävien ruoka-aineiden luettelo on helposti aina saatavilla. Muuten en oo ihan kamalasti käyttänyt.

Onko teillä joitain päiviä, jolloin ette toivoisi lapsen syntyvän, jos näin voi sanoa? Marrasvauvoilla ei taida olla onneksi muita juhlapäiviä, kuin pyhäinpäivä ja isänpäivä, jotka voivat osua joinakin vuosina syntymäpäiville.

Oma syntymäpäiväni osui monena kesänä juuri juhannusviikonlopulle ja muistan kuinka kurjaa oli ettei monikaan päässyt paikalle. Kaikki olivat mökillä. Kaverillani taas synttärit ovat uutena vuotena ja yhdellä kaverilla jouluaattona, joka taitaa olla se pahin syntymäpäivä lapselle.

Ei ole mitään väliä mikä päivä marraskuussa syntyy :) Esikoinen syntyi juuri pari päivää ennen juhannusta, synttäreitä voi onneksi juhlia jo aiemmin niin kaverit pääsee paikalle.

Ei ole mitään väliä milloin syntyy, kuten marce laittoi, niin synttäreitä voi juhlia etukäteen tai jälkeenpäin. Itse totuin lapsena siihen ettei synttäreitä juhlittu juuri ”oikeana” päivänä.

Ei ole väliä minä päivänä syntyy marraskuussa. Ois hauska, jos isänpäivänä :D

Takaisin