Muffeli, ei tosiaan ollut tarkoitus järkyttää, itse lähinnä koin tekstit niin, että saa todella olla iloinen tämän päivän neuvolaseurannoista, ultrista jne. Meillä on asiat tosi hienosti ja pystytään luultavasti paljon enemmän keskittymään itseemme ja syntyvään lapseen, kun voimme luottaa kaiken menevän hyvin. Vaikka itse koen toisinaan noi neuvolakäynnit turhiksi, niin kyllähän tämän fysiologisen puolen tarkkailu ainakin on todella tärkeää. Eikä tuollaista tekstiä kyllä tänä päivänä painettaisi mihinkään kirjaan, mitä raskaana olevat saattaisivat lukea!
Olet oikeassa kilppari tuosta tupakasta, lähinnä tuossakin tekstissä huvitti tuo "tyyppi", että tupakoiva nainen yhdistettynä kahviin, alkoholiin ja eroottisiin seikkailuihin on itse aiheuttanut lapsettomuuden. Mutta miesten tupakoinnista ja huumeiden ym. käytöstä vielä tuolloin ei mainita mitään, vaikka miehestäkin tiedettiin lapsettomuuden johtuvan.
Meillä olisi 5-vuotissynttärit tulossa parin viikon päästä. Olisko jollakulla heittää jotain herkullista kakkutäyte-ehdotusta? Aina laittanut suurinpiirtein samat täytteet ja nyt tarttis keksii jotain muuta. Prinsessalinna-kakku on tilattu, eli sais varmaan olla jotain liivatepitoista, ni sais tornitkin pystyyn. Ehdotuksia otetaan vastaan!