Huhtikuisten plussatestien kuvia

Testailuun jää jotenki omalla tavalla koukkuun🙈ja samalla oma mielenrauha säilyy ku näkee sen vahvistuvan viivan

En ole itsekään osannut kokonaan lopettaa testaamista, vaikka niin ajattelin. Eilen tein päivällä ja oli niin tumma jo viiva, että siitä on vaikea enää päätellä tummumista eteenpäin. Liuskoja siis tuskin enää teen, mutta digitaalinen viikkonäytöllinen kiinnostaisi kyllä tehdä jossain kohtaa alkavaa viikkoa. Toiveissa olisi saada tuloksena 3+, joten en haluaisi tehdä liian aikaisin, ettei turhaan nouse huoli. Mutta on vaikea arvioida, mikä sitten olisi järkevä ajankohta tuolle testille...

En ole itsekään osannut kokonaan lopettaa testaamista, vaikka niin ajattelin. Eilen tein päivällä ja oli niin tumma jo viiva, että siitä on vaikea enää päätellä tummumista eteenpäin. Liuskoja siis tuskin enää teen, mutta digitaalinen viikkonäytöllinen kiinnostaisi kyllä tehdä jossain kohtaa alkavaa viikkoa. Toiveissa olisi saada tuloksena 3+, joten en haluaisi tehdä liian aikaisin, ettei turhaan nouse huoli. Mutta on vaikea arvioida, mikä sitten olisi järkevä ajankohta tuolle testille...

Itse järkeilin ton digitestin teon niin, et tein sen rv6 puolessa välissä, kun ohjeistuksen mukaan sen pitäs näyttää viikkojen 5+ jälkeen sitä tulosta 3+ 😁

Ite en malttanut oottaa ja tein sen viikkonäytöllisen testin 5+0 ja sainkin onneksi sieltä silloin sen 3+. Mulla tosin tää kierto mistä raskauduttiin oli ollut ihan epätavallinen, kuukautiset oli alkaneet ihan väärään aikaan ja oviskin tuli n. viikkoa aiemmin kuin normaalisti tulisi - eli tavallaan vaikka raskausviikot laskennallisesti oli 5+0 niin raskaus oli alkanut aiemmassa vaiheessa kuin normaalikierrossa olisi.

DPO12 ja alkaa olla kirkuvan punainen viiva! CB:n digitaaliset (joita mulla hirveä kasa kun ovulaatiotestien mukana tuli aina raskaustestejä kyljessä) näyttää jo tasavahvalta! 😍

Liitteet

• 20250811_085957.jpg
    20250811_085957.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 51
Heips. Mäkin nyt tuppaudun testini kanssa tänne 😅
Tänään kp 32 tehty aamupissasta ja helppo kun tulkinta ei voi mennä väärin 🫠
Oli jäänyt kaappiin vaan tää digitesti, yleensä niitä liuskoja tehtaillut ja tihrustellut viivoja 😅
Täytyy kai niitäkin vielä hakea ja katsoa mihin suuntaan vie.. viimekierrossa kemiallinen ja menkat alkoi viikon myöhässä siksi en nyt hätäillyt testaamisen kanssa..

Liitteet

• 20250811_092615.jpg
    20250811_092615.jpg
    940.9 KB · Katsottu: 35
Mitä testejä noi ylimmät on? 😊
Ne on ClearBlue-monitorin kanssa tulleita! Ne siis normaalisti tökötään sinne laitteeseen sisään mutta se laite sanoo vaan raskaana tai ei, niin siitä ei ole hirveästi hyötyä tässä kohtaa. 😂 Mulla on siis niitä ihan hirveä kasa kun niitä tuli aina ovulaatiotestien mukana mutta en kerennyt tekemään raskaustestejä kun alkoi aina menkat DPO10. 😅 Ja tikutin ovista yli vuoden ennen kuin tärppäsi... Käytän nyt sitten niitäkin samalla niin onpahan tuplasti todennettu!

Mulla olisi vielä liuta testejä kotona. Nyt en ole hetkeen testaillut, katsotaan testailenko vielä vai annanko ne jollekin enemmän tarvitsevalle myöhemmin (jos 12 viikolle päästään).

Ne on ClearBlue-monitorin kanssa tulleita! Ne siis normaalisti tökötään sinne laitteeseen sisään mutta se laite sanoo vaan raskaana tai ei, niin siitä ei ole hirveästi hyötyä tässä kohtaa. 😂 Mulla on siis niitä ihan hirveä kasa kun niitä tuli aina ovulaatiotestien mukana mutta en kerennyt tekemään raskaustestejä kun alkoi aina menkat DPO10. 😅 Ja tikutin ovista yli vuoden ennen kuin tärppäsi... Käytän nyt sitten niitäkin samalla niin onpahan tuplasti todennettu!
Noniin joo :angel1

Itellä ei ollut enää raskaustestäjä joten kusin apteekin ovulaatiotestiin nyt iltapäivällä useamman tunnin pidätyksen jälkeen. On nämä mulla aiemmissakin näyttäneet samalta olllessani raskauden alussa 😊

Ehkä loppuviikoksi ostan vielä ihan oikeita testejä. Mutta sain nyt mielenrauhaa kuitenkin hieman. Toivottavasti kaikki ok minillä. Ehkä aamuvirtsa ei mulla näytä niin hyvin.

Liitteet

• IMG-20250812-WA0023.jpeg
    IMG-20250812-WA0023.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 16
Ei tää kyllä oikein vahva ole.
Tänään 4 + 1 ja Dpo13.

Tosin tuntuu että kokoajan on vessahätä, ja pidätys vain noin 2h..

Tosin on tää testi vahvistunut, viimeksi 3 päivää sitten testasin. Stressaa vaan nyt paljon kyllä edelleen. Mutta voi olla mulle luontaistakin että nousee hitaasti. Ennenkin on ollut näin.

Liitteet

• 20250813_172611.jpg
    20250813_172611.jpg
    248.8 KB · Katsottu: 50
Tänään 4 + 1 ja Dpo13.

Tosin on tää testi vahvistunut, viimeksi 3 päivää sitten testasin. Stressaa vaan nyt paljon kyllä edelleen. Mutta voi olla mulle luontaistakin että nousee hitaasti. Ennenkin on ollut näin.
Hyvältä viivalta näyttää musta noihin päiviin ja vielä noin lyhyellä pidätykselläkin, ja kun on vielä vahvistanutkin. 👍

Samaistun kyllä stressaamiseen, itsellä alun haaleat viivat myös aiheutti jännitystä ja oli pakko testata vielä viikkoa myöhemmin että sai vahvan viivan ja sen 3+. Mutta koen kyllä että omalla kohdalla ahdistusta helpotti huomattavasti testaamisen lopettaminen ja kun ei tarvii kytätä niitä viivoja ja miettiä vahvistuiko vai ei. 😅

Noniin joo :angel1

Itellä ei ollut enää raskaustestäjä joten kusin apteekin ovulaatiotestiin nyt iltapäivällä useamman tunnin pidätyksen jälkeen. On nämä mulla aiemmissakin näyttäneet samalta olllessani raskauden alussa 😊

Ehkä loppuviikoksi ostan vielä ihan oikeita testejä. Mutta sain nyt mielenrauhaa kuitenkin hieman. Toivottavasti kaikki ok minillä. Ehkä aamuvirtsa ei mulla näytä niin hyvin.
Ovulaatitesteihin ilmeisesti tosi useilla tulee vasta iltapäivällä vahvemmat viivat (mulla taas näkyi pelkästään aamuvirtsasta), raskaustesteissä sen sijaan pitäisi kaikilla näkyä aamuisin se hcg parhaiten 🤔 Näin taisi joku siellä Raskaaksi 2025 ketjussa mainita

Tänään 4 + 1 ja Dpo13.

Kannattaa aamupissasta ottaa niin näkyy hcg paremmin😇 tässä mun dpo13 aamupissasta otettu näyte

Liitteet

• IMG_1248.jpeg
    IMG_1248.jpeg
    111.7 KB · Katsottu: 30
Takaisin