Huhtikuiset

Ilman muuta valittamaan, ei päivämäärien tarkastaminen voi asiakkaan vastuulla olla.

Joo valittamaan ehdottomasti. Ja kannattaisi tulostaa ja täyttää se kuluttajasuojan valitus lappu ja jättää se samalla sinne. Mulle suositeltiin ja myytiin apteekissa vitamiinia jossa a-vitamiiniä vaikka olin raskaana. Kun en tahtonut lisärautaa niin en voinut tavallista äitiys syödä. Tein valituksen sitten ja apteekki joutui järjestämään lisäkoulutuksen raskaanaolevien lääkkeistä henkilökunnalle ja myyjä sai nuhtelut.

Muffeli, aika hurja juttu tuo sun kokemus! :wideyed:

Mun vitskujupakka päättyi onnellisesti. Kävin tänään apteekissa ja proviisori oli hämmästynyt miten voi olla mahdollista että heillä olisi ollut niin vanhaa tuotetta hyllyssä kun tuotteen menekki suurta. Suhtautui vakavasti ja ystävällisesti ja tilanne jäi siihen että hän selvittää asiaa, ja palaa puhelimitse. Antoi mukaani kaksi purkkia samaa tuotetta (Minisun Mama).

No, olin vasta kotipihaan päässyt kun puhelin soi ja proviisori kertoi että ovat tulleet siihen tulokseen että kyse on pakko olla virheellisestä leimasta. Tätä hän perusteli sillä, että minun purkissani on täysin sama sarja/eränro kuin tuoreessa pakkauksessa (eräpäivä 30.5.2018). Myös muuten eräpv on sama (30.5.2013), vain viimeinen numero väärä. Lisäksi hän sanoi että purkin ulkomuoto on muuttunut marraskuussa 2014, joten kyseinen parasta ennen -päivämäärä ei ole edes mahdollinen näissä uusissa malleissa. Jos näin on, niin kuulostaa kyllä vakuuttavalta. Hän oli sitä mieltä että kaikki on hyvin ja olen syönyt tuoretta kamaa. Hän on kuitenkin vielä yhteydessä valmistajaan koska eihän vääriä leimoja tuotteissa saisi olla. (eikä tietenkään pitäisi hyllyttää vanhan päiväyksen tuotteita, mutta en jaksanut siitä sen enempiä enää valittaa).

Olen nyt helpottunut ja uskon siihen että olen syönyt ihan aitoja, oikeita vitamiineja :) Sain kaksi purkkia ilmaiseksi ja olen lopputulokseen tyytyväinen. Palvelu apteekissa oli hyvää ja ottivat minut vakavasti.

Kiva kuulla että päättyi noin hyvin! Näköjään (asiallisesti :) ) valittaminen usein kannattaa kaikkien osapuolten kannalta! Ja siis helpottavaa etenkin tuo että tuote ollutkin todennäköisesti tuoretta!

Jannski: No sitä mä oikeesti mietinkin ja yritin tihrustaa mut selvä kolmonen se oli ja proviisorista myös...

ompa täällä hiljaista! Ootteko muut nähny outoja unia nyt raskausaikana? Mun unet on ainaki viikon ajan kertonu vaan töistä tai siitä miten mies pettää mua monienmonien naisten kanssa ja sitten heräänki itkuun niinku tänäki aamuna. Vaikka ne onki vaan unia nii en haluais nähä niitä :D

Mä nään iha pimeitä unis että käy millon mitäki ja oon vauvan kanssa mukans.. Esim nyt oli jotku pirskeet sellasien seurassa krnrn kans en oo hetkeen ollu edes tekemisissä ja kaikki känniset vei lasta kokoajan joka paikkaan ja maito vaan tulvi ku en löytäny muksuu

Mulla oli varsinki alussa tosi hämäriä unia.. sillon just ennenkun plussasin ni viikon ajan joka unessa oli karhuja. Välillä herättiin hirveessä paniikissa:D nyt onneks ei ihan nii pimeitä unia ollu, selkeitä kylläkin. Muistaa hyvin aamulla.

Mä nään silloin tällöin unta, että poltan tupakkaa.. olen kohta kaksi vuotta sitten lopettanut, mutta uniin tulee välillä vieläkin.

Uutena tuli toissapäivänä päikkäreillä, näin unta että join yhden oluen ja olin niin kännissä, etten pystyssä pysynyt. Yhtäkkiä ymmärsin unessa olevani raskaana ja minulle tuli uskomaton häpeän tunne.. pahaolo oli vielä tunti heräämisen jälkeenkin..

Oon aina ollut kova näkee eläväisiä unia (muksuna kävellyt myös unissaan) et tietyllä tavalla tottunut et jää pahamieli unien jälkeen..

Mie oon alusta asti nähnyt toooosi paljon unia, nyt vähän rauhoittunut ettei ihan joka yö. Onneksi mitään kauhean ahdistavia ei ole ollut, mutta seikkaillut olen vaikka ja vallan missä :joyful: Hyvin usein unissa pyörii ne ihmiset keiden kanssa on muutaman edellisen päivän aikana ollut tekemisissä.

Oon nähnyt paljon painajaisia heti raskauden alusta lähtien, joka yö melkeimpä jonkinlaista painajaista. Sit tulee herättyä niihin ja nukuttua paljon levottomammin ja huonommin ku ennen. :confused: Paljon pyörii vanhat asiat ja oma lapsuus painajaisissa, välillä on jopa ahistavaa mennä nukkumaan ku pelkää valmiiks että no, mitäs unia tällä kertaa :nailbiting: Useimmiten teemoina se että jään lukkojen taakse / jumiin jonnekin missä on joko tulipalo / joku paha ihminen joka haluaa satuttaa / tulva, tai sitten toisena vaihtoehtona että juoksen jotakin karkuun niin lujaa ku pääsen koko ajan silti tietäen etten pääse karkuun mutta on pakko juosta. Hyyh, ahistavia. Jos en näe painajaisia niin näen useimmiten sitten aika seksisävytteisiä unia, niitä harvemmin näin ennen raskautta. :grin

Heh, näin kans "seksisävytteisiä unia", ja paljon muitakin hyvin eläviä unia. Nyt en samalla tavalla enää ole uneksinut :happy:

Seksisävyiset unet on täälläkin tullut tutuksi:happy: mutta myös painajaiset. Nyt muutaman kerran nähnyt saman unen missä lentokone tippuu silmieni edessä alas. Todella ahdistava ja toden tuntuinen.

Mä oon kans nähny paljon painajaisia... Ne on liittyny kyllä ihan himmeisiin aihioihin.. Myös seksiunet on yleisiä ja usein ihan tuntemattomia ihmisiä niissäkin!? oon suht tuore aviovaimo eikä mitään sen suuntaista mielessä todellakaan, mutta jostain ihmeen syystä oon kokoajan väärissä sängyissä.. Aamulla nekin tuntuu painajaisilta..

Mulla kans seksuaalisia unia näkyy vähän väliä. Harmittaa vaan herätä kun tajuaa sen olleen vain unta, ja miehen kuorsaavan vain vieressä. Muutamat kerrat miettinyt raaskisiko sen siitä herättää ;)

Takaisin