Huhtikuun höpinät

Meillä sama, että kerrotaan niille, joille kerrottaisiin keskenmenostakin. Ei siis ihan vielä julkisesti kaikille hehkuteta, mutta lähimmille kyllä :)
 
Mä oon kertonut vasta kahdelle... Ois kyllä voinut muillekin, mutta en oo nähny tarpeelliseksi.
 
Joko olen tarpeeksi valittanut tästä muutosta?!:rolleyes: Ihan pepusta muuttaa tälleen että oksettaa 24/7 ja pitää vielä yrittää esikoistakin viihdyttää jossain välissä! Tosi tylsää kun suurin homma jää miehen harteille, jonka pitää vielä käydä töissäkin :sad001 Jos oltais tiedetty että tässä kierrossa tärppää, niin ei kyllä oltaisi tähän väliin muuttoa valittu. Mutta näitä lapsia ei tehdä vaan saadaan silloin kuin he ovat tulossa :) Mutta stressaa vappuun mennessä pitäis muuton olla valmis ja niin paljon vielä tekemättä...:confused:
 
Me ei olla vielä kerrottu kenellekään. Meillä ei täällä lähellä asu kavereita/sukua, joita tulis nähtyä usein - enkä vaan viestillä halua ilosanomaa kertoo. :)
Mies on sitä mieltä, ettei kerrota vielä hetkeen, enemmänkin 'ne huomaa kun huomaa'. Ja näin varmaan tuttujen kanssa toimitaanki - en aijo mitään somepäivitystä laittaa. Mutta mä kyllä oon kertomassa mun äidille ekan ultran jälkeen ens viikolla, kun lähdetään sit vkl reissuun äidin ja tädin+serkun kanssa. Varmaan joutuu niillekin kertomaan, ja no miksei jos kaikki vaan hyvin. Jännittää ihan kiitettävästi kertominen, molempien vanhemmille ensimmäiset lapsenlapset :D mun isän reaktiota eniten jännitän, se on aika suorasanainen välillä. :D ehkä delegoin äidille sen tiedon välittämisen..
 
Me ollaan kerrottu vanhemmille ja sisaruksille. Samoin kerroin niille muutamille ystäville jotka tietää meidän hoidoista ja on eläny mukana ja ollu tukena. Mies oli myös kertonut itse asiassa jo usealle :D
 
Mä kerroin heti miehelle :D ja sit äitille. Ja muutama kaveri tietää, ku ne on tienny pitkään et yritetään.. ja jos huonosti käy ni onpa sit kenen kans jutella, ku epäilen et miehestä ei oo sellaseen..
 
Me niin haluttaisiin kertoa jo sukulaisille, mut pakko yrittää jaksaa sinnitellä varhaisultraan, ettei tulis sit pahis tapauksessa moninkertaista surua, jos menisin kesken tai jokin olis vialla. Hirveen ku on nyt jo täytynyt vanhempiaan huijata, ettei raskaus vielä paljastu. Tätä uutista ne on odottanut jo yli 5 vuotta. :)
 
Ou nou. Olen lukenut teidän viestejä ja vaikka kuinka moni on jo kertonut ennen varhaisultraa.. munkin tekis mieli. Tätä on niin niin odotettu, että haluisin vanhemmille heti sen kertoa... äitienpäivä vois olla hyvä päivä kertoa ilo sanoma :)
 
Ootteko kokeillut noita kännykän raskaussovelluksia? Jos niin mikä mielestänne paras? Onko joku joka hyvä ja selkeä miehelle? Latasin itse kokeiluun kolme erilaista..
 
Mä latasin kans nyt ton preglifen ja vaun odotus sovellus käytössä.
 
Mulla myös preglife ja vau.fi odotus. Mulla on myös sellanen ku "odotukseni". Se on kiva kun sinne saa laittaa nimiehdotuksiakin ylös. :)
 
Mä latasin kans nyt ton preglifen ja vaun odotus sovellus käytössä.
Minulla on samat käytössä. Tykkään PregLifesta, kun siinä näkyy aina ne päivät, prosentit, kuut yms. Vaun sovellus on siitä kiva, kun viikolle on paljon infoa ja joka päivälle vielä oma pieni tieto. Vaussa ärsyttää vaan se mahan kuva ruuduke :grin
 
Mulla on preglife, vaun odotus ja pergnancy +. Tossa vaussa häiritsee kun kuvan reunasta painaa infonappia niin antaa väärät rv:t mutta muuten ihan ok.
 
Me ollaan kerrottu kummankin perheille ja yks ystäväpariskunta joilla pieni lapsi tietää myös. Joista mies miehen ystävä ja nainen mun ystävä. Muille kerrotaan vasta sit VK 12 kieppeillä, tai yritetään ainakin sinnitellä sinne asti. Mennään juhlimaan vappua mun perheen kanssa eli siksikin oli pakko kertoa koska olis niin alkanut epäilemään. :D Muilta pitää vielä piilotella. Eka lapsenlapsi ja mun äiti kiljui ääneen kun annoin sille söpön "etukäteis äitienpäiväkortin" jossa hänet ylennettiin isoäidiksi. :wink
 
Jokos muuten siellä salaisessa ryhmässä käy kova keskustelu? Vielä en ole saanut sinne lupaa liittyä, vaikka kriteerit jo täyttyy....
 
Jokos muuten siellä salaisessa ryhmässä käy kova keskustelu? Vielä en ole saanut sinne lupaa liittyä, vaikka kriteerit jo täyttyy....

En oo miekään päässy.. Jos sitte torstaina. :)
 
Mulla se Vau Odotus -sovellus antaa eri lasketun ajan kuin Vaun nettisivujen laskuri. Sovelluksen mukaan olis vasta 1.1.2018. Pitää ehkä kokeilla sitä Preglifea.
 
Takaisin
Top