Mulla meni neuvolalääkärissä 10min, kun ei ollut kysymyksiä, niin ei mennyt aikaakaan
Lääkäri teki sisätutkimuksen ja kuunteli dopplerilla sydänäänet, hoitaja mittasi verenpaineet. En ottaa miestä mukaan tuon takia. Ehkä jos jokin asia askarruttaa mieltä, josta haluaa lääkärin kanssa jutella miehenkin kuullen, niin sitten.
Lääkäri meinasi, että olen hyvin valveutunut odottaja. Lääkäri muistutti tulevista tutkimuksista, joista kyllä tiesin, sokerirasitus puolessa välissä raskautta, verikokeet rhesus tekijän vuoksi viimeisellä kolmanneksella, rakenneultra jne. Vointi ollut minulla tosi hyvä, eikä kysymyksiä oikein ollut tämänkään vuoksi. Terkan kanssa jutellaan sitten voimavaroista. Minulla on takana työuupumusta, jonka vuoksi oon "tarkemmassa" seulannassa.
Lääkäri meinasi, että olen hyvin valveutunut odottaja. Lääkäri muistutti tulevista tutkimuksista, joista kyllä tiesin, sokerirasitus puolessa välissä raskautta, verikokeet rhesus tekijän vuoksi viimeisellä kolmanneksella, rakenneultra jne. Vointi ollut minulla tosi hyvä, eikä kysymyksiä oikein ollut tämänkään vuoksi. Terkan kanssa jutellaan sitten voimavaroista. Minulla on takana työuupumusta, jonka vuoksi oon "tarkemmassa" seulannassa.
Omaan lähineuvolaan ei ollut lääkärinaikoja joten otettiin lääkäri käynti keskustan alueen neuvolaan. Ymmärsin hoitajan puheista että tämä on tosiaan vaan lääkärikäynti, ja että lääkäri omalta kohdaltaan kyselee nuo voimavara-asiat. Hoitajan kanssa keskustelut olisi juurikin silloin rv 18.
Jospa tällä kertaa saisitte pikkuisen syliin saakka
Millä viikoilla km:t tulivat..? Sinulla on jo hyvin viikkoja takana :)
Rakkaudella tehtyä esikoista kanssasi odottelee mies ja koirakaverukset.