Mä oon varmaan kooltani aika samanlainen kuin sinä ja kyllä mullakin vaihtelee, miten maha näkyy. Turvotus on tietty yksi asia, joka vaikuttaa ja maha on melkein joka ilta isompi kuin aamulla. Saan myös vedettyä mahaa vatsalihaksilla yllättävän paljon sisään, mutta sillä on jo sen verran painoa, etteivät lihakset jaksa kannatella sitä kovin kauaa. Mulla kohtu on hyvin eteen päin kallistunut ja se musta näkyy myös mahan muodossa. Alamaha siis on hyvin työntynyt ulospäin, mutta suunnilleen navasta ylös on edelleen tyhjää.Osaatteko sanoa onko ihan normaalia että maha on hävinnyt johonkin tässä viikonlopun aikana? Mielestäni mulla oli viime viikolla jo hiukan näkyvissä raskausvatsaa mutta eilen ja tänään tuntuu että vatsaa ei näy lainkaan
En tietenkään tiedä oliko se aiemmin vaan jotain turvotusta.. Viikkoja on nyt 19+3 ja oon ihan normaalipainoinen mutta oon kyllä myös pitkä, jotenkin ajattelin että tässä vaiheessa jo näkyisi ainakin kun katsoo ilman paitaa..

supisteluja aika kovastikin, jos pitkän aikaa istuu ja lähtee sitten liikkeelle, niin melkeinpä aina supistaa. Ja oon ihan hullaantunu tekee kaikkia hankintoja
Yllätin jopa itseni, kun puolivälin krouvi on saavutettu ja mitään ei ole hankittuna
Lähdetään lomamatkalle saman päivän iltana, kun on rakenneultra, joten säästän vaatehankinnat lomalle 
vai
vielä pitää hankkia amme, kylvetystuki, hoitopöydälle pehmuste ja säilytyskoreja, muuta pientä tavaraa. Vauvan sukupuolta on aina kysytty rakenneultrassa, helpompi varautua vauvaa varten kun tietää mm millaisia vaatteita hankkia. Olen halunnut aina laittaa kaiken valmiiksi vauvaa varten, helpompi aloittaa arki kun että joutuisi heti juoksemaan kaupoissa etsimässä vaatteita vauvalle 

Sukupuoli ei ainakaan meillä vaikuta vaatehankintoihin, mutta kyllähän maailma on edelleen erilainen miehille ja naisille, joten pojan äitinä joutuu varautumaan eri asioihin kuin tytön äitinä. Huomaan kyllä, että vauva on nyt jotenkin konkretisoitunut eri tavalla, kun tietää sukupuolen.