Huhtikuisten plussatestien kuvia

Kannattaa aamupissasta ottaa niin näkyy hcg paremmin😇 tässä mun dpo13 aamupissasta otettu näyte
Mulla taas aamupissasta tulee tosi heikkoja viivoja. Parhaat viivat tuli päivällä pikkulirusta vaikkei oisku piättäny puol h.

Kiitos tsempeistä!

Oletteko ottaneet kuvat sitten kun testit ovat täysin kuivuneet ja olleet jonkin aikaa?

Mä otin nyt RFSU puikon, herkkyys 10 ja alkaa itkettää kohta.. Taas 2h pidätys. Ei pissaa tullut paljoa mutta oli ihan kirkasta. Erittyykö muilla jotenkin paljon jo virtsaa tässä vaiheessa? Mulla alkoi se oire jo noin viikko sitten.

Kokeilen huomenna ton saman liuskan, minkä postasin aiemmin, mutta aamupissasta, mutta oisko ollut 1-2 päivää sitten kun käytin aamuvirtsaa niin hyvä jos hahmotin alkaako viiva piirtymään. Lisäksi monena yönä olen käynyt vessassa ja silti aamulla on kova hätä ollut..

Ja jos teen testin aamulla, se on tehtävä klo 6, onko se liian aikaista? Niin ja jos hcg on korkemmillaan aamulla, kerkeääkö sitä erittyä yöllä kertyneeseen virtsaan vai onko eritys suurinta yöllä jolloin se kertyy yöllä virtsaan joka pissataan ulos aamulla?

Mulla viimeisimmässä normaalissa raskaudessa HCG oli jotain 133 Dpo15 muistelen. Silloin halusin mitata kun olin epävarma edellisen raskauden päätyttyä keskeytykseen.

Liitteet

• 20250813_193314.jpg
    20250813_193314.jpg
    207.5 KB · Katsottu: 12
Mä otan kuvan heti kun testin sanoma 3 minuuttia on ohi, kävin nyt ottamassa aamun rivistä toisen kuvan niin voi verrata tuoretta ja kuivunutta. Vasemmassa vain uusin on tuore, ja oikeassa sekin on kuivunut. Mutta mulla ylipäänsä tuli nyt ihan poikkeuksellisen aikaisin se ensimmäinen viiva eli eiköhän ollut tosi aikainen kiinnittyminen. Luulisi että parissa päivässä se vahvistuu jos nyt vielä näyttää haaleaa!

Liitteet

• 20250813_082357.jpg
    20250813_082357.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 45
  • 20250813_212126.jpg
    20250813_212126.jpg
    901.4 KB · Katsottu: 45
Mä otan kuvan heti kun testin sanoma 3 minuuttia on ohi, kävin nyt ottamassa aamun rivistä toisen kuvan niin voi verrata tuoretta ja kuivunutta. Vasemmassa vain uusin on tuore, ja oikeassa sekin on kuivunut. Mutta mulla ylipäänsä tuli nyt ihan poikkeuksellisen aikaisin se ensimmäinen viiva eli eiköhän ollut tosi aikainen kiinnittyminen. Luulisi että parissa päivässä se vahvistuu jos nyt vielä näyttää haaleaa!

Alan luopua jo toivosta että tästä mun raskaudesta mitään hyvää tulee..

Aamupissasta klo 6 ja koko yön olen pidätellyt. Ja se 3min jälkeen kuva otettu. Dpo14 jo.. 4 + 2..

Mutta kiinnittymisestä ei tietoa.. Kuukautisten oliai pitänyt alkaa eilen tai sit ihan viimeistään tänään. Ei ole minkäänlaista vuotoa..

Huonolta näyttää.. Nyt kun odotan että kuivuu niin toki tummuu hieman lisää..

Liitteet

• 20250814_061809.jpg
    20250814_061809.jpg
    139.3 KB · Katsottu: 52
Alan luopua jo toivosta että tästä mun raskaudesta mitään hyvää tulee..

Aamupissasta klo 6 ja koko yön olen pidätellyt. Ja se 3min jälkeen kuva otettu. Dpo14 jo.. 4 + 2..

Mutta kiinnittymisestä ei tietoa.. Kuukautisten oliai pitänyt alkaa eilen tai sit ihan viimeistään tänään. Ei ole minkäänlaista vuotoa..

Huonolta näyttää.. Nyt kun odotan että kuivuu niin toki tummuu hieman lisää..
Toivon, että sulle käy toisin mutta kun minulla käyttäytyi testit noin niin oli kemiallinen. Vuoto alkoi sitten dpo17🥺

Toivon, että sulle käy toisin mutta kun minulla käyttäytyi testit noin niin oli kemiallinen. Vuoto alkoi sitten dpo17🥺

Kiitos, minkäs sille sitten mahtaa jos näin käy 😊 Aiemmissa raskauksissa oon testannut yleensä vasta kun menkat 5-7 päivää myöhässä. Joten ei ole vertailukohtaa sikäli. Tasavahvoja viivoja taisin viimeksi saada vasta Dpo 24 ja poika syntyi.. Mutta joo voi olla ettei tästä mitään tule.

Oliko sinulla tuolloin raskausoireita siinä kemiallisessa?

Minä hätäisenä tuun tänne kans. Ti-to pitäisi menkat alkaa. Ikinä en testaa ku vasta sit ku on myöhässä. Nyt sain jonkun idean testata🙈 samanlaisia maha kipuja niinkuin menkat alkais että saa nähä miten käy🤞
20250814_082404.jpg

Viimeisin raskaus josta syntyi poika, mulla oli Dpo19 tällaiset viivat. Ei ne kyllä silloinkaan ole hyvin tummuneet..

Että joku 5 päivää aikaa saada tällaiset nyt..

Liitteet

• 20200925_062943.jpg
    20200925_062943.jpg
    67.6 KB · Katsottu: 29
Kiitos, minkäs sille sitten mahtaa jos näin käy 😊 Aiemmissa raskauksissa oon testannut yleensä vasta kun menkat 5-7 päivää myöhässä. Joten ei ole vertailukohtaa sikäli. Tasavahvoja viivoja taisin viimeksi saada vasta Dpo 24 ja poika syntyi.. Mutta joo voi olla ettei tästä mitään tule.

Oliko sinulla tuolloin raskausoireita siinä kemiallisessa?
Voihan se vaan olla, että sulla tummuu testit tosi hitaasti!
Mulla oli oireina silloin munasarjojen nippailu, outo oire, mutta siis ei tarvinu käyä pissalla niin usein kuin normaalisti ja nännit oli kipeät.

Voihan se vaan olla, että sulla tummuu testit tosi hitaasti!
Mulla oli oireina silloin munasarjojen nippailu, outo oire, mutta siis ei tarvinu käyä pissalla niin usein kuin normaalisti ja nännit oli kipeät.

Joo aika vain näyttää.. Mulla ollut mm rinnat turvoksissa ja kipeät nännit ja raskaat rinnat. Ja sitten pientä etomista ja vessassa on pitänyt juosta. Yms..

Nyt aamun tokasta apteekin herkkä, herkkyys 10 ja siinä tulos luettavissa 5-15 minuutin sisällä. Kuva otettu 10min kohdalla. En ole juonut klo 06-10 välillä kuin yhden suullisen vettä. Viiva alkoi piirtymään nopeammin.. Testi tehty klo 10:15.

Tossa vielä kakkoskuva vertailun vuoksi, apteekin ultra pojan raskaudessa Dpo19. Sekin lienee herkkyydeltään ollut 10.

Liitteet

• 20250814_102916.jpg
    20250814_102916.jpg
    254.3 KB · Katsottu: 26
  • 20200925_062943.jpg
    20200925_062943.jpg
    67.6 KB · Katsottu: 26
Muokattu viimeksi:
Joo aika vain näyttää.. Mulla ollut mm rinnat turvoksissa ja kipeät nännit ja raskaat rinnat. Ja sitten pientä etomista ja vessassa on pitänyt juosta. Yms..

Nyt aamun tokasta apteekin herkkä, herkkyys 10 ja siinä tulos luettavissa 5-15 minuutin sisällä. Kuva otettu 10min kohdalla. En ole juonut klo 06-10 välillä kuin yhden suullisen vettä. Viiva alkoi piirtymään nopeammin.. Testi tehty klo 10:15.

Tossa vielä kakkoskuva vwrtaiöun vuoksi, apteekin ultra pojan raskaudessa Dpo19. Sekin lienee herkkyydeltään ollut 10.
Vaikuttaa hyvältä, sulla ei taida testeihin aamun eka pissa toimia niin kuin ei minullakaan.

Tossa vielä kakkoskuva vertailun vuoksi, apteekin ultra pojan raskaudessa Dpo19. Sekin lienee herkkyydeltään ollut 10.
Mun mielestä hyvät viivat🤔🤩

Nää on kyllä hyvät viivat 😍

3 päivää olin testaamatta, tänään DPO19 / 4+5 ja komeat viivat tuli! CB testiviiva on jo kontrollia vahvempi 😂

Ostin vielä viikkonäytöllisen jos teen sen perjantaina (keskiviikkona tulee 3 viikkoa oviksesta), pitäis tulla 3+ silloin! Saisi mielenrauhaa varhaisultraan asti 🙈

Liitteet

• 20250818_082639.jpg
    20250818_082639.jpg
    813.2 KB · Katsottu: 31
Takaisin