Huhtikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha nukuin tänään päiväunet (kuten joka päivä tällä viikolla, vitsi että tää raskaus väsyttää) ja näin unta, että kaksoset tulossa. :Face With Tears Of Joy: Heräsin ja olin vähän aikaa niin päiväunitokkurassa, että meni aikaa tajuta, että se oli vaan unta eikä tarvi alkaa panikoimaan kahdesta vauvasta. Meillä on jonkun verran kaksosia suvussa, niin ilmeisesti tuli sitten uniin asti. :Face With Tears Of Joy:

Siis mua ahdistaa ihan hemmetisti ajatuskaan siitä, että tarvis alkaa käyttämään pitkiä housuja 😅😅 semmoset ohkaset kalsaritrikoot menee kunhan ei paina vatsaa mutta täällä oli aamulla VAAN VIISI ASTETTA plussalla ulkolämpötila , eihän kalsaritrikoilla selviä tuolla?! 😳😳😳 oon lisäksi ihan super vilukissa , joten vaadin lämpöä! 😅😂 maha on ihan turpea, en siedä ajatustakaan että housut puristais YHTÄÄN vyötäröltä.. help!

Siis mua ahdistaa ihan hemmetisti ajatuskaan siitä, että tarvis alkaa käyttämään pitkiä housuja 😅😅 semmoset ohkaset kalsaritrikoot menee kunhan ei paina vatsaa mutta täällä oli aamulla VAAN VIISI ASTETTA plussalla ulkolämpötila , eihän kalsaritrikoilla selviä tuolla?! 😳😳😳 oon lisäksi ihan super vilukissa , joten vaadin lämpöä! 😅😂 maha on ihan turpea, en siedä ajatustakaan että housut puristais YHTÄÄN vyötäröltä.. help!
Hei ihan sama homma 😅 turvottaa kamalasti ja ihmettelen, mitä kummaa voi laittaa päälle. Olisipa vielä kesä niin menisi vaan mekolla... Noilla lämpötiloilla pakko laittaa jo sukkahousut mekon alle ja nekin kaikki puristaa yhtä paljon kuin normihousut. :Grinning Face With Smiling Eyes: Ja samaan aikaan pitää kuitenkin miettiä, että ainakin paidan pitäisi olla tarpeeksi löysä peittääkseen tämän turvotusmahan, tai muuten alkaa ihmiset ajattelemaan, että olen ties miten pitkällä raskaana... :rolling: Luulin, että niitä raskausvaatteita tarvii vasta myöhemmillä viikoilla haha. :tears:

Ittiä turvottaa kans ihan hirveesti. Metille piti pukia semmoset kerrastot vaatetta, että tarkeni ees jotenkin eikä auta yhtään että muakin ahistaa kaikki housut jotka on yhtään tyköistuvammat. 😣 Tänä aamuna mietin, että kauankohan nämä työhousut sopii jalkaan kun nämä ei jousta yhtään ja nytkin jo ahistavat. 😅

Mulla ihan sama ongelma.. ei mahdu mitkään omat housut mukavasti jalkaan ... Mä kyllä käyn tänään kaupungilla ostaa uudet housut.. vai pitäskö ostaa samantien mammahousut 🤣 sit mahtuis maha turvottelee ihan rauhassa 😂

Minä odotan jo innolla, että pääsen käyttämään äitiysfarkkuja. Ne ovat niiiiin mukavia. 😄 Tavalliset farkut tuntuvat jo nyt aika epämukavilta, mutta en oikein osaa käyttää ihmisten ilmoilla muuta kuin farkkuja. 😅 Onneksi saan sentään olla aina puolet ajasta etätöissä, niin voi olla joustavissa kotihousuissa. Kohta pitää varmaan kokeilla sitä kikkaa, että laittaa hiuslenkin farkkujen napinläpeen ja toisen pään nappiin kiinni.

Minä odotan jo innolla, että pääsen käyttämään äitiysfarkkuja. Ne ovat niiiiin mukavia. 😄 Tavalliset farkut tuntuvat jo nyt aika epämukavilta, mutta en oikein osaa käyttää ihmisten ilmoilla muuta kuin farkkuja. 😅 Onneksi saan sentään olla aina puolet ajasta etätöissä, niin voi olla joustavissa kotihousuissa. Kohta pitää varmaan kokeilla sitä kikkaa, että laittaa hiuslenkin farkkujen napinläpeen ja toisen pään nappiin kiinni.
Onko sulla suositella jotain merkkiä äitiysfarkuista?:)

Ittiä turvottaa kans ihan hirveesti. Metille piti pukia semmoset kerrastot vaatetta, että tarkeni ees jotenkin eikä auta yhtään että muakin ahistaa kaikki housut jotka on yhtään tyköistuvammat. 😣 Tänä aamuna mietin, että kauankohan nämä työhousut sopii jalkaan kun nämä ei jousta yhtään ja nytkin jo ahistavat. 😅
Huh, Tsemppiä työhousujen kanssa. Just eilen mietin töissä, että onneksi meillä on työhousuina tosi löysät ja kuminauhavyötäröiset pöksyt, jotka venyy ja paukkuu vaikka minne asti. Helpompi töissäkin sekä kestää nämä turvotukset että salata raskaus pitempään, kun ei tarvi tilata uusia työvaatteita piiiitkäään aikaan. :Relieved Face:

H&M:n äitiysfarkut ainakin koin mukaviksi. 😊 En kyllä tainnut hirveästi eri merkkejä kokeillakaan, kun olin kerran löytänyt sopivat.
Jes kiitos vinkistä! Kaikkia oon googlailluh mutta toi on kanssa sellainen suo niin kiva kuulla vähän kokemuksia :)

Täällä myös turvotusta ollut, nyt hieman rauhoittunut. Ostin jo äitiysfarkut, sillä jouduin pitämään nappia auki tavallisissa farkuissa. 😂Äitiysfarkut oli hyvä ostos, ei purista eikä kiristä. Näkyvät olevan Love2wait merkkiset.

Täällä ihan sama ja oonkin jo joutunut siirtymään mama sukkahousuihin koska en vaan pysty pitämään normeja, ne ahistaa hirveesti ja kun vielä tämä pahaolo nii ihan mahdoton yhtälö.
Vatsa on tosi turvoksissa ja oon huomannutkin että vaikka pidän töissä löysiä mekkoja niin kyllä moni sitä on jo tuijotellut ja supina varmaan käy kuumana työkavereiden keskuudessa😅

Mulla ihan sama ongelma.. ei mahdu mitkään omat housut mukavasti jalkaan ... Mä kyllä käyn tänään kaupungilla ostaa uudet housut.. vai pitäskö ostaa samantien mammahousut 🤣 sit mahtuis maha turvottelee ihan rauhassa 😂

Ostin alkuvuodesta käytettynä kasan mammahousuja, käytän kotona siitä kasasta housuja, sellasia joita en kehtaa julkisesti pitää 😂
Mammafarkuissa mulla on ongelmana löysät lahkeet (polvesta alkaen alaspäin) mutta pienemmät liian tiukat ylhäältä 😅

Mulla on kotona käytössä jokut superisot tokmannin lökähousut, mutta nääkin ahdistaa iltaisin. Lisäksi ihmisten ilmoilla olen kulkenut mammahousuissa. Tilasin jo äitiysversiot urheiluleggareistakin, kun ei noi normaalit mahdu enää päälle, liian napakka vyötärö. Yhdet FUnmum- merkkiset farfut mulla on, mutta ne on jotenkin ihan väärän malliset, eikä ne meinaa millään pysyä päällä vaikka kuinka kiristää kuminauhoja. Mutta sama ongelma oli viime raskaudessa niiden kanssa. Harmittaa kun laitoin neljännen muksun jälkeen pois saman merkin toisen malliset farkut, ne kun oli tosi hyvät. Itsellä on parikymmentä liikakiloa, joten ei ole ihan helppoa löytää sopivia äitiysfarkkuja :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Huh, Tsemppiä työhousujen kanssa. Just eilen mietin töissä, että onneksi meillä on työhousuina tosi löysät ja kuminauhavyötäröiset pöksyt, jotka venyy ja paukkuu vaikka minne asti. Helpompi töissäkin sekä kestää nämä turvotukset että salata raskaus pitempään, kun ei tarvi tilata uusia työvaatteita piiiitkäään aikaan. :Relieved Face:
Täytyy kaivella oisko kaapeissa jotaki isoja miesten housuja töissä 😅

Täälläkin kamala turvotus ja nyt jo vaikea saada masua peiteltyä, vaikka viikkoja vasta näin vähän. Oon jo ihan suosiolla siirtynyt mamma-legginseihin. 😅

Täälläkin kamala turvotus ja nyt jo vaikea saada masua peiteltyä, vaikka viikkoja vasta näin vähän. Oon jo ihan suosiolla siirtynyt mamma-legginseihin. 😅
Oo, sinäkin täällä! Päädyitte sittenkin neljänteen vielä? 😊

Oo, sinäkin täällä! Päädyitte sittenkin neljänteen vielä? 😊
Joo hauskaa, että ollaan taas samassa. 😊 No sanotaanko niin, että tämä neljäs päätti tulla meille, mutta kyllä mä tässä vähän tämmöstä yllätystä olen toivonutkin. 😊

Ihanaa että muitakin turvottaa 😅 välillä töissä mietin tuleeko joku kysymään oonko raskaana kun maha on välillä kun olis jo rv20🤣

Takaisin