Huhtikuiset

Ihan uteliaisuudesta (jos saa olla utelias) kuinka usealla foorumilla mammat päivän mittaan pyörii? Itsellä ei kokemusta oikeen muista kuin tästä vau:sta ja naamasta. Niillä mennään nyt tälläkin kertaa.

Face ja vau.fi :) Lueskelenn kyllä kaikennäköisiä juttuja, ehkä vähän riippuvainen kännykästä :D

Fb ja vau täälläkin :). Lisäksi lueskelen jo monettako kuukautta Kakspussan foorumin himotestaajat -ketjua, vaikken ole ikinä sinne itse mitään kirjoitellutkaan :D

Täällä on jäänyt kirjottelut ja vähän seurailukin vähemmälle, kun väsymys ja välillä oleva pahoinvointi vie kaikki voimat. :( onko täällä ketään, joka olisi menossa istukkabiopsiaan tai lapsivesipunktioon? Meillä edessä istukkabiopsia perinnöllisen sairauden takia, ja sen takia ei viitsi vielä hirveästi iloita raskaudesta tai kertoa kenellekkään.

Eljeene eikö ne tee sitä nipt testiä lainkaan? :o Kuvittelin että se kun on halvempi ja riskitön niin se tehtäisiin ensin ja sen jälkeen vasta noita istukka/lapsivesitestejä. Ihan mielenkiinnosta kyselen, täällä ei ainakaan näillä näkymin oo tiedossa ylimääräsiä testejä.

Jaa a! :o en ole ennen edes kuullut tuosta. Viimeksi olin istukkabiopsiassa niin sillä oletan, että menen siihen myös tässä raskaudessa. Menen ensi viikolla ensimmäiseen neuvolaan, joten eiköhän se siellä selviä. :) Onko tuo nipt testi joku uusi juttu?

Juu on! Kai tänä vuonna tullut hussiin yms käyttöön! Mainitse ihmeessä tai vaadi sitä, on riskitön ja otetaan äidiltä vaan verikoe kaiketi :)

Ööö, meille tehtiin tuo yhdistelmä seulonta jo viime vuonna esikoista odottaessa. Mutta silloin se taisi olla "vaihtoehtoinen " hatarat muistikuvat, mutta tulokset tuli meille yllättävän nopeasti :)

Eljeene, täällä myös yksi, jolla perinnöllisen sairauden vuoksi ylimääräisiä testejä luvassa! Juuri soittelin sairaalaan ja varasin soittoaikaa lääkärille, joka piti meille perinnöllisyysneuvonnan.Täällä myös vähän "sekavat" fiilikset, kun ei oikein uskalla iloita. Lapsi on hartaasti toivottu, mutta silti.. Ei uskalla jakaa tätä uutista vielä edes omille vanhemmille. Meillä on vielä se, että poika ei voi kantaa tätä geenivirhettä.. Eli keskeytys luvassa, jos masuasukki on poika ja hänellä on kys. geenivirhe. Raskaus keskeytyisi siinä tapauksessa myös itsestään, mutta pahimmassa tapauksessa vasta 6kk tietämillä tai sen jälkeen. Ei viitsi etukäteen stressata, päivä kerrallaan mennään.

Sama fiilis annihh, että ei jaksa ottaa stressiä, kun asiaan ei voi itse vaikuttaa. Itsellä takana jo yksi keskeytys, juurikin tämän takia. Toivotaan, että tällä kertaa saisimme pitää pienen loppuun asti.

Täällä toivotaan myös. :) Mies on ollut vähän ihmeissään mun tuntemusten suhteen. "Eikö pitäisi olla innoissaan maailman hienoimmasta asiasta?" Totta kai, niin olenkin. Näitä tuntemuksia on vaan hieman vaikea selittää toiselle.

Mua alkoi tänään jotenkin mietittymään alkaakohan mulla nousta se hcg. Pitää varmaan mennä apteekista ostamaan kaksi digiä mitkä voin tehä. Huomenna ja viikon päästä. Jotenkin enemmän jännittää ja pelottaa kun on yksi keskenmeno taustalla.

Onko täällä paljon himotestaajia?

Tämä himotestaaja tuli just apteekkireissulta, huomenaamulla pissin (toivottavasti) elämäni viimeiseen digiin :grin (hypin ehkä seinille jos siinä ei lue 3+ :confused:)

Nyt on testit ostettu. Huomenna aamulla teen ja sen hän pitäisi näyttää 2-3 kun viikkoja on huomenna 4+2.

Josko sitä tännekin vähän esittäytyisi, muutamia viikkoja jo taustalla lueskellut foorumia, aamuisen hyvin menneen ar-ultran jälkeen alkaa ehkä uskaltaa jo iloita tulevasta vauvasta :)
Ensimmäistä odotan viikoilla 7+3, todennäköisesti tuleva yh olen. Lapsen isän kanssa pyörittiin kesä jokseenkin yhdessä mutta nyt alkusyksystä tiet erosivat. Vielä en ole saanut edes kerrotuksi hänelle.

Kotona kaksi isoa koiraa, jännittää jo nyt kuinka sitä tulee pärjäämään :nailbiting: Onneksi tukiverkot pitäisi olle hyvät, omalle isälleni tänään kerroin ja yhdessä itkemiseksihän se meni :Heartred

Takaisin