Huhtikuiset 2019 ♡

Iltaa, tulin tänne purkamaan sydäntä.
Torstaina käytiin rakenneultrassa,tyttö sielä porskutteli. Mutta... vain yksi napavaltimo,sikiö jäänyt 2viikkoa liian pieneksi ja vasemmasta kädestä puuttui sormet. Ainoastaan ranteeseen asti kehitttynyt. Tiistaina aika erikoislääkärille ja sielä saa lisätietoa. Olen aivan rikki! Puolessa välissä raskautta ja ensi viikolla mahdollisesti keskeytys.. miten tästä pääsee ikinä yli

21+1
 
Iltaa, tulin tänne purkamaan sydäntä.
Torstaina käytiin rakenneultrassa,tyttö sielä porskutteli. Mutta... vain yksi napavaltimo,sikiö jäänyt 2viikkoa liian pieneksi ja vasemmasta kädestä puuttui sormet. Ainoastaan ranteeseen asti kehitttynyt. Tiistaina aika erikoislääkärille ja sielä saa lisätietoa. Olen aivan rikki! Puolessa välissä raskautta ja ensi viikolla mahdollisesti keskeytys.. miten tästä pääsee ikinä yli

21+1

Voi ei Nelperi2, onpa ikäviä uutisia! On varmasti tosi raskas tilanne teille.
 
Voi ei Nelperi! :Heartred Olettepa saaneet ikäviä uutisia :sad001 Kovasti tsemppiä ja jaksamista tulevaan, myös sinne tiistain käynnille :Heartred En kyllä itsekään tuommoisesta ihan hevillä toipuisi..
 
Iltaa, tulin tänne purkamaan sydäntä.
Torstaina käytiin rakenneultrassa,tyttö sielä porskutteli. Mutta... vain yksi napavaltimo,sikiö jäänyt 2viikkoa liian pieneksi ja vasemmasta kädestä puuttui sormet. Ainoastaan ranteeseen asti kehitttynyt. Tiistaina aika erikoislääkärille ja sielä saa lisätietoa. Olen aivan rikki! Puolessa välissä raskautta ja ensi viikolla mahdollisesti keskeytys.. miten tästä pääsee ikinä yli

21+1

Nelperi2, olipa todella ikäviä uutisia. :sad001 Tuollaista ei kukaan halua kuulla. Voimia teille!
 
Voimia Nelperi2! Toivotaan että pieni jaksaisi kasvaa haasteista huolimatta:Heartpink
 
Voimia Nelperi2! Eihän tommosesta pääse koskaan yli, mutta jossain vaiheessa suru muuttaa muotoa :Heartred
 
Nyt ei sanat enää riitä, mitä haluaisin sanoa Nelperi2.. Voimia tulevaan! :Heartred
 
Iltaa, tulin tänne purkamaan sydäntä.
Torstaina käytiin rakenneultrassa,tyttö sielä porskutteli. Mutta... vain yksi napavaltimo,sikiö jäänyt 2viikkoa liian pieneksi ja vasemmasta kädestä puuttui sormet. Ainoastaan ranteeseen asti kehitttynyt. Tiistaina aika erikoislääkärille ja sielä saa lisätietoa. Olen aivan rikki! Puolessa välissä raskautta ja ensi viikolla mahdollisesti keskeytys.. miten tästä pääsee ikinä yli

21+1
Olen niin pahoillani, että sanat ei riitä Nelperi2:Heartred Tsemppiä tiistain käynnille. Nyt näyttää pahalta, mutta toivon teille vielä parasta:Heartred
 
Terve! Miten teiä muiden odotus on sujunut? Itel pli joulukuun puolessavälissä ultra ja siellä oliki pieni poika vaikka tytön uskoin siellä näkevän. Ja melkee jokasesta potkusta koko maha hypähtää odotan siis esikoista jonka la on 28.4. Ja ite täytän vasta 18 vuotta 25.7. Mun mielestä on ikävää kuinka kaikki kattoo mua ja sillo alkuraskaudes moni sano että ei noin nuori voi muksuu kasvattaa että mun pitäs abortti muka hankkia mutta noh tässä sitä ollaa rv 25+6 enkä kadu sitä että päätin pitää❤
 
Hei, täällä odotus mennyt ekalla kolmanneksella hyvin, ja toisesta kolmanneksesta lähtien sairauslomalla, nyt olenkin äitiyslomaan asti poissa töistä. Lähinnä makuuasennossa ollaan oltu 2,5kk supistusten ja kipujen vuoksi. Mutta maha-asukilla menee hyvin :Heartblue

Äitiys ei ikää katso :Heartred Se, että joku muu pitää nuorta äitiä huonona äitinä, kertoo enemmän sen sanojasta kuin kuulijasta. Sinulla on kaikki mahdollisuudet olla hyvä äiti :)

Onnea tulevasta pojasta! :dummy:
 
Ihan yhtä hyvin vanhempi äiti voi olla huono kuten nuorikin voi olla. :shy: ei se iästä ole kyllä kiinni onko hyvä vai huono äiti. Ihme höpinää.
 
Terve! Miten teiä muiden odotus on sujunut? Itel pli joulukuun puolessavälissä ultra ja siellä oliki pieni poika vaikka tytön uskoin siellä näkevän. Ja melkee jokasesta potkusta koko maha hypähtää odotan siis esikoista jonka la on 28.4. Ja ite täytän vasta 18 vuotta 25.7. Mun mielestä on ikävää kuinka kaikki kattoo mua ja sillo alkuraskaudes moni sano että ei noin nuori voi muksuu kasvattaa että mun pitäs abortti muka hankkia mutta noh tässä sitä ollaa rv 25+6 enkä kadu sitä että päätin pitää❤
Tosi ikävää, että olet joutunut kuulemaan tuollaista:sad001 Kyllähän nuori ikä asettaa erilaisia haasteita, kun omakin kypsyminen on vielä niin kesken ja isot vastuut ovat vielä uusi asia. Toivottavasti sulla on hyvät tukiverkot, jotka tukee tarvittaessa ja auttaa kestämään ikäviä kommentteja. Ja ainahan vanhemmaksi kasvaminen on iso prosessi ihan ikään katsomatta.
 
Miten täällä jaksellaan? Mulla laskettu aika 7.4 ja hyvä,ku enää kävelemään pystyy:sad001
Jalkoväli on sen verran hellänä,että oksat pois.. :shifty:
 
Eipä täälläkään kävellä, kauheasti ei voi mitään tehdä :rolleyes: Toki oon ollut käytännössä marraskuusta asti kotona ja lähinnä puoli istuvassa asennossa. Mulla la 10.4.. Sais jo syntyä, että olo helpottuisi :angelic:
 
Mä tammikuusta supistelujen takia.
Mulla kolme viimesintä laste menny yli ja pahaa pelkään,että tämäkin menee:sad001
Ei vaan jaksais enää,ku ei tästä raskaudesta enää nauti:sad010
 
Takaisin
Top