Huhtikuiset

Ai jo 15 viikolta :0 ??? Oho :) Tosin näin esikoisen odottajana + etuseinäistukka niin ehkei vähään aikaan vielä oo tuntumassa. Tosin nyt jo välillä tuntunu outoja "kuplia" jotka ei tunnu ihan samanlaisilta kuin ne tuntemukset jotka ainaki tunnistaa suolistosta johtuviksi. Mutta enpä vielä menis sanomaan mitä ovat! Oispa kyllä ihanaa tuntea jo liikkeitä <3
14+6

Ja juurikin ne kuplat alkaa huomata ensin ja sit vaan tulee ne hipsutukset, tökkimiset ja muljahdukset.

vautsi miten aikasin ne liikkeet voi tuntea! :) oliko se että yleensä ensikertaa raskaana olevat tuntee liikkeet vasta joskus 18 viikon aikoihin?

Juu näin olen kans ymmärtänyt että aiemmin tuntee liikkeet kun ei ole eka raskaus kyseessä :) siksi niin malttamaton olenkin. Ja. Eilen illalla tunsin pienen kuplan virtsarakkoa vasten:)

Kyllä mä ainakin esikoisen liikkeet tunsin siinä viikoilla 18-19 :) nyt en oo tuntenut vielä mitään..ainakaan niin että ne oisin selvästi tunnistanut..

12+0

Mulla on rakkotuntemuksia. Siis niin että tuntuu että joku tökkii rakkoa varsinkin kun se on täydempi. Samanlaisia tuntemuksia muistan toisen lapseni raskauden ajalta. Ja oon tuntenut näitä nyt 5 pvä. Ens ke tulee 12 +0. Voikaan se olla lapsen liikkeistä johtuvaa? Ainakin kiva on ajatella niin kunnollisempia liikkeitä odotellessa :happy:

Mä tunsin esikoisesta vko 14-15 jotain mitä epäilin liikkeiksi ja vko 16 varmistuin, että liikkeitä ne on. Lasken siis tunteneeni liikkeet vko 16 lähtien.

Pöllönen mulla on ollut samoja tuntemuksia rv 10 alkaen. Viime raskaudessa oli myös n. Rv 11 alkaen mut en jotenkin uskonut et niin aikaisin voisi liikkeitä tuntea. Nyt jo pakko uskoa kun tässäkin raskaudessa (kolmas) samat tuntemukset. Mitä enemmän viikkoja tulee sitä vahvemmin rakko tökkäilyt tuntee. Yks pv tuli jo ihan kunnolla monoa :D

14+3

Mä luulen kans, että oon pientä liikettä tuntenu vähän aikaa. En voi kyllä varmaks sanoa! :grin Tänään käyty lapsivesipunktiossa ja ny vaan odotellaan sitte tulokset.. Nyt siis viikkoja 15+1.

Liikkeitä odotellessa :love7 nyt olis 15+3 ja esikoista odottelen niin en vielä muutamaan viikkoon osaa niitä odottaa . Onneksi aika menee yllättävän nopeesti :)

Minäkin haluun jo tuntea liikkeitä! Ei kyllä vielä pariin viikkoon tarvi odotella kun esikoinen kyydissä ja viikkoja nyt 15+0 :)

Liikkeiden tunteminen toisi kyllä tänne ainakin hieman helpotuksen tunnetta.
Oon nyt sairastellut flunssaa jo 8 pvä, kuumetta, yskää, kurkkukipua, päänsärkyä. Pakosti joutunut joka pvä syömään para-tabsia että on edes koiran kanssa pääsyt ulos. Huolettaa että onkohan tällä pidempiaikaisella käytöllä jotain vaikutusta pikkuseen. Viimeksi neuvolassa kuunneltiin sydänäänet 3vko sitten ja seuraava käynti jossa pääsee jotain kuulemaan on ru marraskuun lopulla :(

Esikoista tosiaan kanssa odotan ja nyt vasta 14+4 eli saa vielä muutamia viikkoja odotella :/ :(

Paracetamoli on ollut niin kauan käytössä, että tuskin sillä suurempia haittoja on! Jotain yksittäisiä tutkimuksia pidemmästä käytöstä löytyy toki jos etsii, mutta nekin lähinnä hiirillä.... Jotain että saattaa vaikuttaa hiiren kiveskudoksen testosteroniin tms. Mutta niin vaikuttaa moni muukin asia ja ei kuumekaan ole hyväksi. Että toisaalta ja toisaalta :/ Itse söin tässä leipää jossa pellavansiemenROUHETTA ja se vähän huolettaa... Mäkin toivon jo että liikkeet tuntis varmoiksi jo <3 vielä saa arvuutella kaikkia kuplimisia...

Ei ne pellavansiemenet leivässä haittaa, on suhteessa niin pieni määrä. Ellet nyt koko leipää kerralla pupella. :)

Mäkin luin jostain että se syaanivety (joka vissiin rouheesta imeytyis enempi?) tuhoutuu kuumennuksessa, mutta kadmium kai jää? Ja ymmärsin että sitä ois samalla tavalla imeytyvässä muodossa sekä rouheessa että siemenissä??? Eli silloin ei ois väliä kumpaa käytetty leipään? Kun kaikkialla vaan lukee ettei SIEMENET leivässä haittaa... :/ Täytyy juu hillitä etten pupella kaikkea....

Takaisin