Huhtikuiset

Minä vaihdoin nimimerkin ihan puhelimen kautta :) seurasin noita ohjeita " vaihda nimimerkki". Se lukee tuossa ylhäällä sinisellä :) taitaa olla aina ketjun otsikon alla.

d409107566f840a2dc5d35d7d41f02d1

Terveisiä nt-ultrasta! Kaikki hyvin ja vastasi täsmälleen viikkoja (12+4). Nt-luku oli 1,18. Nyt voi huokaista ja alkaa nauttia odotuksesta. :)

Mulla on sovelluksia joissa joka päivä jotain uutta: what to expect when youre expecting, my pregnancy ja odotukseni :) Nämä siis iPhonessa.

No mä latasin sellasen ku raskausapp. Haluun et ne viikot näkyy ku en muista niitä ja englanti on vähä sellane perusheikko x)

Juu siis puhelimen netin kautta foorumissa, heh. En tiijä ymmärsikö kukaan, mutta siis en ole kokeillutkaan sovellusta ja siis en tiedä voiko siinä vaihtaa nimimerkkiä mitenkään :)

Heippa!
Josko sitä itekki uskailtaisi jo tänne ilmottautua :) Huomenna olisi viikkoja 12 täynnä ja LA 10.4...sattuuko kellään oleen samana päivänä ;)
Ennestään meillä on 5-vuotias tyttö.
Meillä on toista yritetty nyt jo kolme vuotta. Kaksi keskeytynyttä keskenmenoa takana :( Näistä johtuen oonkin ollut tässä raskaudessa aika hissunkissun. Ei olla vielä edes kerrottu kuin äidilleni.
Ongelmitta ei tämäkään raskaus ole sujunut...joskus viikolla 6 alko verenvuoto ja olinkin varma että tässäkö tämä taas oli. Menin sitten yksityiselle ja sielä katsottiin että kyllä siellä aivan heikko sydämen tykytys näkyi :) Oli jonkinmoinen verirakkula (?) joka vuosi parisen viikkoa niukasti.
Sitten jännitettiin pari viikkoa ja uudestaan yksityiselle, ja sielähän näkyi nyt selvästi sykkeet, ihanaa!!
Tällä viikolla oli sitten eka neuvola ja hyvältä vielä näyttää :D
Nyt vaan täytyisi uskaltaa alkaa kunnolla iloita ja nauttia tästä raskaudesta kun alku on mennyt pelätessä.
Huh, tulipas kunnon vuodatus teille heti :)

Mä tarviin sovelluksia :D No eka raskaus ja eka lapsi ni varmaa puolen vuoden ikään tuijottelin noita mut nyt en sit oo pitkään aikaan niitä availlut, jotenkin saanut tätä varmuutta hoitamiseen yms :)
Tervetuloa mi82! toivotaan että loppuun asti menee hyvin tällä kertaa :)

Takaisin