Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisin sanoa samaa meidän koirastaMeidän koira on oikea peräpukama ihan näin yleensäkin niin en ole sen käytöksessä eroa vielä huomannut![]()

panadoli ei juuri auta ja buranan kanssa vielä emmin..kun viime raskauden aikaan sitä ei saanut käyttää ja nyt se on muuttunut
jotenkin silti mietityttää sen käyttö..
Sitten ainakin on jotain konkreettista, mitä seurailla!Mulla on just toi ja helposti löyty äänet jo 9+1 ja hyvin kuuluu. Ainut miinus tolle laitteelle(en toki tiedä onko muutkin dopplerit samanlaisia) on se, että jos tekee äkkiliikkeitä tai irrottaa koneen vatsalta niin ai saakeli että meinaa kuulo lähteä. Mut äkkiä opin varovaiseksiOnko kellään kokemusta tästä dopplerista https://www.raskauskeiju.fi/angelsounds-doppler-jpd-100s-kotidoppler
Tekis mieli tilata mut jos tää onkin ihan kakka ettei kuulu mtn![]()
Mä olin kanssa huolissani kun ihan oireeton olo, vihdoin eilen löysin doplerilla sydänäänet hetken kun haeskelin!! Huh,miten helpottavaa!
8+4
Ja kiva kuulla että löysit noin paljon ennen sitä 12viikkoa. Kävin tänään matkahuollosta kysymässä, että voisiko antaa sen doppleripaketin miehen lähettämällä saapumisilmoitus tekstarilla. No kuten arvata saattaa, niin sinne jäi laite. Huomiseksi siis jää sydänäänten etsiskely.

Aikaisemmin sitä oli vasta iltapäivällä ja illalla, mutta nyt alkaa jo pian aamupalan jälkeen ja jatkuu illalla niin pitkään, kunnes saan nukahdettua :arghh: Oksentanut en oo vieläkään, mutta ihan järkyttävä olo on kyllä
Varhaisultrassa en siis ole käynyt.