Huhtikuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Viiva vahvistunut taas 😊 kuva uusimmasta tikusta otettu hieman eri valossa, niin sĂ€vyt vĂ€hĂ€n erilaiset. Luonnossa alkaa viivojen vĂ€rit olla jo lĂ€hes yhtĂ€ vahvat. VielĂ€ ois yksi testiliuska kaapissa, niin saas nĂ€hdĂ€ teenkö viel vai jÀÀdÀÀnkö tĂ€hĂ€n 😄

1000003194.jpg

Mulla tĂ€nÀÀn dpo10 ja sain silmille paremmin nĂ€kyvĂ€n alkavan viivan ja tĂ€lleen kameraan muokattuna nĂ€kyy selkeemminđŸ„č nyt toivon, ettĂ€ lĂ€htee vahvistumaan ja pÀÀsen hyppÀÀmÀÀn tĂ€nneđŸ€žđŸŒ esikoisesta myös tollanen hammu sama dpo niin saa nĂ€hdĂ€ miten kĂ€y😇 mulla on vaan nĂ€itĂ€ one stepin testejĂ€ ja nÀÀ ei kyl oo kauheen hyviĂ€ tai en itse tykkÀÀ, mut nĂ€illĂ€ nyt mennÀÀnđŸ‘đŸ»

Liitteet

• IMG_1237.png
    IMG_1237.png
    602.7 KB · Katsottu: 58
Muokattu viimeksi:
Mulla tĂ€nÀÀn dpo10 ja sain silmille paremmin nĂ€kyvĂ€n alkavan viivan ja tĂ€lleen kameraan muokattuna nĂ€kyy selkeemminđŸ„č nyt toivon, ettĂ€ lĂ€htee vahvistumaan ja pÀÀsen hyppÀÀmÀÀn tĂ€nneđŸ€žđŸŒ esikoisesta myös tollanen hammu sama dpo niin saa nĂ€hdĂ€ miten kĂ€y😇 mulla on vaan nĂ€itĂ€ one stepin testejĂ€ ja nÀÀ ei kyl oo kauheen hyviĂ€ tai en itse tykkÀÀ, mut nĂ€illĂ€ nyt mennÀÀnđŸ‘đŸ»
Onnea viel tÀÀllĂ€kin ja toivotaan, ettĂ€ viiva vahvistuu siellĂ€kin! đŸ„łâ™„ïž

Taidan mennĂ€ osamaan pregcheckin testin, kun noi onestepin on jotenki huonon olosia
 vĂ€riki levittyy miten sattuu. Nyt nĂ€kyi kyllĂ€ jo selkeĂ€mpi toinen viiva, mut kyllĂ€ esikoisesta tĂ€ssĂ€ kohtaa eri testillĂ€ se oli vahvempiđŸ€”

Mulla tĂ€nÀÀn dpo 11 tai 12 ja one stepin testillĂ€ tollanen hailakka vielĂ€kin, mut kuulin tĂ€nÀÀn, ettĂ€ ei kauheen hyvĂ€ noi testit niin huomenna aamulla pregcheckillĂ€ uus kokeilu🙈

Liitteet

• IMG_1245.jpeg
    IMG_1245.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 48
TĂ€nÀÀn dpo13đŸ„čolis pitĂ€ny vaa heti alkuun ottaa nÀÀ pregcheckit kĂ€yttöön🙈 nyt pidĂ€n muutaman pĂ€ivĂ€n taukoa ja katson vielĂ€ sit noilla one stepeillĂ€, muten niissĂ€ viiva vahvistuu, mut ehkĂ€ nyt luotan tĂ€hĂ€n, ettĂ€ raskaana ollaan ennen ku toisin todistetaanđŸ„čđŸ«¶đŸŒ

Liitteet

• IMG_1248.jpeg
    IMG_1248.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 32
TÀssÀ dpo 12 just Àsken tehtynÀ. Tuo nÀyttÀÀ vahvemmalta kuin aamun testin plussa. Aikaista han vielÀ on kun ei menkatkaan ole virallisesti vielÀ myöhÀssÀ.

Liitteet

• IMG_20250801_130651.jpg
    IMG_20250801_130651.jpg
    432 KB · Katsottu: 31
Dpo14 pĂ€ivĂ€pissasta tÀÀ rfsu herkkĂ€ eikĂ€ mitÀÀn tietoo kuinka kauan pidĂ€tin, mut kai se viiva ees hiukan on vahvistunuđŸ€” jotenki tuntuu ettei oo🙈noh aamulla otan taas pregcheckillĂ€. Halusin vaan testata tota rfsuđŸ‘đŸ»

Liitteet

• IMG_1261.jpeg
    IMG_1261.jpeg
    786.3 KB · Katsottu: 31
IMG_4596.jpeg
Sorruin vielĂ€ yhteen varmistustestiin, koska epĂ€uskoinen olo tĂ€mĂ€n TÄYSIN oireettoman olon vuoksi.
Mutta niin vaan on pakko uskoa, ettĂ€ raskaana ollaan vaikkei olo voisi tĂ€mĂ€n normaalimpi olla😁
TĂ€nÀÀn dpo19 ja puolen tunnin lirusta otettu😂

Dpo 15 tĂ€nÀÀn vissiinki🙈ei enÀÀ mitÀÀn hajua, kun tuo vauhtivauva vie ajan🙈

Liitteet

• IMG_1268.jpeg
    IMG_1268.jpeg
    197.2 KB · Katsottu: 68
Moi!
LisÀÀn tÀhÀn omani
Torstaina tehty clear bluen varhainen.
En saanut omasta oviksesta 100% varmuutta, sillÀ dual hormone digital tai perus liuskatestit eivÀt nÀyttÀneet pysyvÀÀ hymynaamaa tai kahta yhtÀ paksua viivaa. Tuntemuksien perusteella uskoisin torstain olevan 8 dpo.
Nyt aamulla eli lauantaina tehty 10dpo clear bluen digi ja rfsun varhainen. đŸ˜ŠđŸ˜Šâ€

EhkÀ nyt uskaltaa jo varovasti iloita, LA nÀyttÀisi laskurin mukaan olevan 15.4.

Laitoin tÀmÀn, jos edes piirun verran rauhoittaa jonkun mieltÀ, joka saanut erittÀin hailakan viivan clear bluesta, josta tÀÀllÀkin paljon keskustelua vÀÀristÀ positiivisista.

Liitteet

• IMG_7541.jpeg
    IMG_7541.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 48
  • IMG_7550.jpeg
    IMG_7550.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 48
Moi,
LisÀÀn vĂ€hĂ€n jĂ€lkijunassa nĂ€itĂ€. Eka apteekin ultra testi viime viikon perjantaina dpo10 ja toinen samanlainen sunnuntaina dpo 12. Viiva oli sunnuntaina nii olematon ja melkein ekaa haaleampi, ettĂ€ koko pĂ€ivĂ€ meni ihan murehtien onkohan sitĂ€ nyt oikeasti raskaana vai ei. Olin kyllĂ€ juonut ihan Ă€lyttömĂ€sti nesteitĂ€ koko lauantain ja yöllĂ€ myös, koska olin festareilla niin se varmaan selitti. Mutta maanantaina rfsu varhainen testi nĂ€ytti jo hyvĂ€ltĂ€ dpo13 😍 ja keskiviikkona sitten dpo 15 testillĂ€ uskalsi ihan miehellekin kertoa ilouutisia! 🙈

Liitteet

• IMG_20250802_102811.jpg
    IMG_20250802_102811.jpg
    210.6 KB · Katsottu: 43
  • IMG_20250802_102827.jpg
    IMG_20250802_102827.jpg
    141.5 KB · Katsottu: 40
  • IMG_20250802_102753.jpg
    IMG_20250802_102753.jpg
    187.3 KB · Katsottu: 42
  • IMG_20250802_102848.jpg
    IMG_20250802_102848.jpg
    296.2 KB · Katsottu: 41
Mulla tekis mieli testata PC testillÀ nyt mutta niitÀ ei ole kotona enkÀ voi saikun takia lÀhteÀ kÀymÀÀn kaupassa. Mies ei varmasti kÀy ostamassa kun oon jo saanut sen plussan testiin.

MinÀ varovasti kuikuilen tÀnne. Tarkkaa dpo:ta en osaa sanoo kun en tikuta mut ehkÀ 12-13. Torstaina sain vielÀ puhtaan negatiivisen.
2h pidĂ€tyksellĂ€ sain tĂ€llasen. Maaliskuussa oli kemiallinen ja samanlainen vahvuus viivoissa niin en uskalla vielĂ€ innostua.. đŸ«Ł

Liitteet

• 20250802_120019.jpg
    20250802_120019.jpg
    980.3 KB · Katsottu: 33
MĂ€ tein mun testeistĂ€ nyt tĂ€llĂ€sen🙈 ihan ei tietty voi verrata koska kolmea eri testiĂ€, mut kyllĂ€ ainakin toistaiseksi vahvistuuđŸ‘đŸ»aattelin nyt ton vikan pregcheckin tehdĂ€ muutaman pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ tai ehkĂ€ vĂ€hĂ€n pidempÀÀkin ootella, jos vaikka olis sit selkeesti tumma niin siihen voisin jĂ€ttÀÀ testailun. En jaksaisi enÀÀ ostaa testejĂ€đŸ™ˆvarhaisultra sitten 21pvĂ€

Liitteet

• IMG_1274.jpeg
    IMG_1274.jpeg
    299.9 KB · Katsottu: 52
MĂ€ tein mun testeistĂ€ nyt tĂ€llĂ€sen🙈 ihan ei tietty voi verrata koska kolmea eri testiĂ€, mut kyllĂ€ ainakin toistaiseksi vahvistuuđŸ‘đŸ»aattelin nyt ton vikan pregcheckin tehdĂ€ muutaman pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ tai ehkĂ€ vĂ€hĂ€n pidempÀÀkin ootella, jos vaikka olis sit selkeesti tumma niin siihen voisin jĂ€ttÀÀ testailun. En jaksaisi enÀÀ ostaa testejĂ€đŸ™ˆvarhaisultra sitten 21pvĂ€
Hyvin kyllÀ minun mielestÀ vahvistuu!

Takaisin