Huhtikuiset odottajat 2011

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Perustinpas tännekin tämmöisen foorumin jos sattuu että huhtikuisiin mennään vielä.[:)] Tänne vain kaikki ketkä ovat plussanneet ja siirtyneet jo pikkuhiljaa huhtikuisiin lasketun ajan kanssa,toivottavasti teillä on kiva rupatella täällä muidenkin huhtimasujen kanssa[:)][:D] Ja toivotaan että itsekin pääsen tosissaan tähän jos en maalismasuihin pääse[:)] Oikein ihanaa kesää kaikille!![:)] Ja tervetuloa![:)]
 
Tänne nyt ilmeisesti pitäisi uskjaltaa alkaa kijroitella, jahka vain silmät uskoisi toisen testin jälkeen plussan tulleen [:)]
Menee hetken totutellessa, ehkäpä sitten uskoo kun ensimmäiset oireet ilmestyvät [;)]

Toivottavasti tänne tulisi paljon muitakin[:)]
 
Paljon onnea pisces!!![:)][:)]

Toivotaan, että saat pian seuraa tänne! Itse ainakin mielellään tulisin [;)]

Tsemppiä alkuraskauteen ja hurjasti tarrasukkia (+liimaa ja teippiä [:D]) matkaan.


- Bamboo
 
Bamboo Kiitoksia erittäin paljon! [:)]
Toivottavasti saan sinut tänne seurakseni! [;)]

Tänään juuri testasin clear bluella johon tuli että raskaana 1-2. joten kai täytyy pikku hiljaa totuttautua ajatukseen että todella pieni hiutaleemme on saanut alkunsa [:D]
 
Hei ja onnea kaikille jotka tänne saa alkaa kirjoittelemaan tuntemuksiaan[:D]!!
Mulla jos on vahingossa nyt alkanu toukka kasvamaan mun masussa niin olisin täällä... En oo siitä vielä varma, mut oottelen tässä menkkoja kovasti, mut ei se yhtään paha asia ois vaikka näin olis. Oli vaan sen verran rankka tuo edellinen synnytys et vähän palottaa[:o]... Mut kaikki muu oli kyl niin ihanaa et voisin vaikka kokea uudelleen... Saas nähä[;)]!
 
Minnuska89:
Jokos olet plussannu?? Toivotan sulle onnea sen kanssa... Oon lueskellu sun kirjotuksia ja nyt oli pakko laittaa sulle ihan viestissä onnea[:)].. Toivotaan että saat sinäkin ruveta tänne kirjottelemaan vauvakuulumisia...
 
Kerttuli oletkos jo testannut? vai koska pääset testailemaan [:)]
 
Olisi kyllä aivan mahtavaa että minnuska89 pääsisi tänne meidän joukkoomme, useasti olen lukanut sinun juttujasi muissa keskusteluissa [:)]
 
En oo vielä testannu, mut täs viikon sisään ois tarkotus et saa selvyyttä asioihin... Ilmotan kyllä sit kuin käy[;)]...
 
Nonniin... Nyt on testattu ja valitettavasti negaa näytti[&o] tai en mä nyt tiedä onko se niin surku... Ei olla kuitenkaan mitenkään suunniteltu toista vaa nimenomaan puhuttu et enempää ei tule. Mut jos täst ois plussa tullu nii en ois kyl itkenykkään... Paitsi ilosta[:D]. Mut voihan se vielä tullakin se plussa jos mulla vaikka ei vielä tarpeex erity sitä hormonia... No en tiedä, katsellaan ja kuunnellaan[;)]!!
 
Piti tulla helmikuisista kattoo et onko ihan uusia iloisia plussanneita! Onnea pisces ja toivottavasti saat pian kavereita tänne!! [;)]
 
Mä tulin nyt sitten tänne mukaan huhtikuisiin! LA on laskurin mukaan 7.4. Tämä on kyllä parasta lääkettä murheeseen tuon KM jälkeen, ensiviikon perjantaina olisi ollut LA. No jospa tämä jaksaisi kasvaa ja saataisiin sitten kotiin pieni nyytti keväällä.
 
Kiitoksia Pepiluis! :)

Aivan ihanaa IhaNainen että pääsit tänne mukaan :) onnea hirmusti!! [:)]
 
Juuri pari tuntia sitten tein clear blue testin ja siinä luki "raskaana"... Aloimme viime kuussa vasta yrittää lasta, joten olen ihan ällikällä lyöty että tärppäsikö tämä muka ekalla kerralla, vaikka minulla on ollut ties mitä ongelmia epäsäännöllisen kierron kanssa yms...

Oli mulla jo sellanen tunne masussa, mutta luulin sen olevan kuvitelmaa..
Sitten tänä aamuna vähän yökötti kun kävin lenkillä, mutta luulin sen johtuvan vain nälästä [;)]

Ihanaa!!!!!!!!
 
Hei!
Nyt vihdoin ja viimein plussasin [:)]
Ei sitä oikein tahdo uskoa vielä itsekään. Kolme kuukautta yrittämistä takana ja nyt neljännellä onnistui. Sunnuntai iltana tein liuskatestin->tuloksena haamuviiva, maanantai aamuna uudestaan liuskalla haamu, sitten piti jo marssia apteekkiin lisää testejä kiitos.
Kotiin palattua tein kasettitestin-> vieläkin selkeämpi viiva, isäntä maalasi ulkona aitaa jahkailin eteisessä menen kertomaan, en mene, menen, en mene.... No en sitten menny, sanoin vain koiralle hiljaisella äänellä että meille tulee varmaan vauva.
Lähdin isännä kanssa aitaa maalamaan ja päivä vierähti...
Illalla oltiin menossa nukkumaan ja mietin että ei hitto en mä kehtaa sille nyt kertoo jos sillä menee yöunet ja aamulla 4.30 töihin meno..
No minulla oli vielä clearblue testi, tein sen siinä illalla ja 'raskaana 1-2' JEE JEE JEE[:D] nyt mä oikeesti uskon itsekin kun se on ihan kirjoitettuna etten ainakaan kuvittele viivoja testeihin [8|]
Laitoin testin ja lapun kirjekuoreen, päälle kirjoitin 'Huomenta rakas, istu alas ja aukaise kuori' lappuun kirjoitin 'nyt se on sit totta, onnea tulevalle iskälle' Jätin kuoren sitten keittiönpöydälle ja eikun nukkumaan..
Aamulla puhelin soi vähän kahdeksan jälkeen (olen itse lomalla ja olin nukkumassa) isäntä soitti ja oli hetken hiljasta, joo-o joo-o oli ekat sanat mitä sieltä kuulu.. Siinä sitte hetki rupateltiin.

Niin ja teinhän minä sitten puikkotestin vielä tiistai aamuna ja sekin näytti plussaa, että nyt 5testiä takana niin kai se on uskottava jo olevansa raskaana. [;)]

Laskurien mukaan laskettuaika pitäisi olla 10.4
 
Jee!!!

Mä tuun messiin tänne! Tänä aamuna ilmestyi apteekin omaan raskaustestiin vahva, nätti viiva siihen kontrolliviivalle seuraa pitämään.
Moi IhaNainen! Seurasin sinuu sitten kuitenkin tälleen heti tänne, niistä parista negatestistä huolimatta! [:D]

Laitan tähän copypastena erikoisen tarinani, minkä kirjottelin tuonne kuumeilijoihin tänä aamuna:

++++
Perjantai, kp 25/26-?: testi näyttää negaa.
Kuukautisia ei kuulu, teen testin uudelleen maanantaina kp 28/26-?, testi näyttää negaa.
Ostan kaappiin särkylääkettä, täydennän tamponi- ja sidevarastot. Kuukautisia ei kuulu.
Keskiviikkoaamuna hermostun kun ei yhäkään tunnu tapahtuvan mitään, teen uuden testin ihan vaan mielenrauhan saamiseksi. Tulos: POSITIIVINEN!!! Eikä siis mikään haamu tai vastaava, vaan ihan nätti ja selvä viiva Apteekin omassa testissä.

Oma tulkintani on, että ekan testin tein innoissani liian aikaisin ja tuon maanantain testin tein ihan liian vähän aikaa rakossa olleessa pissasta (ehkä joku tunti oli edellisestä käynnistä, joten ei ollut ehtinyt sitä hormonia erittyä tarpeeksi). Ja varmuuden vuoksi en suosittele kenellekään noita David-merkkisiä testejä... ei taida ainakaan kovin herkkä olla. Apteekin omalla testillä siis tuli juuri äsken plussa.

Onpas kyllä sekavat fiilikset. Onnellinen ja vähän kauhistunutkin...

Mies on työmatkalla huomiseen, joten laitoin jo viestinä kuvan positiivisesta testistä ja tekstin "hyvin pantu" siihen matkaan. Saapi o
lla ylpeä taidoistaan.
++++

Että vähntään se kolme testiä näköjään ainakin menee, että oikean ja toivotun tuloksen saa. [:D]

Säädän tickerit ja muut myöhemmin. Nyt haluan vain sanoa, että onpas kyllä kiva liittyä tänne ja toivottavasti saadaan paljon paljon lisää tytsyjä tänne tuolta kuumeilijoista ja vähän muualtakin!

Tadaa!

Cava
 
Aivan ihanaa!
onnea paljon Vesimeloni, haidi 86 ja cava!!![:D]
mukava saada tänne lisää väkeä [:)]
 
Heh, kiitos pisces, kiva olla täällä.
Ei sillä etteikö tuolla kuumeilijoidenkin puolella olisi ollut mukavaa porukkaa, mutta tänne odottajiinhan me kaikki haluamme siirtyä. [:)]

Uuh, pahoinvointi voi jo ihan kohtalaisen hyvin. Semmonen tasainen ällötysolo, ei mitenkään kovin voimakas (vielä), mutta ihan selvästi tunnettavissa. Tuttu fiilis esikoisen odotuksesta. Pahoinvointia kestikin melkein puoleenväliin raskautta edellisellä kerralla, saas nähdä miten nyt.
Mutta tulkoon vaan ällötykset ja kuvotukset! Ilolla otan kaiken vastaan! [:D]

Miten muilla? Mitään alkuraskauden tuntemuksia?

- Cava
 
Täällä vau:n keskusteluissa on kyllä tullut vastaan tosi mukavia ihmisiä [:)]
Mulla tulee tuo pahoinvointi aaltoina, niin kuin nyt ihanasti heti aamusta järkyttävä olo.
Ja aina päiväunien jälkeen tooosi huono olo, vaikka söis ennen ja jälkeen unien niin silti on huono olo
mutta vielä ei onneksi ole tarvinnut yökätä..[:'(]
Lisä uni ja mandariinit auttaa mulla. toki huono nukkua ja pitää aamuksi töihin niin kuin nyt..
 
Takaisin
Top