Testailuun jää jotenki omalla tavalla koukkuun
ja samalla oma mielenrauha säilyy ku näkee sen vahvistuvan viivan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole itsekään osannut kokonaan lopettaa testaamista, vaikka niin ajattelin. Eilen tein päivällä ja oli niin tumma jo viiva, että siitä on vaikea enää päätellä tummumista eteenpäin. Liuskoja siis tuskin enää teen, mutta digitaalinen viikkonäytöllinen kiinnostaisi kyllä tehdä jossain kohtaa alkavaa viikkoa. Toiveissa olisi saada tuloksena 3+, joten en haluaisi tehdä liian aikaisin, ettei turhaan nouse huoli. Mutta on vaikea arvioida, mikä sitten olisi järkevä ajankohta tuolle testille...
Mitä testejä noi ylimmät on?Tämän jälkeen enää kaksi testiaamua niin soitan neuvolaan, vielä on matkassa!![]()
Ne on ClearBlue-monitorin kanssa tulleita! Ne siis normaalisti tökötään sinne laitteeseen sisään mutta se laite sanoo vaan raskaana tai ei, niin siitä ei ole hirveästi hyötyä tässä kohtaa.Mitä testejä noi ylimmät on?![]()
Noniin jooNe on ClearBlue-monitorin kanssa tulleita! Ne siis normaalisti tökötään sinne laitteeseen sisään mutta se laite sanoo vaan raskaana tai ei, niin siitä ei ole hirveästi hyötyä tässä kohtaa.Mulla on siis niitä ihan hirveä kasa kun niitä tuli aina ovulaatiotestien mukana mutta en kerennyt tekemään raskaustestejä kun alkoi aina menkat DPO10.
Ja tikutin ovista yli vuoden ennen kuin tärppäsi... Käytän nyt sitten niitäkin samalla niin onpahan tuplasti todennettu!

Hyvältä viivalta näyttää musta noihin päiviin ja vielä noin lyhyellä pidätykselläkin, ja kun on vielä vahvistanutkin.Ei tää kyllä oikein vahva ole.
Tänään 4 + 1 ja Dpo13.
Tosin tuntuu että kokoajan on vessahätä, ja pidätys vain noin 2h..
Tosin on tää testi vahvistunut, viimeksi 3 päivää sitten testasin. Stressaa vaan nyt paljon kyllä edelleen. Mutta voi olla mulle luontaistakin että nousee hitaasti. Ennenkin on ollut näin.
Ovulaatitesteihin ilmeisesti tosi useilla tulee vasta iltapäivällä vahvemmat viivat (mulla taas näkyi pelkästään aamuvirtsasta), raskaustesteissä sen sijaan pitäisi kaikilla näkyä aamuisin se hcg parhaitenNoniin joo
Itellä ei ollut enää raskaustestäjä joten kusin apteekin ovulaatiotestiin nyt iltapäivällä useamman tunnin pidätyksen jälkeen. On nämä mulla aiemmissakin näyttäneet samalta olllessani raskauden alussa
Ehkä loppuviikoksi ostan vielä ihan oikeita testejä. Mutta sain nyt mielenrauhaa kuitenkin hieman. Toivottavasti kaikki ok minillä. Ehkä aamuvirtsa ei mulla näytä niin hyvin.
Kannattaa aamupissasta ottaa niin näkyy hcg paremminEi tää kyllä oikein vahva ole.
Tänään 4 + 1 ja Dpo13.
Tosin tuntuu että kokoajan on vessahätä, ja pidätys vain noin 2h..
Tosin on tää testi vahvistunut, viimeksi 3 päivää sitten testasin. Stressaa vaan nyt paljon kyllä edelleen. Mutta voi olla mulle luontaistakin että nousee hitaasti. Ennenkin on ollut näin.