Huhtikuun hölinät

Olen täs pitkän aikaa miettinyt, tunnenko vauvan liikkeitä vai jotain muuta vatsassa. Eilen oli niin selkeää myllerrystä, että se oli kyllä pakosti vauva. Mua vain hämää se kun jotkut puhuvat hipaisusta ja kutittelusta, ja tämä tyyppi kyllä tuntuu ennemminkin venyttelevän kohdun seinämiä suuntaan jos toiseenkin - on siis sellaista jännää myllerrystä. Se on ollut aikaisemmin helpompi tuntea vatsallaan maaten. Bussissa istuessakin toissapäivänä tuntui myllerrystä mutta ei siltä tärinältä saanut rauhaa tunnustella onko lapsesta aiheutuvia tuntemuksia. Mä kuvailisin sitä hipaisun sijaan ennemminkin sellaiseksi muljahteluksi tai elohiirimäiseksi tunteeksi.

Tuntevatko kaikki muut niitä kutitteluja? Hämmentävää! Mulla on täällä joku voimamimmi/-hemmo! 17+4.
Täälläkin tunnetaan vaavin liikkeitä. Ensimmäiset tunsin jo hieman ennen nt-ultraa ja nyt ovatkin jo ihan selkeitä. Maatessa jos kevyesti painaa kohtua niin kyllä sieltä takaisin vastataan. Ihan alkuun tuntui kevyeltä painamiselta(Siis todella kevyeltä) ja nyt tosiaan sellaiselta muljahdukselta ja välillä jopa koputukselta. 16+3
 
JenniK, mä en oo tuntenu mitään hipsutteluja vaan ekat tuntemukset on ollu just sellasta jännää möyrimistä ja pieniä muljahteluita :) ja eilen tunsin varmaksi ekaa kertaa liikkeet, nyt 18+2
 
Mulla tuntu eka kuplimista mut nyt 15+1 on ihan kunnon hulinat. Dopplerilla ei pysty enää kauaa kuunteleen kun otus karkaa kokoajan ja potkii anturiin (siitä kuuluu muuten kova ääni :D). Vielä en kädelle ole tuntenut liikkeitä.
 
Takaisin
Top