Huhtikuiset

Täällä on jo hurjan paljon odottajia :)

Itse odotan toista pienokaista, LA 10.4, esikoinen täytti toukokuussa 1v.

Onnea kaikille, toivotaan että minit pysyvät mahassa tarpeeksi kauan :)

Heii olen uusi täällä. Rv 5 suunnilleen ja eka neuvola on 3.9 :) jännittää. Puhelimessa neuvolantäti arvioi LA 8.4

Jee, ihanaa päästä liittymään tänne! Tänään sain plussan, toinen pikkumurunen olisi tiedossa huhtikuun 20pvän tienoilla, ihan tarkkaa la:ta en osaa sanoa. Esikoinen on pian 10kk ja ikäeroksi on tulossa 1,5v. Sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin loppuun saakka :Heartred

Babuu: juu, pakkohan se oli tulla kertomaan. :) Laitoin lahjapakettiin miehen vanhan t-paidan ja sinne väliin raskaustestin sekä vauva-kirjan. Mies oli hieman hämmentynyt ja naureskeli t-paidalle, mutta ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, kun hän huomasi paidan sisällä olevan testin ja kirjan. Ei meinannut uskoa millään! Koko viime yön ja tämän päivän puhua pälpättänyt tohkeissaan ja tutkinut saamaansa kirjaa. :)

Ihanan yllätyksen teit miehellesi annihh! Mulla kertominen meni niin että hääräsin vessassa kun olin ehkä vähän shokissa ja yritin ottaa kuvaa tikusta kun mies jo tuli ja kysyi "no" ja tulin tikku kädessä kädet täristen ja itkien sen luo no siinä sitte ihmeteltiin ja taidettiin muutama kirosanakin sanoa :wacky: ja meilläkin mies selvästi tohkeissaan vaikka aluksi pelkäsin ottaako se tätä yhtään vakavasti :shy:

Joo, kyllä noista miehistä paljastuu uusia puolia tällaisten uutisten edessä! Tuntuu, että itse olen rauhallisempi ja toinen häärää ja höpöttää nyt taukoamatta. :thumright Pink, onko teillä esikoinen tulossa? :)

Täältä ilmottautuu 23 vuotias ekaa odottava:) La 4.4, tokasta kierrosta nappas, ajatuksena että ei yritetä mutta annetaan tulla jos on tullakseen. Plussa tuli melkosena yllätyksenä kun oltiin ajateltu että menee hieman kauemmin. Nyt alkujännityksestä toivuttuina odotetaan kovasti ekaa neuvolaa joka on 26.8 ja toivotaan että kaikki jatkuu hyvin♡

Annihh: mullakin ollut yllättävän rauhallinen fiilis enkä ole hössötelly sen kummemmin. Kai en voi vieläkään uskoa tätä todeksi, siks tein tänäänkin testin ja viiva oli tummunut onneksi :) Meille tosiaan esikoinen tulossa ja mä oon jo pari vuotta enemmän ja vähemmän vauvakuumeillut. Siks onkin hassua etten hypi nyt seinillä :grin Ootko kertonut muille kuin miehellesi? Millasia reaktioita on tullut?

Onnea Cherry92! Ihanaa että tärppäsi noin nopeasti, meilläkin onneksi jo tokasta!

Meillä tärppäsi vasta viidennestä kierrosta (ja olin jo hädissäni, että mitä jos ei koskaan tärppääkkään), ja olen toisaalta aivan todella onnellinen, mutta en oikein uskalla vieläkään iloita täysillä ennen kuin tiedän että kaikki on hyvin siellä masussa. Ehkä sitten 12 viikon paikkeilla osaa ottaa tästä kaiken irti ja hehkuttaa enemmän. :) Siskoni (joka on ainoa minun puolelta sukua jolle kerrottiin tässä vaiheessa) on kuitenkin aivan täpinöissään, ja sieltä saan aina välillä ihanaa positiivisuusenergiaa.

Onnea kaikille uusille plussanneille!

Tänään 5+6

Mä en edes lakenut kiertoja, mutta kyllä tossa jokuset menkat kerkesi tulla kun ruvettiin uutta yrittämään. Helmikuuta tais olla kun päätettiin että nyt saa tulla, mutta nyt vasta tärppäs.. Johtuiskohan siitä että viim. kk. aikana en enää jaksanut aatella koko asiaa, kun koko alkuvuoden vaan stressas että miksei nyt jo nappaa, esikosta kun tärppäsi heti.. Sitten kun et enää jaksa yrittämällä yrittää niin johan kolahtaa :)

Onnea uusille! Mullakin 15.4. LA laskureiden mukaan. :p Soitin äsken neuvolaan, ihana täti vastasi ja rupatteli. Soitan vielä maanantaina uudestaan hänen kollegalle ja sovin ekan neuvolan, koitetaan sopia se jo elokuun lopulle eli 2 vkon päähän, jee :)

Takaisin