Ihana
Gatusa että sinulla kaikki hyvin ja pikkuinen tyttö kasvaa masussa hyvää vauhtia :)
Nyt kp 23
kp 20 oli np käynti ja siellähän oli 17mm follikkeli!
Hyvä ettei itku tullu ku olin niin ilonen, tässä on nyt odotettu reippaasti yli vuosi tätä että edes ovuloisin, niin tunne oli ihan käsittämätön. Ja ultrassa näky, että on joko toinen pieni tai samankokoinen lisäks ja lääkäri joutu varottelemaan kaksoisraskauden mahdollisuuden noususta. Mut se nyt ei tällä hetkellä ole mulle mikään huolenaihe...
Mä sain kp 21 Pregnyl- munasolun irroituspiikin ja ovulaatiopäivä ois siis tuo samainen 30.8. Sen pregnylin pistäminen oli vähän haastavaa, kun piti sekoitella kuivaainetta suolaliuokseen lasiampulleissa, niin ekakertalaiselta meni melkein puolituntia operaatioon. Gonalit onnistu jo vaikka töissä, mutta pregnyl oli hyvä tehdä kotona.
Nyt sit vaan odotellaan pari kolme viikkoa, raskaustestejä on kaapissa siltä varalta että menkat ei ala. Kuinkahan kauan maltan olla testailematta?

Koitan pysyä realistisena, mutta kauhee iskuhan se tulee olemaan jos menkat alkaa... Mies vähän koittaa toppuutella, etten tippuis ihan kauhean korkealta toivoineni...
Eli tähän kiertoon oli
(menkkoihin terolutit)
kp 3-7 Femar 2 tabl/päivä
kp 10-15 Gonal-f 37,5
kp 16-20 Gonal-f 75 (yht kaks Gonal kynää)
kp 21 Pregnyl
Mitäs tänne muille kuuluu?