Huhtikuiset odottajat 2011

Heips, täällä yksi odottaja lisää! :)
Kauheaa tää epätietoisuus kun viikkoja on vasta (oletetusti) 7+2, neuvola 15 päivä, ja sen jälkeen vasta varailen ultra-aikaa. Huh, täytyy vaan toivoa että masussa on kaikki hyvin! <3
Mulle tä on toinen raskaus, esikoinen täytti juuri 1 vuotta. :)
 
Pörris: lämmin tervetulotoivotus sinulle!
Toivottavasti matkasi meidän muiden kanssa on iloinen, onnellinen, sopivan hysteerinen ja sekopäinen, täynnä kuvotusta ja särkyjä, närästystä ja turvotusta! [8D] <3

Cava
 
Täällä yksi uusi odottaja lisää.

Ikää 31 (mies 34), Helsingistä, ja ensimmäinen lapsi tulossa. Vielä opettelen näitä juttuja, ihan uusi maailma mulle, kaikki raskausviikkojen laskut ja muut. Lasta ei ehditty varsinaisesti tehdä, vaan tärppäsi melkein heti kun jätin ehkäisyn pois. Ei siis ehditty juuri vauvakuumeilemaankaan. Olo on nyt hämmentynyt, mutta varovaisen onnellinen, kun vielä ei voi tietää, miten tässä tulee käymään.

Laskettu aika olisi 22.4. Ensimmäinen ultra (np ilmeisesti, jos olen termit oppinut) ois joskus parin viikon päästä. Sen jälkeen toivottavasti varmempi olo tämän suhteen.
 
wren79:
Jeij! kivaa, tervetuloa! [:)]
Ja no worries, koko tämä maailma omine termeineen ja kummallisuuksineen kyllä aukeaa pikkuhiljaa.
Onnellista odotusta sinullekin! [:)]
 
Ilmoittaudunpa minäkin täällä.. Ikä lähempänä 40, kun 30 ja ensimmäisen lapsen odottaja. Ens viikolla ois ultra ja jänskättää aika tavalla. Nyt on takana viikkoja ilmeisesti 11+ jotain. Neuvolassa sano lasketuksi ajaksi 5.4.

Mitään ihmeempiä oireita ei ole ollut. Muutaman kerran aamulla meinannut joutua oksentamaan, mutta se on mennyt ohi. Väsyttää kyllä, ruoka maistuu ja vessassa joutuu ravaamaan vähän väliä. Työt vie kaiken energian ja illat menee nukkuessa. Varsinkin tän viikon on väsyttänyt ihan älyttömästi. Mut ens viikolla se tosiaan sit selviää, että onko siel ketään vai olenko "valeraskaana" [:D]

Sanasto on myös ihan hakusessaan, enkä oikein lapsista ymmärrä muutenkaan, joten melkoisen iso muutos edessä..

Että näillä mennään.
 
Hoi kaikille, minäkin liityn joukkoonne. la 4.4. ja esikoinen tulossa. Itse olen 28v. Alkuraskaus on mennyt hyvin viime viikkoon asti. Sain tuta migreenipotilaan version raskaudesta =helvetti. Viikon lääkäreillä kiertämisen jälkeen ja erilaisten lääkkeiden jälkeen päädyin tiputukseen, kipuupiikille ja seurantaan. Nyyttiparan syke oli yli 200. Nyt elämä taas hymyilee, mutta lepään vielä pari päivää ennen töihin menoa. Töissä ei oikein hyvällä katsottu poissaoloani, mutta pakkohan tässä on olla itsekäs - kukaan muu ei nyytistäni pidä huolta kuin minä.

Miten muilla migreenistä kärsivillä on raskaus mennyt?
 
Tervetuloa uusille!

Kahvipapu: voi auts... En ole migreeniä koskaan sairastanut, joten en voi oikeasti edes kuvitella... Mutta auts silti!
Tuo Pikkuenkeli tais kanssa olla migreenitapaus? Eli kait sen kanssa voi raskaanakin pärjätä...

Anyway, kiva kun tulitte joukkoon ja oikein onnellista odotusta! [:)]

Cava
 
Heippa hei, täällä liitytään myös Huhtiodottajien iloiseen joukkoon! Laskettu aika olis 14.4. ja vaikka eka kolmannes rupeaa takana jo olemaan, meinaa vieläkin olla vähän vaikee uskoa, että sieltä semmoinen pikkuinen tulee =D Edelleen tarkistettava muutaman kerran päivässä nuo ekan ultran kuvat, että joo, kyllä sieltä ihan lapsi on tulossa :D
 
Moikkamoi! [:)] Täälläkin vielä yksi huhtikuinen odottaja. Raskausviikkoja on nyt kertynyt 15 ja LA olis 4.4. Olen 21 v tyttönen Keski- Suomesta. Esikoista odotellaan.. Raskaus on sujunut ainakin tähän asti todella hyvin ja melkeimpä oireettomastikin.
 
taskumari ja Elllu: jeij, lisää tulevia pallomahoja!
Kivaa kun liityitte joukkoon! [:)]
 
Heips kahvipapu!

Migreeniä podetaan täälläkin, niinku Cava muisteli. Mulla on estolääkitys päällä, Triptyl. Onneksi löytyy myös muita vaihtoehtosia estolääkityksiä raskaana oleville, kun laittaa lääkärit asiat vaan kaivamaan esiin. Lisäksi sain Panacod-reseptin (kolmiolääke), jota voin ottaa tarvittaessa kans kohtauksen yllättäessä.
 
Moikka! Täältä vielä yksi huhtikuun odottaja ilmoittautuu mukaan. LA on 14.4 ja Kätilöopistolla olisi tarkoitus synnyttää. Ensimmäinen kolmannes meni päivittäin oksennellessa, mutta nykyään menee mukavasti. :)
 
Tervetuloa vaan kaikille uusille! [:D]

Kalina, meillä on 2 päivää eroa lasketussa ajassa, meillä siis 12.4.
 
Heips!
Täällä kans yksi huhtikuun odottaja jolla LA 17.4. Mahtuuko mukaan?
Kivasti on menny tämä eka raskaus, paitsi alussa oli kauhee väsymys ja nykyään oon melko ärhäkällä tuulella aina välillä. hormoonit vissiin.. [&:]
 
Hei! Meillä kans laskettu aika huhtikuussa! 03.04. :) Toinen lapsi tulossa, poika on nyt 6,5 kuukautta. :P
 
Tottahan tänne mahtuu aina lisää! [:)]
Tervetuloa vain uusille, keskusteluihin vain mukaan [;)]
 
Heippa!

Täällä myös ilmoittautuu onnellinen huhtikuinen odottaja [:)] . Laskettu aika on 29.4, mutta odotellaan kaksosia, joten saattaapi olla, ettei ihan noin pitkään mene...

Odotus on mennyt ihan kivasti; maha vaan kasvaa semmoista vauhtia, että hirvittää ajatellakin, mihin mittoihin sitä ehtii kevääseen mennessä [8D]
 
Tervetuloa ja onnittelut Helykeijulle kaksosraskaudesta!
Meinaatteko ottaa selvää kumpaa vai tuleeko molempaa variaatiota?
 
Millaisia kokemuksia teillä on rakenneultrasta? Itsellä olisi se parin vk päästä ja meinaa hieman jänskättää. :s
 
Kiitos Ultimate!

Itse olen sen verran utelias, että haluaisin tietää, onko tyttöjä vai poikia vai yksi kumpaakin. Mies on kuulemma jo varma, että ovat poikia [;)] Saa nähdä, mitä rakenneultrassa näkyy, siihen on vielä parisen viikkoa.
 
Takaisin
Top