Huhtikuiset 2019 ♡

Mulla on takana yks keskeytynyt keskenmeno ja se ei kyllä oireillut mitenkään, joten ehkä vähän varmempi olo saattaa olla jos np-ultrassa kaikki hyvin. Ei mua mitenkään erityisesti pelota, mut ei olla kerrottu kenellekään raskaudesta, enkä mitenkään hehkuta tai suunnittele tulevaisuutta kun en sitten jaksaisi alkaa selittelemään kaikille kekskenmenosta ja se säälin määrä on lähinnä raivostuttavaa... Toki oon iloinen raskaudesta ja elän päivä kerrallaan, ei se tästä asia miksikään muutu murehtimalla, menee kesken jos menee. Oon niin huonovointinen ja väsynyt, että eipä tässä kamalasti jää aikaa murehtimiseen kun on nuo neljä lastakin hoidettavana :)

Mulla on nyt rv 9+1 ja huomenna eka neuvola. Jännittää kyllä, kuuluuko sydänäänet. Pari viikkoa sitten ultrattiin ja vahva syke kuului. Nyt vaan flunssa kaatanut sänkyyn ja oon vielä huomisen töistä pois. Viime viikolla oksensin joka toinen aamu. Nyt ollut vähän lievempää. Alamahassa ajoittain tuntuu nipistelyä/vihlontaa. Se vähän stressaa, vaikka yritän ajatella, että se kuuluu asiaan.

Meille tuli huonoja uutisia. Tänään käytiin toistamiseen ultrassa, kun 29.8. näkyi pientä, mutta halusivat varmistaa. Epäilin myöhäistä hedelmöittymistä jne..mutta nyt olisi jo pitänyt nähdä sydämen syke eikä sitä ollut. Alkio vastasi rv6 ja lääkinnällinen tyhjennys siis edessä. Miten tän voi uskoa, oon todella surullinen :( Mieli haluaisi uskoa muuta, kun raskausoireetkin ovat näin vahvoja!

Meille tuli huonoja uutisia. Tänään käytiin toistamiseen ultrassa, kun 29.8. näkyi pientä, mutta halusivat varmistaa. Epäilin myöhäistä hedelmöittymistä jne..mutta nyt olisi jo pitänyt nähdä sydämen syke eikä sitä ollut. Alkio vastasi rv6 ja lääkinnällinen tyhjennys siis edessä. Miten tän voi uskoa, oon todella surullinen :( Mieli haluaisi uskoa muuta, kun raskausoireetkin ovat näin vahvoja!

Voi ei, oon tosi pahoillani!

Meille tuli huonoja uutisia. Tänään käytiin toistamiseen ultrassa, kun 29.8. näkyi pientä, mutta halusivat varmistaa. Epäilin myöhäistä hedelmöittymistä jne..mutta nyt olisi jo pitänyt nähdä sydämen syke eikä sitä ollut. Alkio vastasi rv6 ja lääkinnällinen tyhjennys siis edessä. Miten tän voi uskoa, oon todella surullinen :sad001 Mieli haluaisi uskoa muuta, kun raskausoireetkin ovat näin vahvoja!
Oon tosi pahoillani:Heartred Mun edellinen raskaus päättyi myös keskeytyneesseen keskenmenoon viime vuoden lokakuussa ja se oli tosi kova kolaus:sad001 Se oli myös mun ensimmäinen raskaus ja kovin toivottu. Monena yönä heräsin omaan itkuuni. Paljon voimia toipumiseen. Jos kaipaat vertaistukea, tältä foorumilta löytyy myös osasto nimeltä ”keskenmenon kokeneet”.

Meille tuli huonoja uutisia. Tänään käytiin toistamiseen ultrassa, kun 29.8. näkyi pientä, mutta halusivat varmistaa. Epäilin myöhäistä hedelmöittymistä jne..mutta nyt olisi jo pitänyt nähdä sydämen syke eikä sitä ollut. Alkio vastasi rv6 ja lääkinnällinen tyhjennys siis edessä. Miten tän voi uskoa, oon todella surullinen :sad001 Mieli haluaisi uskoa muuta, kun raskausoireetkin ovat näin vahvoja!
Voi ei, nyt paljon voimia! Kuinka pitkällä olisi ollut kuukautisten mukaan?

Onpa surullisia uutisia M4rianne, paljon voimia ja jaksamista! <3 Kokemuksesta tiedän että on ihan kauheaa.. Paljon onnea uuteen yritykseen sitten kun olette siihen valmiita!

Voimia M4rianne. :Heartred

Mulla kans sellainen epäuskoinen olo kun ei ultraa oo ollut ja yks ainoa testi. Yleensä oon ollut testien suurkuluttaja, mutta nyt kun oli yllätysraskaus ja testi niin vahva, niin en uuttakaan viitsinyt tehdä. No onneksi ultra ei enää ole kovin kaukana. Tai no onhan siihen melkein kolme viikkoa, mutta koulussa viikot menee nopeasti, ens viikolla on verikokeet ja 2.10 ultra.

9+3

Onpas täällä tapahtunut sitten ku oon viimeksi kerennyt kunnolla foorumia lukea

Tervehdys kaikille uusille ja onnea plussista

Voi ei M4rianne Kovasti voimia ja jaksamisia teille!!

Moi kaikille, melkeen parin vuoden tauon jälkeen palaan tänne foorumille ja syynä ylläriplussa minkä tein maanantaina. Viikkoja taitaa olla jo 7+2 ja la 29.4 [emoji173]️ Kolmas on meille tulossa jos kaikki menee hyvin :)

Omalla kohdalla jo kuukausi plussasta! Mihin tää aika rientää! :eek: (Jospa tää kolme viikkoa NP-ultraan menis yhtä nopeesti :hilarious:)

Omalla kohdalla jo kuukausi plussasta! Mihin tää aika rientää! :eek: (Jospa tää kolme viikkoa NP-ultraan menis yhtä nopeesti :hilarious:)
Mustakin tuntui, että se ensimmäinen kuukausi meni nopeasti. Aika äkkiä pääsin jonnekin 8+ viikoille, varsinkin kun raskaus olikin vielä n. 5 päivää pidemmällä kuin itse luulin. Eka neuvola tuli tosi nopeasti ja varhaisultra tuli tosi nopeasti. Mutta nyt nää viime viikot onkin sitten menneet taas tooosi hitaasti. Tuntuu, että nt-ultraan on ollut enää ihan pari viikkoa vaikka kuinka pitkään, mutta silti siihen on edelleen viikko:shifty:

Jep, aika todellakin matelee nyt, kun nt-ultraan on vajaa viikko! Ja nyt iski kova pelko, kun oireet ovat eilen ja tänään vähentyneet selvästi :bored: :nailbiting:
10+5 nyt, voi kunpa kaikki olisi kuitenkin hyvin:Heartred

Jep, aika todellakin matelee nyt, kun nt-ultraan on vajaa viikko! Ja nyt iski kova pelko, kun oireet ovat eilen ja tänään vähentyneet selvästi :bored: :nailbiting:
10+5 nyt, voi kunpa kaikki olisi kuitenkin hyvin:Heartred
Me mennään aika samoissa, mulla on tänään 10+6:) Ja munkin oireet on vähän vähentyneet, eli toisin sanottuna pahoinvointi on vähän helpottanut. Tiistaina oksensin vielä kaksi kertaa, mutta eilen ja tänään on ollut ihan ok olo. Kyllähän niiden alkuraskauden vahvimpien oireiden kuuluu jo vähän hellittääkin:) Mä sain kaverilta dopplerin lainaksi ja sillä löytyi ihan hyvin sydänäänet eilen.

Alku meni itsellä varmaan siksi nopeasti kun ei ollut tarkkaa tietoa viikoista. Nyt vasta jotenkin pääsee paremmin seuraamaan kun tietää missä mennään. Joka päivä kyttää postilaatikkoa että jokohan se np-ultran aika tulisi vaikka menee kuitenkin vielä muutaman viikon päähän.

Takaisin